چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟

اگر به هر دلیلی با مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام مواجه هستید، در این مطلب راه حل جامع برای رفع تمامی ارورها را به شما یاد می‌دهیم.

اینستاگرام طی دو سال اخیر تغییرات بنیادی فراوانی داشته که باعث شده مشکلات ریز و درشتی برای این پلتفرم به وجود بیاید. نحوه مقابله با انتشار مطالب ممنوعه، قانون کپی رایت، سخت گیرانه‌تر شدن قانون دیسیبل شدن اکانت و آپدیت‌های فراوان و اضافه شدن ویژگی‌های جدید به اینستاگرام از طرفی باعث شده تا قابلیت‌های جذاب جدیدی هم به اینستاگرام اضافه شود و قوانین این شبکه اجتماعی مانند انتشار محتوای نامناسب و امکان استفاده از محتوای تولیدی دیگران و کپی کردن آن به طور جدی‌تر اجرا شود.

اما در عین حال ایجاد تغییرات گسترده موجب می‌شود تا ایرادات و اصطلاحا باگ‌هایی در بخش‌های مختلف این پلتفرم به وجود بیاید که استفاده کاربران از اینستاگرام را دچار چالش کرده و ایرادات بعضا غیرمنطقی زیادی از عملکرد کاربران گرفته می‌شود.

نتیجه تمام این ایرادات با هر دلیلی خروج ناگهانی از اینستاگرام است، تفاوتی ندارد شما چه خطایی انجام داده‌اید و به چه طریق قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشته‌اید، حتی ممکن است اینستاگرام به اشتباه حساب شما را به عنوان یک حساب کاربری متخطی بشناسد اما در هر حال اگر با مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام مواجه هستید، یعنی مشکلی وجود دارد که باید آن را رفع کنید. ما پیشتر مقالاتی در خصوص برگرداندن اکانت اینستاگرام و مشکل خواندن feed اینستاگرام داشتیم، اما در این مقاله به طور جامع‌تر به این مبحث می‌پردازیم.

خروج ناگهانی از اینستاگرام 5 دلیل عمده دارد:

  1. مشکلات نرم‌افزاری تلفن همراه یا برنامه
  2. اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده
  3. با پیام تغییر رمز اکانت مواجه شدید
  4. با ارور Couldn’t Refresh Feed مواجه هستید
  5. حساب شما دیسیبل شده است

در ادامه تمامی موارد بالا را بررسی می‌کنیم تا شما به خوبی متوجه شوید که چرا با مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام مواجه هستید و البته راه حل این مشکل چیست؟ با ادامه این مقاله همراه آی‌تی‌رسان باشید:

 

در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای حل مشکلات اینستاگرام می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

 

از نسخه وب وارد حساب خود شوید

اولین کار آن است که از طریق مرورگر خود وارد نسخه وب اینستاگرام بشوید. برای این کار باید در مرورگر آدرس سایت اینستاگرام را وارد کنید و از همان جا لاگین کنید. اگر به راحتی در اینستاگرام لاگین شدید و دیگر مشکل خروج ناگهانی از برنامه وجود نداشت یعنی ایراد کار از اپلیکیشن یا تلفن همراه شماست و حساب اینستاگرام‌تان هیچ مشکلی ندارد.

1-مشکلات نرم‌افزاری تلفن همراه یا برنامه

شایدی مشکل شما از طرف برنامه نباشد و ایرادی است که به دلیل آپدیت نکردن یا قدیمی بودن سیستم عامل گوشی به وجود آمده است. در این حال باید موارد گفته شده در ادامه را انجام دهید تا مشکل نرم‌افزاری اینستاگرام حل شود.

اینستاگرام را آپدیت کنید

همانطور که گفتیم اینستاگرام به طور مداوم آپدیت‌های جدیدی ارائه می‌دهد و به همین دلیل ممکن است نسخه‌های قدیمی‌تر این برنامه برخی ایرادات داشته باشند، به این ترتیب اولین کار آن است که اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام

کش را پاک کنید

دومین راه حل برای رفع مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام آن است که کش برنامه را پاک کنید. با این کار دیتا‌های ذخیره شده از طرف برنامه پاک می‌شود، معمولا در 80 درصد موارد با پاک کردن کش مشکلات مزاحم این برنامه رفع خواهد شد.

به این منظور در گوشی‌های اندرویدی از قسمت تنظیمات گوشی به بخش Apps یا برنامه‌ها رفته و اینستاگرام را انتخاب کنید. سپس در منوی به نمایش درآمده گزینه Clear Cash یا Clear Data را انتخاب کنید. در ادامه وارد اینستاگرام شوید و ببینید آیا مشکل رفع شده یا خیر! برای آیفون‌های اپل باید یک‌بار اپلیکیشن اینستاگرام را به صورت کامل حذف و سپس دوباره آن را نصب کنید.

برنامه را حذف و مجددا نصب کنید

برخی مشکلات با پاک کردن کش نیز درست نمی‌شوند، در این گونه مواقع باید برنامه را به طور کامل حذف و دیتا‌های آن را نیز پاک کنید. سپس از یک مارکت معتبر آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کنید.

گوشی را ریستارت کنید

یک نصیحت به شما می‌کنم، هر موقع به هر مشکلی مواجه شدید که با راه حل‌های معمولی رفع نشد، حتما یک بار گوشی را ریستارت کنید. ریستارت کردن مانند یک راه حل ثابت می‌ماند که در اکثر مواقع مشکل شما را حل می‌کند. در خصوص این مشکل یا ایراد‌های نرم‌افزاری که در اپلیکیشن‌های مختلف پیش می‌آید نیز ریستارت کردن یک راه حل بسیار مناسب است. پس شانس خود را امتحان کرده و گوشی را ریستارت کنید که احتمالا مشکل‌تان رفع می‌شود.

اندروید شما قدیمی است

اگر باز هم مشکل شما رفع نشد باید بگویم که احتمالا نسخه اندروید شما قدیمی است، نسخه‌های جدید اینستاگرام با اندروید‌های قدیمی مشکل دارند و به خوبی اجرا نمی‌شوند، در حال حاضر اندروید 11 عرضه شده و به همین جهت اگر اندروید شما نسخه 9 یا 8 و قدیمی‌تر است، نسخه‌های قدیمی‌تر اینستاگرام را پیدا کرده و استفاده کنید اگر باز هم مشکل حل نشد بهتر است به فکر یک تلفن همراه نو با اندروید جدید باشید. البته تا آن زمان می‌توانید از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید.

2-اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده

اگر مشکل نرم‌افزاری نبود و شما با نسخه وب اینستاگرام نیز نتوانستید وارد حساب خود شوید، احتمالا پیامی را دریافت می‌کنید که نشان می‌دهد چرا شما از حساب خود لاگ‌اوت می‌‌شوید و دلیل خروج ناگهانی از حساب شما چیست؟ اگر فعالیتی انجام داده باشید که اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده باشد، احتمالا پیام‌هایی حاوی متن “we noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out” یا ” “We detected an unusual login attempt” ” را دریافت خواهید کرد، در این حال یعنی عملی را انجام داده‌اید که اینستاگرام احساس می‌کند شما ربات هستید و حالا حساب شما را تا زمان مشخص شدن هویت‌تان بسته است.

 

در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای حل مشکلات اینستاگرام می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

 

دلایل زیادی هستند که باعث می‌شود اینستاگرام شما را با ربات اشتباه بگیرد. عمده این دلایل استفاده آنفالویاب، فالو، آنفالو، کامنت، ارسال پیام کپی شده و یا لایک متعدد و پشت سر هم است! یعنی شما هر کاری را به صورت مداوم و پشت سر هم انجام دهید، ممکن است اینستاگرام تصور کند شما ربات هستید و حسابتان را موقتا مسدود کند. برای دانستن قوانین و محدودیت‌های اینستاگرام که با رعایت آن‌ها این پلتفرم شما را با ربات اشتباه نمی‌گیرد، مقاله زیر را مطالعه کنید.

حالا معمولا دو اتفاق رخ می‌دهد، اول آن است که اینستاگرام یک کد را به شماره تلفن همراه شما و یا ایمیل‌تان (بستگی دارد کدام را پیش‌تر در حسابتان وارد کرده بودید) ارسال می‌کند. سپس هنگام لاگین با ارور‌هایی که بالا اشاره کردیم مواجه می‌شوید اما در پایین این پیام گزینه‌ای با عنوان “I Have a Code” خواهید دید که با کلیک بر روی آن وارد یک صفحه جدید می‌شوید. در صفحه جدید کد را در کادر مربوطه وارد می‌کنید و کار تمام می‌شود، شما مجددا به اینستاگرام خود دسترسی خواهید داشت.

حالت دوم زمانی است که هنگام دریافت یکی از پیام‌های بالا به یک صفحه تشخیص تصویر وارد می‌شوید که با انجام مراحل مربوطه، اینستاگرام مطمئن می‌شود که شما ربات نیستید. در این صفحه تعدادی تصویر برای شما به نمایش در می‌آید، سپس متنی انگلیسی در بالای تصاویر وجود دارد که به شما می‌گوید تعدادی از این تصاویر را انتخاب کنید، مثلا تصاویری را که در آن‌ها خودرو است، انتخاب کنید یا تصاویری که در آن‌ها خط عابر پیاده وجود دارد را بزنید. شما با انتخاب تصاویر درست احراز هویت می‌شوید و به حساب خود دسترسی خواهید داشت.

