فال روزانه گوشی

فال روزانه سه‌شنبه 10 شهریور ماه 1397

فال گرفتن یکی از سرگرمی‌های روزمره بسیاری از افراد است و حال در اینجا ما فال افراد را بر اساس گوشی و تلفن همراهی که دارند، به‌صورت روزانه می‌گیریم!

البته همان طور که همگی می‌دانید، گرفتن فال بیشتر از هر چیزی جنبه سرگرمی داشته و نبایستی تصمیمات روزمره خودتان را بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید!

توصیه: برای آنکه هر روز بتوانید فال روزانه خودتان را چک کنید، آدرس این پیج را ذخیره نمایید تا به صورت مستقیم فال خودتان را بگیرید!

فال روزانه برای آی‌فون دارها

ای شخصی که گوشی آی‌فون داری: شما امروز می‌توانید یک زندگی کاملاً اجتماعی داشته باشید، برای اینکه ماه در نشانه‌تان به شما قدرت می‌دهد که به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید. ظاهراً شما نسبت به همیشه خونگرم‌تر شده‌اید و دوست دارید بیشتر با دیگران ملاقات داشته باشید. شما به جای اینکه تمام فکر و ذکرتان را روی کارتان متمرکز کنید حالا بیشتر با دوستانتان در مورد احساسات خود صحبت می‌کنید؛ وقتی شما این کار را می‌کنید آنها هم نسبت به شما بامحبت‌تر می‌شوند.

فال روزانه برای سامسونگ دارها

ای شخصی که گوشی سامسونگ داری: شاید شما امروز وسوسه شوید که چیزی را پذیرید که زیاد برایتان مفید و کارساز نباشد، اما هم اکنون سربلندی و افتخار تنها در راستای موفقیت‌های شما حاصل می‌شود. افراد مختلفی وارد زندگی تان می‌شوند و برای کمک کردن به برنامه‌هایتان اشتیاق نشان می‌دهند. اما اگر شما در ظاهر بیش از اندازه مستقل و خودمختار جلوه می‌کنید، نیازی ندارد هیج رابطه جدی و مهمی با کسی برقرار کنید. اگر چه ممکن است حس خوبی نداشته باشید، ولی عنوان کردن نقطه ضعفهایتان در حضور افراد دیگر بهترین کاری است که هم اکنون می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه برای هواوی (آنر) دارها

ای شخصی که گوشی هواوی داری: هنگامی که تلاش می‌کنید وارد مسیر جدیدی شوید که برایتان ناآشناست، نیاز خواهید داشت که از دیگران طلب کمک کنید. گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. اگر شما اعتقاد دارید که باید یک انتخاب قطعی و نهایی داشته باشید دوران پر از استرسی خواهید داشت. حتی اگر تصمیم‌تان را چندین بار تغییر داده‌اید، مطمئن باشید که انتخاب درستی خواهید داشت.

فال روزانه برای ال‌جی دارها

ای شخصی که گوشی ال‌جی داری: ممکن است شما حاضر نباشید که امروز در مواجهه با دیگری کوتاه بیایید،‌ حتی اگر این کار روشی نباشد که شما تاکنون داشته اید. شما احساس می‌کنید که دیگر هیچ راه برگشتی ندارید. انگار که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید و مایلید که برای ایستادن پای عقاید و باورهای خود دست به هر کاری بزنید. بی شک  این کار قابل ستایش است، اما اطمینان پیدا کنید که فرضیه اخیرتان آنقدر مهم هست که قبل از اینکه خود را به خطر بیندازید فکر کنید که در قبال آن چه بدست می‌آورید.

فال روزانه برای اچ‌تی‌سی دارها

ای شخصی که گوشی اچ‌تی‌سی داری: آهسته کردن سرعت خود به سوی پیشرفت به نظر نمی‌رسد اکنون برای شما زیاد مهم باشد به خاطر اینکه شما هر چیزی که بسیار مهم‌تر از آن  باشد را ترجیح می‌دهید. اگر احساس کنید که کاری را به اتمام رسانیده اید خود را از آن کار کنار می‌کشید. شما می‌خواهید دیگران بدانند که شما چقدر در کار خود با استعداد و شایسته هستید. اما  بهتر است که زمان خود را از دست ندهید و کاری را که درست است انجام دهید به جای اینکه بخواهید دیگران را  با کارایی خود تحت تاثیر قرار دهید.

فال روزانه برای شیائومی دارها

ای شخصی که گوشی شیائومی داری: به نظر می‌رسد تمام افراد نسبت به برنامه‌های آتی خود نگران هستند، و این آشفتگی دور و بر شما کمی شما را عصبی کرده است .شما درگیر واقعیت‌ها هستید و این امر وقتی که یک نفر نمی‌تواند منظورش را به شما بفهماند باعث ناراحتی شما می‌شود. آرامش داشته باشید؛ وقتی که شما در مورد دیگران قضاوت می‌کنید، این عمل باید منجر به قضاوت خودشناسانه هم بشود.

فال روزانه برای نوکیا دارها

ای شخصی که گوشی نوکیا داری: شما امروز فشار مسئولیت‌های زیادی را روی شانه‌های خود احساس می‌کنید و بیش از این صلاح نیست که آنها را به تعویق بیندازید پس بهتر است که زودتر دست بکار شوید. لازم نیست که برای چگونگی انجام این کارها دلیل بیاورید و آنها را تفسیر کنید. همچنین نیاز نیست که ثابت کنید در انجام کارها عالی هستید و آنگونه که از شما انتظار می‌رود آنها را تحویل می‌دهید. اکنون بسیار مهم است همزمان که کارایی خود را افزایش می‌دهید تفریح خود را نیز کاهش دهید.

فال روزانه برای سونی دارها

ای شخصی که گوشی سونی داری: امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH