چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟

اگر به هر دلیلی با مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام مواجه هستید، در این مطلب راه حل جامع برای رفع تمامی ارورها را به شما یاد می‌دهیم.

اینستاگرام طی دو سال اخیر تغییرات بنیادی فراوانی داشته که باعث شده مشکلات ریز و درشتی برای این پلتفرم به وجود بیاید. نحوه مقابله با انتشار مطالب ممنوعه، قانون کپی رایت، سخت گیرانه‌تر شدن قانون دیسیبل شدن اکانت و آپدیت‌های فراوان و اضافه شدن ویژگی‌های جدید به اینستاگرام از طرفی باعث شده تا قابلیت‌های جذاب جدیدی هم به اینستاگرام اضافه شود و قوانین این شبکه اجتماعی مانند انتشار محتوای نامناسب و امکان استفاده از محتوای تولیدی دیگران و کپی کردن آن به طور جدی‌تر اجرا شود.

اما در عین حال ایجاد تغییرات گسترده موجب می‌شود تا ایرادات و اصطلاحا باگ‌هایی در بخش‌های مختلف این پلتفرم به وجود بیاید که استفاده کاربران از اینستاگرام را دچار چالش کرده و ایرادات بعضا غیرمنطقی زیادی از عملکرد کاربران گرفته می‌شود.

نتیجه تمام این ایرادات با هر دلیلی خروج ناگهانی از اینستاگرام است، تفاوتی ندارد شما چه خطایی انجام داده‌اید و به چه طریق قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشته‌اید، حتی ممکن است اینستاگرام به اشتباه حساب شما را به عنوان یک حساب کاربری متخطی بشناسد اما در هر حال اگر با مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام مواجه هستید، یعنی مشکلی وجود دارد که باید آن را رفع کنید. ما پیشتر مقالاتی در خصوص برگرداندن اکانت اینستاگرام و مشکل خواندن feed اینستاگرام داشتیم، اما در این مقاله به طور جامع‌تر به این مبحث می‌پردازیم.

خروج ناگهانی از اینستاگرام 5 دلیل عمده دارد:

  1. مشکلات نرم‌افزاری تلفن همراه یا برنامه
  2. اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده
  3. با پیام تغییر رمز اکانت مواجه شدید
  4. با ارور Couldn’t Refresh Feed مواجه هستید
  5. حساب شما دیسیبل شده است

در ادامه تمامی موارد بالا را بررسی می‌کنیم تا شما به خوبی متوجه شوید که چرا با مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام مواجه هستید و البته راه حل این مشکل چیست؟ با ادامه این مقاله همراه آی‌تی‌رسان باشید:

 

در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای حل مشکلات اینستاگرام می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

 

از نسخه وب وارد حساب خود شوید

اولین کار آن است که از طریق مرورگر خود وارد نسخه وب اینستاگرام بشوید. برای این کار باید در مرورگر آدرس سایت اینستاگرام را وارد کنید و از همان جا لاگین کنید. اگر به راحتی در اینستاگرام لاگین شدید و دیگر مشکل خروج ناگهانی از برنامه وجود نداشت یعنی ایراد کار از اپلیکیشن یا تلفن همراه شماست و حساب اینستاگرام‌تان هیچ مشکلی ندارد.

1-مشکلات نرم‌افزاری تلفن همراه یا برنامه

شایدی مشکل شما از طرف برنامه نباشد و ایرادی است که به دلیل آپدیت نکردن یا قدیمی بودن سیستم عامل گوشی به وجود آمده است. در این حال باید موارد گفته شده در ادامه را انجام دهید تا مشکل نرم‌افزاری اینستاگرام حل شود.

اینستاگرام را آپدیت کنید

همانطور که گفتیم اینستاگرام به طور مداوم آپدیت‌های جدیدی ارائه می‌دهد و به همین دلیل ممکن است نسخه‌های قدیمی‌تر این برنامه برخی ایرادات داشته باشند، به این ترتیب اولین کار آن است که اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام

کش را پاک کنید

دومین راه حل برای رفع مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام آن است که کش برنامه را پاک کنید. با این کار دیتا‌های ذخیره شده از طرف برنامه پاک می‌شود، معمولا در 80 درصد موارد با پاک کردن کش مشکلات مزاحم این برنامه رفع خواهد شد.

به این منظور در گوشی‌های اندرویدی از قسمت تنظیمات گوشی به بخش Apps یا برنامه‌ها رفته و اینستاگرام را انتخاب کنید. سپس در منوی به نمایش درآمده گزینه Clear Cash یا Clear Data را انتخاب کنید. در ادامه وارد اینستاگرام شوید و ببینید آیا مشکل رفع شده یا خیر! برای آیفون‌های اپل باید یک‌بار اپلیکیشن اینستاگرام را به صورت کامل حذف و سپس دوباره آن را نصب کنید.

برنامه را حذف و مجددا نصب کنید

برخی مشکلات با پاک کردن کش نیز درست نمی‌شوند، در این گونه مواقع باید برنامه را به طور کامل حذف و دیتا‌های آن را نیز پاک کنید. سپس از یک مارکت معتبر آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کنید.