مشکل نیامدن پیامک یا لود نشدن تصاویر

اما کاربران در این صفحه یک مشکل دیگر را نیز تجربه می‌کنند و آن این است که یا کد برایشان پیامک نمی‌شود و یا تصاویر برایشان لود نمی‌شود، در این حالت شما باید با استفاده از VPN آی‌پی خود را تغییر دهید و مجددا امتحان کنید، با تغییر آی‌پی تصاویر لود شده و پیامک برایتان ارسال می‌شود. اگر نشد حتما یکبار با VPN و از طریق کامپیوتر نیز تست کنید.

3- با پیام تغییر رمز اکانت مواجه شدید

یکی از ایرادات و مشکلاتی که به تازگی کاربران اینستاگرام با آن آشنا می‌شوند آن است که در هنگام استفاده از این برنامه به صورت ناگهانی پیام “The Account Owner may have Changed the Password” مواجه می‌شوند. این پیام می‌گوید که مالک اکانت شاید رمزعبور اکانت اینستاگرام را تغییر داده باشد. این پیام در حالی به کاربران نشان داده می‌شود که خودشان مالک اکانت هستند و هرگز برای تغییر رمز عبور حساب کاربری‌شان اقدام نکردند.

بسیاری از افرادی که با این پیام مواجه شدند یک اکانت پرایوت شخصی داشتند و اصلا کسی دیگر به جز خودشان تاکنون وارد اکانت‌شان نشده است که بخواهد رمز عبور اکانت را تغییر دهد.

این پیام یک باگ یا ایراد است و بدین معنا نیست که شخصی دیگری وارد حساب شما شده‌ است و رمزعبورتان را تغییر داده است. بنابراین نباید از این جهت نگران باشید، همچنین حسابتان نیز هک نشده و این گزینه نیز بر روی میز نیست.

مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام

حال برای رفع این مشکل باید چه کنید؟ هنگامی که پیامی مبنی بر این که ممکن است مالک اکانت شما رمزعبور اکانت را تغییر داده باشد را دریافت می‌کنید، به صورت خودکار از حساب خارج می‌شوید. در این مرحله ممکن است دو حالت ممکن است. اول آنکه شما بتوانید با رمزعبور خودتان وارد حساب شوید و دوم آنکه اینستاگرام نگذارد با رمزعبوری که دارید وارد حساب شوید.

حالت اول: می‌توانید با رمز عبور خود وارد اکانت شوید

در این حالت سریعا باید وارد بخش تنظیمات حساب شده و بدون معطلی رمزعبور خود را تغییر دهید. به این منظور وارد Settings و از بخش Security بر روی Password بزنید. در این بخش در کادر اول رمزعبور فعلی و در کادر دوم رمز عبور جدید را وارد کنید تا پسورد شما تغییر پیدا کند. بعد از این تغییر دیگر با پیام مذکور مواجه نمی‌شوید.

حالت دوم: دیگر نتوانید با رمز عبور خود وارد اکانت شوید

اگر اینستاگرام شما را از حساب کاربری‌تان بیرون انداخت و دیگر نتوانستید با همان رمزعبور خودتان وارد حساب شوید بازد روش دیگری را امتحان کنید. در این حالت زمانی که رمز عبور خودتان را وارد می‌کنید با پیام پسورد صحیح نیست مواجه می‌شوید. در این حالت اگر حساب اینستاگرام خود را با حساب فیسبوک‌تان سینک کرده‌اید می‌توانید با زدن گزینه Get help logging in در صفحه لاگین، وارد صفحه جدیدی شوید که با وارد کردن نام کاربری و پسور فیسبوک هم به حساب فیسبوک و هم به حساب اینستاگرام دسترسی پیدا می‌کنید. به این ترتیب می‌توانید وارد حسابتان شوید و رمزعبورتان را تغییر دهید.

اما اگر اکانت اینستاگرام و فیسبوک‌تان سینک نیست، گزینه Forgot password در صفحه لاگین را بزنید تا با وارد کردن یوزرنیم یا تلفن همراه خود که پیشتر به حساب اینستاگرام‌تان متصل شده، لینک ریست کردن پسورد و ورود به حساب اینستاگرام به ایمیلتان ارسال شود.

همچنین از این لینک می‌توانید مستقیما وارد صفحه ریست پسورد حساب اینستاگرام شوید. نکته بسیار مهم