گوشی را ریستارت کنید

یک نصیحت به شما می‌کنم، هر موقع به هر مشکلی مواجه شدید که با راه حل‌های معمولی رفع نشد، حتما یک بار گوشی را ریستارت کنید. ریستارت کردن مانند یک راه حل ثابت می‌ماند که در اکثر مواقع مشکل شما را حل می‌کند. در خصوص این مشکل یا ایراد‌های نرم‌افزاری که در اپلیکیشن‌های مختلف پیش می‌آید نیز ریستارت کردن یک راه حل بسیار مناسب است. پس شانس خود را امتحان کرده و گوشی را ریستارت کنید که احتمالا مشکل‌تان رفع می‌شود.

اندروید شما قدیمی است

اگر باز هم مشکل شما رفع نشد باید بگویم که احتمالا نسخه اندروید شما قدیمی است، نسخه‌های جدید اینستاگرام با اندروید‌های قدیمی مشکل دارند و به خوبی اجرا نمی‌شوند، در حال حاضر اندروید 11 عرضه شده و به همین جهت اگر اندروید شما نسخه 9 یا 8 و قدیمی‌تر است، نسخه‌های قدیمی‌تر اینستاگرام را پیدا کرده و استفاده کنید اگر باز هم مشکل حل نشد بهتر است به فکر یک تلفن همراه نو با اندروید جدید باشید. البته تا آن زمان می‌توانید از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید.

2-اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده

اگر مشکل نرم‌افزاری نبود و شما با نسخه وب اینستاگرام نیز نتوانستید وارد حساب خود شوید، احتمالا پیامی را دریافت می‌کنید که نشان می‌دهد چرا شما از حساب خود لاگ‌اوت می‌‌شوید و دلیل خروج ناگهانی از حساب شما چیست؟ اگر فعالیتی انجام داده باشید که اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده باشد، احتمالا پیام‌هایی حاوی متن “we noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out” یا ” “We detected an unusual login attempt” ” را دریافت خواهید کرد، در این حال یعنی عملی را انجام داده‌اید که اینستاگرام احساس می‌کند شما ربات هستید و حالا حساب شما را تا زمان مشخص شدن هویت‌تان بسته است.

 

در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای حل مشکلات اینستاگرام می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

 

دلایل زیادی هستند که باعث می‌شود اینستاگرام شما را با ربات اشتباه بگیرد. عمده این دلایل استفاده آنفالویاب، فالو، آنفالو، کامنت، ارسال پیام کپی شده و یا لایک متعدد و پشت سر هم است! یعنی شما هر کاری را به صورت مداوم و پشت سر هم انجام دهید، ممکن است اینستاگرام تصور کند شما ربات هستید و حسابتان را موقتا مسدود کند. برای دانستن قوانین و محدودیت‌های اینستاگرام که با رعایت آن‌ها این پلتفرم شما را با ربات اشتباه نمی‌گیرد، مقاله زیر را مطالعه کنید.

حالا معمولا دو اتفاق رخ می‌دهد، اول آن است که اینستاگرام یک کد را به شماره تلفن همراه شما و یا ایمیل‌تان (بستگی دارد کدام را پیش‌تر در حسابتان وارد کرده بودید) ارسال می‌کند. سپس هنگام لاگین با ارور‌هایی که بالا اشاره کردیم مواجه می‌شوید اما در پایین این پیام گزینه‌ای با عنوان “I Have a Code” خواهید دید که با کلیک بر روی آن وارد یک صفحه جدید می‌شوید. در صفحه جدید کد را در کادر مربوطه وارد می‌کنید و کار تمام می‌شود، شما مجددا به اینستاگرام خود دسترسی خواهید داشت.

حالت دوم زمانی است که هنگام دریافت یکی از پیام‌های بالا به یک صفحه تشخیص تصویر وارد می‌شوید که با انجام مراحل مربوطه، اینستاگرام مطمئن می‌شود که شما ربات نیستید. در این صفحه تعدادی تصویر برای شما به نمایش در می‌آید، سپس متنی انگلیسی در بالای تصاویر وجود دارد که به شما می‌گوید تعدادی از این تصاویر را انتخاب کنید، مثلا تصاویری را که در آن‌ها خودرو است، انتخاب کنید یا تصاویری که در آن‌ها خط عابر پیاده وجود دارد را بزنید. شما با انتخاب تصاویر درست احراز هویت می‌شوید و به حساب خود دسترسی خواهید داشت.

مشکل نیامدن پیامک یا لود نشدن تصاویر

اما کاربران در این صفحه یک مشکل دیگر را نیز تجربه می‌کنند و آن این است که یا کد برایشان پیامک نمی‌شود و یا تصاویر برایشان لود نمی‌شود، در این حالت شما باید با استفاده از VPN آی‌پی خود را تغییر دهید و مجددا امتحان کنید، با تغییر آی‌پی تصاویر لود شده و پیامک برایتان ارسال می‌شود. اگر نشد حتما یکبار با VPN و از طریق کامپیوتر نیز تست کنید.

3- با پیام تغییر رمز اکانت مواجه شدید

یکی از ایرادات و مشکلاتی که به تازگی کاربران اینستاگرام با آن آشنا می‌شوند آن است که در هنگام استفاده از این برنامه به صورت ناگهانی پیام “The Account Owner may have Changed the Password” مواجه می‌شوند. این پیام می‌گوید که مالک اکانت شاید رمزعبور اکانت اینستاگرام را تغییر داده باشد. این پیام در حالی به کاربران نشان داده می‌شود که خودشان مالک اکانت هستند و هرگز برای تغییر رمز عبور حساب کاربری‌شان اقدام نکردند.

بسیاری از افرادی که با این پیام مواجه شدند یک اکانت پرایوت شخصی داشتند و اصلا کسی دیگر به جز خودشان تاکنون وارد اکانت‌شان نشده است که بخواهد رمز عبور اکانت را تغییر دهد.

این پیام یک باگ یا ایراد است و بدین معنا نیست که شخصی دیگری وارد حساب شما شده‌ است و رمزعبورتان را تغییر داده است. بنابراین نباید از این جهت نگران باشید، همچنین حسابتان نیز هک نشده و این گزینه نیز بر روی میز نیست.

مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام

حال برای رفع این مشکل باید چه کنید؟ هنگامی که پیامی مبنی بر این که ممکن است مالک اکانت شما رمزعبور اکانت را تغییر داده باشد را دریافت می‌کنید، به صورت خودکار از حساب خارج می‌شوید. در این مرحله ممکن است دو حالت ممکن است. اول آنکه شما بتوانید با رمزعبور خودتان وارد حساب شوید و دوم آنکه اینستاگرام نگذارد با رمزعبوری که دارید وارد حساب شوید.

حالت اول: می‌توانید با رمز عبور خود وارد اکانت شوید

در این حالت سریعا باید وارد بخش تنظیمات حساب شده و بدون معطلی رمزعبور خود را تغییر دهید. به این منظور وارد Settings و از بخش Security بر روی Password بزنید. در این بخش در کادر اول رمزعبور فعلی و در کادر دوم رمز عبور جدید را وارد کنید تا پسورد شما تغییر پیدا کند. بعد از این تغییر دیگر با پیام مذکور مواجه نمی‌شوید.

حالت دوم: دیگر نتوانید با رمز عبور خود وارد اکانت شوید

اگر اینستاگرام شما را از حساب کاربری‌تان بیرون انداخت و دیگر نتوانستید با همان رمزعبور خودتان وارد حساب شوید بازد روش دیگری را امتحان کنید. در این حالت زمانی که رمز عبور خودتان را وارد می‌کنید با پیام پسورد صحیح نیست مواجه می‌شوید. در این حالت اگر حساب اینستاگرام خود را با حساب فیسبوک‌تان سینک کرده‌اید می‌توانید با زدن گزینه Get help logging in در صفحه لاگین، وارد صفحه جدیدی شوید که با وارد کردن نام کاربری و پسور فیسبوک هم به حساب فیسبوک و هم به حساب اینستاگرام دسترسی پیدا می‌کنید. به این ترتیب می‌توانید وارد حسابتان شوید و رمزعبورتان را تغییر دهید.

اما اگر اکانت اینستاگرام و فیسبوک‌تان سینک نیست، گزینه Forgot password در صفحه لاگین را بزنید تا با وارد کردن یوزرنیم یا تلفن همراه خود که پیشتر به حساب اینستاگرام‌تان متصل شده، لینک ریست کردن پسورد و ورود به حساب اینستاگرام به ایمیلتان ارسال شود.

همچنین از این لینک می‌توانید مستقیما وارد صفحه ریست پسورد حساب اینستاگرام شوید. نکته بسیار مهم آن است که اگر ایمیل یا تلفن همراه خود را به حساب اینستاگرامتان متصل نکرده‌اید، امکان استفاده از بخش فراموشی رمز عبور را ندارید.

4- با ارور Couldn’t Refresh Feed مواجه هستید

در این مرحله شرایط کمی متفاوت می‌شود، اگر ارور Couldn’t Refresh Feed داشتید باید مجموعه‌ای از راهکارها را انجام دهید که در مقاله زیر به طور کامل در این خصوص توضیح داده‌ایم.

5- حساب شما دیسیبل شده است

اگر مشکل خروج ناگهانی شما از اینستاگرام به دلیل پیام دیسیبل شدن یا بلاک شدن حسابتان است، باید بگویم سلسله مراحلی برای رفع این ارور وجود دارد. این مراحل به طور کامل در لینک زیر توضیح داده شده که با مراجعه به آن می‌توانید مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام رو حل کنید.

آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده در اینستاگرام

 

514 در مورد “چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟”

  1. سلام
    من 4تا پیج توی گوشیم سیو دارم، که یکی ازینها پیج شخصیم هست و هیچوقت log out نمی کنمش. یه بار درحالی که پیجم توی موبایل login بود، همزمان روی لپ تاپ هم login کردم و درنهایت با لپ تاپ log out کردم و خارج شد، بعد از اون وقتی با موبایل وارد می شم بعد از یه مدت خود به خود حساب log out می شه و باز باید دوباره آیدی رو وارد کنم و login و همینطور تکرار…
    ولی این اتفاق واسه بقیه اکانت هام نیوفتاده، چون اینو صرفا همزمان از 2تا سیستم وارد شدم فکر می کنم اینجوری شده. حالا پسوورد هم عوض کردم، هیچ تغییری نکرده، بنظرتون چه راه حل دیگه ای هست؟ چون روش هایی که شما نوشتید برای من کارایی ندارن، چون فقط این مشکل واسه همین یک اکانت هست…

  2. سلام خسته نباشید من دیروز اینستانو حذف نصب کردم و پیجام کلن پریدن هروقت که وارد اینستا میشم میگه از سیستم خارج شدید دوباره وارد بشید و من هی پسورد .. رو باید بزنم تا بتونم وارد پیجم بشم تورو خدا بگید چکار کنم روزی هزار بار میپره و برشمیگردونم

    1. سعید صانعی

      شما مطئنید نسخه اصلی اینستاگرام رو نصب کردید؟ اخرین نسخه اینستاگرام رو از گوگل‌پلی نصب کنید و واردش بشید

  3. سلام وقت بخیر
    از اکانت اینستاگرام به طور ناگهانی خارج شدم یعنی افتادم بیرون فکر میکنم چون vpn روشن بود اینجوری شد چون هیچ فعالیت غیرقانونی نداشتم و حتی دو تا اکانت ندارم رو موبایلم. و پسووردم رو یادم نمیاد. قبلا یک نفر دیگه هم این اتفاق براش افتاد اما براش چند تا عکس اورد که ثابت کنه ربات نیست و بقیه ی مراحل. اما برای من هیچ عکسی نمیاره و وقتی میزنم روی کمک و فراموش کردن پسووردم میگه این اکانت وجود نداره اما پاک نشده.
    میشه لطفا راهنمایی کنید?

    1. سعید صانعی

      خوب راه‌حل اینستاگرام برای همه یکسان نیست، شما از یه گوشی دیگه دارد پیجتون بشید، ببییند وارد میشه یا نه، اگر وارد نشد، پیجتون دیسیبل شده و از روش‌هایی که بالا توضیح دادیم برای رفع مشکل اقدام کنید

  4. سلام پیج من پریده انگار کلا حذف شده وقتی میخوام وارد بشم اخطار میده که گزارش فعالیت غیرمعمول دارید باید ثابت کنید ربات نیستید اما اون عکسا ک برای تشخیص ربات نبودن میاد باز نمیشه کامل با گوشی دیگه و کامپیوتر هم امتحان کردم نشد
    الان با اکانت دیگه ایدیمو سرچ میکنم اصلا بالا نمیاد حتی پیامام تو دایرکت واس بقیه هم حذف شده

    ممنون میشم راهنمایی کنید
    فعالیت غیرقانونی هم نداشتم
    فق دوتا اکانت رو قبلش بلاک کردم

    1. سعید صانعی

      سلام، بخش روبات با تغییر آی‌پی بر روی کامپیوتر صد درصد میاد، این بار آی‌پی‌تون رو تغییر بدید

      1
      1
  5. صلام من وقتی وارد اینستاگرام میشم ی میام برام میاد ک هشدار خارج شدن از پیجمه و از پیجم خارج میشه و من باید دوباره وارد پیجم بشم و اینک مشکل اینجاس وقتی از برنامه خارج میشم و نتم رو خاموش میکنم خود ب خود اینستاگرام از پیجم بیرون میاد حالا چی کنم

  6. سلام خسته نباشید.
    ببخشید من توی ۱گوشی ۳تا اکانت دارم.
    ۲تا پیج کاری یکی هم شخصی.گوشیم به دلیل نداشتن شارژ خاموش شد.وقتی روشنش کردم و وارد اینستا شدم هیچکدوم از پیجام نبود و اینستاگرام صفحه اصلی رو که گذرواژه و نام کاربری میخواست نشونم میداد. توی همون قسمت مشخصات یکی از پیج های کاری رو زدم بالا اومد.من یکی از پیج های کاریم رو با ایمیل زدم و پیج شخصیم رو با شماره.حالا شماره رو که وارد کردم پیج کاریم بالا اومد درصورتی که من شماره رو برای پیج شخصیم وارد کرده بودم.حالا چه شماره میزنم چه ایمیل پیج کاریم رو میاره بالا و نمیدونم باید چطوری پیج شخصیم رو بالا بیارم.لطفا میشه راهنمایی کنید?

    1. مجتبی مسکینی

      سلام سلامت باشید
      روی یه گوشی و با یه نت دیگه تست کنید
      یا از طریق کامپیوتر و سایت اینستاگرام

      1. همچنان هم پیج شخصیم بالا نمیاد.
        فکر میکنم که چون رمز عبور رو برای هر دو پیجم یه رمز وارد کردم اینجوری شده.یعنی ۲تا پیج که یکیش با شماره وارد شدم یکی با ایمیل ولی هر دو رمز عبورشون یه عدده.راه حل دیگه ای هست برای درست کردنش؟

        1. مجتبی مسکینی

          پسورد و مواردی که گفتین ارتباطی به مشکلتون ندارن
          روی گوشی های مختلف تست کنید ترجیحا با وی‌پی‌ان
          و یا با کامپیوتر و از طریق سایت اینستاگرام
          اگه ارور دیسیبل داد که از روش ارسال عکس پیش برید

  7. سلام منو یهویی از اینستا انداختن بیرون فکر کردن رباتم الان هرکاری میکنم سر اون کد که بیاد من کد رو بزنم که ربات نیستم قسمت شماره رو میزنم باز اخطار میده چیکار کنم

  8. با سلام من پیجم اصلا ن لایک ن کامنت ن استوری هیچی نمیاره بالا بعد نوشته بود محدودم کرده تا امروز ولی باز نشده هنوز کمکم کنین

  9. سلام من به پیج تو اینستا دارم الان دو سه روزه زدم ولی بعد چند روز گفت که اینترنت نمیرسه بهش
    این اتفاق چندین بار برای من افتاده میشه دلیلش رو بگید

  10. سلام خسته نباشی من پیج جدید درست کردم بعدش اومدم حذف کردم حالا میرم تو اینستام میپره به عقب باز نمیشه میشه راهنمایی کنین

  11. سلام من چندروز پیش نمیتونستم کامنت بزارم تو اینستا بعد لاگ اوت کردم بعد که لاگاین کردم هرموقع دیگه میخوام وارد بشم باید ایمیل یا شماره موبایلمو وارد کنم چیکار کنم؟

    1. مجتبی مسکینی

      سلام این مشکل معمولا برای گوشی‌های قدیمی با اندروید پایین اتفاق میفته
      روی یه گوشی دیگه تست کنید احتمالا مشکلی ندارین

      2
      1
  12. سلام من یک پیج کاری دارم و از دو روز پیش از طرف اینستا یک یهو یه پیام اومد که حتما باید پسورد پیجم رو عوض کنم.من پس وورد رو عوض کردم اما بعد از عوض شدنش یکهو خارج میشه.اول فکر کردم چون تازه عوضش کردم اینطوره ولی الان همین که وارد میشم و وقتی برنامه رو میبندم دوباره میگه که پس وورد عوض شده و نمیتونم بیشتر از چند دقیقه تو پیجم بمونم.این مشکل دو روزه منه .میشه لطفا کمکم کنین که راهی براش پیدا کنم.البته اینو هم بگم که میزنه پیج ریپورت شده و نمسدونم چرا یهو اینطور شده.من خیلی از کارهام مونده ممنون میشم زودتر پاسخ بدین?و یک چیز دیگه اکانتمم بیزینس هستش

    1. سعید صانعی

      سلام، جدیدا چنین مشکلاتی برای گوشی‌های اندروید قدیمی به وجود آومده، اندروید گوشی‌تون چنده؟

  13. سلام من پیجم همه چی مرتب بود یه مدتی بود اینستا بلاکم کرد ب دلیل تعداد زیادی ک فالو انفالو کردم بعد میخاستم نفر بعدی رو فالو کنم یعو از پیج خارج شدم و هر چی پسورد و اسم رو زدم نیورد نوشته نامعتبره به هر کیم سپردم ک پبجمو برگردونه نمی تونه مشکل چیه?

  14. سلام من وقتی وارد پیچم میشم بد ی دیقه ارور میده و میگ ک پسورد خودتون رو چنج کنید بد خارج میشه از پیچم
    چندین دفه پسوردمو عوض کردم ولی فایده ای نداره

    1
    2
    1. سعید صانعی

      این مورد از اون مشکلات عجیب و کم سابقه‌است. اولین راه حل اینه که برنامه رو پاکم کنید، کش و دیتاش هم پاک کنید و اخرین نسخه اینستاگرام رو نصب کنید، ببینید با این کار درست میشه؟

  15. سلام ببخشید من هر بار که اینستا رو می بندم دوباره میخوام باز کنم خود به خود log out میشه و از سیستم خارج میشه و رمز و نام کاربری می خواد
    ولی رمز و نام کاربری میزنم اوکیه و تا وقتی داخل اینستا هستم اوکیه به محض اینکه برنامه رو می بندم دوباره ایجاد میشه با سایت چک کردم این مشکل رو نداشت لطفا راهنمایی کنید

    14
    1. سعید صانعی

      سلام، نسخه اینستاگرامتون مشکل داره، برنامه رو پاک کنید، کش برنامه رو هم پاک کنید، بعد اخرین نسخه رو بریزید، وقتی وارد برنامه شدید اگر ازتون پرسید که رمز عبور و ای‌دی رو ذخیره کنم؟ گزینه yes رو بزنید

  16. سلام.تروخدا به داد من برسید یه چن وقتیه اینستام اینجوری شده که خودش به صفحه میاره و میگه که ما به به دلایلی شما رو log out کردیم و تو اون صفحه میخواد ثابت کنیم که ربات نیستیم و یه سری عکس میاره اما کامل عکسا رو نمیاره تا بتونم مشکلو رفع کنم..الان همه ی روش های پیشنهادی شما رو انجام دادم..میشه لطفا راهنماییم کنید….

    1
    2
  17. سلام من پیجم دچار مشکل شده.تایید ویدیویی میخواد.با برگع و اسم و فامیلم و عایدیم هم سلفی گرفتم و تایید نکرده.البته اسمم و عایدیم..برعکس میشه تو عکس.هرکاری میکنم پیجم نمیاد .لطفا کمکم کنید:(((

    1. سعید صانعی

      سلام، اینستاگرام رو به همراه تمامی دیتا‌هاش پاک کنید و جدید ترین نسخه رو نصب کنید
      اگر نشد از یک دستگاه دیگه امتحان کنید برید تو حسابتون ببینید مشکلی نداره

  18. سلام‌ خسته نباشید
    من پیجم از اینسا خارج شد دوباره واردش شدم بعد زده باید ی سلفی ویدویی بگیری تا متوجه بشیم فرد واقعی هسی برا سلفی هم وایمیسم هیچی نمیاد مشکل چیه الان دو روزه ک اینطور شده
    هر کار میکنم نمیشه واقن ممنون میشم‌ کمکم‌کنین

    1. سعید صانعی

      متوجه منظورتون نشدم، یعنی چی وایمیستم هیچی نمیاد؟ اگر دوربین فعال میشه شما باید جلوش وایستید و به انگلیسی اسم و فامیلتون رو بگید و بگید این اکانت برای شماست
      یک برگه هم در دست داشته باشید و همون طور که در مطلب توضیح دادم، اسم و فامیل و به همراه نام کاربری‌تون رو درش بنویسید و نشون بدید.

  19. سلام اینستای من یهو پریده از پیج دیگران وارد میشم پیجم‌ باز نمیشه تمام‌پستهام بسته شده دلیلش چیه ؟لطفا کسی هست راهی داشته باشه ؟

  20. سلام وقت بخیر
    اینستا گرام من یهو قطع شد. وقتی میرم تو برنامه یه صفحه ای باز میشه میگه که تایید کنید که شما طولانی هستید، میگه که مامتوجه فعالیت غیر معمولی شما شدیم.
    مشکلش چیه باید چیکار کنم
    راهنمایی کنید لطفا

    1
    6
  21. سلام
    پیج اینستای من واسه هزارمین بار پرید اینبار شناسایی چهره میخواست انجام دادم دیگه کلا نمیشه تو پیج رفت اینستاتونم پیام دادم جوا‌ب ندادین لطفاً راهنمایی کنید

    1. سعید صانعی

      سلام، شما به طور مشخص قوانین اینستاگرام نقض میکنید به همین دلیل مدام پیجتون بسته میشه، اگر قانون کپی‌رایت رو رعایت نمیکنید یا فالوور بگیر امثال این ربات‌ها استفاده می‌کنید، صفحتون باز هم بسته خواهد شد.
      مورد دوم اینه که حتما این مطلب رو بخونید و به راه حل‌های نوشته شده عمل کنید
      مورد سوم اینه که شما هنگامی که وارد اینستاگرام میشید ازتون میخواد عکس بگیرید، باید بر اساس شرایطی که درمطلبی که لینکش رو گذاشتم گفته شده (با داشتن یک برگه حاوی نام، نام خانوادگی و کدی که برای ایمیلتون ارسال میشه) عکس بگیرید، اینکار صرفا یک تشخیص چهره ساده نیست، باید هویتتون مشخص بشه، با این وجود به دلیل اینکه چند بار قوانین اینستاگرام رو نقض کردید و صفحتون بسته شده، احتمال دار که دیگه بر نگرده.

  22. با سلام
    من وقتی وارد اینستاگرام میشم همه چی خوبه
    اما وقتی روی قسمت پروفایلم کلیک میکنم میاد بیرون
    من دوتا پیج دارم برای هردوتاشون اینجوریه
    گوشی من شیائومی و از چند نفر دیگر هم سوال کردم گوشی اونا هم شیائومی بوده و اینستاگرامشون همین مشکل رو داشته
    تقریباً یک هفتست که اینجوریه
    ممنون میشم کمک کنید ❤️

    1. سعید صانعی

      سلام، این مشکل برای اپدیت جدید اینستاگرام هست.
      میتونید کش برنامه رو پاک کنید، دوباره تست کنید
      اگر مشکل داشت برنامه رو کلا پاک کنید و نسخه قبلیش رو دانلود کنید و بریزید
      میتونید از نسخه وب اینستاگرام استاده کنید یا فعالا برنامه GB اینستا رو بریزید و از اون استفاه کنید تا اپدیت جدید برای اینستاگرام اصلی بیاد

  23. سلام خسته نباشید،پیج اینستاگرام من هم اینطوری شده وقتی واردبرنامه میشم یهوخودبه خودازاینستاگرام خارج میشه دلیلش چیه؟

    1. سعید صانعی

      برنامه رو یک بار پاک کنید، از گوگل پلی اخرین نسخه‌ش رو دانلود کنید و نصب کنید ببینید مجددا این مشکل رو دارید یا خیر

      1. وقتی وارد میشم ارور میده و چهره شناسی میخواد انجام بدع ولی هرکاری میکنم قبول نمیکنه چیکار میشه کرد

  24. سلام خسته نباشید
    من حدود یک هفته ای که وقتی داخل اینستاگرام میشم بعد دو سه دقیقه مینویسه
    You’ve been logged out
    و از حسابم خارج میشه بعد وقتی که باز داخل اینستاگرامم میشم باز باید ایمیل و شماره و گذرواژه رو بزنم تا بتونم داخل حسابم بشم و همینجور این روند تکرار میشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  25. سلام. وقتتون بخیر من حدودا دو هفته هست ک یه پیج جدید زدم و از طریق گوگل وارد اکانتم میشم و چکش میکنم و برنامه اینستاگرام. رو نصب نکردم
    استفاده ایی که از گوگل دارم استفاده معمول هست و نقض قوانین اینستاگرام نیست هیچکدوم
    اما اینستاگرام منو لاگ اوت میکنه و این پیغام. رو بهم. میده
    Confirm it’s You to Login
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
    Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.
    ممنون میشم راهنماییم کنید پیجمو برگردونم

    1. سعید صانعی

      هیچ پیامی نمیده؟ هم با اپلیکیشن تست کنید و هم با مرورگر، ببینید در هر دو حالت به این صورته؟

  26. سلام، من برداشتم یه چند نفر (۵۰ یا بیشتر) رو آنفالو کردم و یهو یه صفحه اومد و نوشت ما شما رو لاگ اوت کردیم. تایید کنید که شمایید و از این حرفا و نوشته سی روز نمی تونید بیاید.چیکار کنم؟ لطفاااا کمک کنید

  27. سلام من اکانت پریده جندتا عکس بالا میارع میگه شما رباط هستید میگه رو عکس هابزن زدم رو عکسا بازم درست نشد چکار کنم اکانتم بالا بیاد ؟

    14
  28. سلام من چند وقت پیش با لپ تاپ یه پیج اینستا ساختم دامروز یهو بسته شد ودیگه نمیتونم واردش بشم حتی با ورود به سایت هم نمیشه انگار غیر فعال شده قبلا هم هرچی پیج میساختم بعد یکی دورورز یا همون موقعه غیر فعال میشه نمیدونم چرا لطفا کمکم کنید که پیجمو برگردونم یا حداقل پیج میسازم باز زود غیر فعال نشه اینم بگم پیجم پیج موسیقی های سنتیه که خلاف قوانین چیز خاصی نداره

  29. سلام اینستاگرام من چند روزی بود که فالو و انفالو و لایک نمی کرد فکر کنم ریپورت شده بودم امروز هم یهو از اکانت انداخت بیرون

  30. امروز منو از اکانت اینستام انداخت بیرون و گفت رمز شما عوض شده کلی هم امتحان کردم ک وارد شم نشد
    در صورتی ک من دیروز رمزمو عوض کردم
    اکانتمم دست کسی نبود
    لطفا راهنماییم کنید اک اصلیم هستش

    10
    1. سعید صانعی

      خب مشکل شما هرچی که هست به رمز ربط داره، مطمئن هستید که رمزتونو درست میزنید؟ شاید موقع وارد کردن رمز کیبورد فارسی بوده و شما الان رمزتون رو با کیبورد انگلیسی میزنید، یا شاید Caps Lock روشن بوده. این دو ورد رو تست کنید، اگر کار نکرد به این صفحه اینستاگرام برید، و ایمیل یا یوزیرنیمتون رو وارد کنید تا یک رمز جدید رو براتون ارسال کنن

  31. سلام امشب اینستا نوشته شما برای سی روز لوگ اوت شدیدبعد سی روز بیاین
    علتش چی میتونه باشع و راه حلش لطفا ؟!

    23
  32. سلام من حدود یه ماه پیش وقتی وارد اینستا میشدم یه صفحه میومد بالا که گفته بود فعالیت غیرمعمول مشاهده شده بعد یه گزینه داشت که نوشته بود من ربات نیستم بعد میرفت مرحله بعد که یه تصویر نصفه نیمه میومد بالا که باید چندتا عکس رو انتخاب میکردم برای اینکه مشخص بشه ربات نیستم ولی کامل نبود عکسا، دلیت اکانت کردم یه پیج جدید زدم، الان پیج جدیدم هم اینطور شده باید چیکارش کنم خواهشا راهنمایی کنید

    1
    22
  33. من همه کارهارو انجام دادام ولی بازم میپره میگه اینستا گرام شما متوقف شد تایید و گزارش داره گزارشو و میزم مشکلو مینویسم ولی کمکی بهش نمیکنه چیکار کنم؟؟؟؟؟

    22
  34. برای من یه پیغام اومد که ب دلیل مشکلات امنیتی و مشکوک بودن حساب شما در حال بررسیه و بعدا میتونین دوباره لوگین کنید
    باید چیکار کنم

    1. سعید صانعی

      صبر کنید تا جواب بررسی اینستاگرام بیاد، یا حسابتونو میبندن یا بدون مشکل میتونید استفاده کنید

  35. برامن یهو خارج شد و حساب فیک سال پیشم میاد.حالب اینجاست با این ای اصلی هم یرچ هم نمیشه و در پیج دوستام خودمو سرچ میکنم پست ها خذف سده

    1. سلام براى منم اینطورى شده دیشب پرید هر کاریم میکنم بر نمیگرده چیکار کنم ک برگره توروخدا راهنمایم کند?

      1
      4
  36. منم میرم داخل اینستا میگه از ااز حساب خارج شپید مال رمز جدیدی گذاشته خاک کجا بریزم سرم

  37. سلام تو اینستاگرام بودم گوشیم خاموش شد بعد که روشن کردم وارد اینستا شدم خطا داد که از این حساب خارج شدی و الان شماره ای که باهاش اینستا رو نصب کرده بودم و نمیشناسه و پیام میده که با این شماره حسابی وجود نداره چی کار باید بکنم؟

    1
    7
  38. سلام
    یه پیج ناشناس بهم دایرکت داد و هزیینه تبلیغات خواست براش نوشتم تبلیغتون چیه نوشت پیجت تا چند دیقه دیگه میپره پیجتو پروندم دیگه هیچکسی هم نمیتونه پیجتو بر گردونه و بعداز چند دیقه خود به خود از پیجم پرید بیرون و بعداز اون تا میرم تو پیجم بعد چند ثانیه میپره بیرون و ارور میده اینستا مرتب متوقف میشود
    رمزمم عوض کردم کلییر دیتاشم پاک کردم اینستامو بروز کردم حذف و نصب کردم ولی فایده ای نداشته با پیج های دیگه میتونم برم تو پیجم این یعنی پیجم نپریده ولی نمیتونم وارد اکانت خودم بشم ترو خدا راهنماییم کنید چطور میتونم برش گردونم چطور وارد پیجم بشم که نپره بیرون باید چیکار کنم؟؟؟

    21
    1. مال منم همینطوری شده، یکی اومده بهم پیام داده تا چند دقیقه دیگه پیجت ارور میده. تو چیکار کردی؟ الان پیجت درست شد؟؟

  39. واااای.من همه کارایی که گفتین و همه کارایی که فکر میکردم مفیده رو کردم.باز درست نشده?کلافم کرد دیگه نزدیک ۱ هفتست.تا باز میکنم میپره بیرون .اول یکی از اکانتام بود حالا بقیشم اینجوری شده…تورو خدا بگین چیکار کنم دیگه?

    17
  40. من همه کارایی که گفتین و همه کارایی که فکر میکردم مفیده رو کردم.باز درست نشده?کلافم کرد دیگه نزدیک ۱ هفتست.تا باز میکنم میپره بیرون .اول یکی از اکانتام بود حالا بقیشم اینجوری شده…تورو خدا بگین چیکار کنم دیگه?

    11
  41. اسما کمالی

    سلام‌نزدیک یک هفتس گوشی من خود به خود میره تو اینستا گرام چرا اینجوری میشه دلیلش چیه میشه کمکم کنین ممنونم

    2
    10
  42. سلام بخش لایک و ریکوس اینستا برام لود میشه اما باز نمیشه چیکار کنم نمیتونم ببینم چند نفر بازیکن کردن یا فالوم کردم همش در حال لودعه

  43. سلام وقت بخیر .
    الان حدود یه هفته داخل اینستام میشم سریع مینویسه برنامه متوقف شد چه نتم خاموش باشه چه روشن ولی یسری با یه اکانت دیگ ننداخ بیرون مشکل .
    هرکاری کردم درست نشد

    2
    10
    1. سلام
      این مشکل کاملا طبیعی هست و مربوط به اینترنته. یکی دو بار اینترنت تونو خاموش روشن کنید اگه نشد صبر کنید تا آنتن یا سرعتش بیاد. تقریبا این مشکل برای همه ی دارندگان اینستاگرام به وجود میاد ولی زود حل میشه

      1
      1
  44. سلام وقت بخیر ببخشید من روی برنامه اینستاگرام کلیک میکنم ولی اصلن وارد برنامه نمیشه و خودش میاد بیرون.لطفا راهنمایی کنید ممنون

    15
  45. سلام وقتتون بخیر یه دفعه اینستاگرام من اصلا نمیتونم وارد بشم تو قسمت home ولی بقیقه جاهاش میشه به نطرتون مشکل از کجاست؟

  46. تماممراحلی که برای هنگ کردن و بسته شدن ناگهانی اینستاگرام بوده انجام دادم اما نتیجه مثبتی نداشته، لطفا راهنمایی کنید چکار کنم خیلی آزاردهنده هست این مشکل

    3
    22

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH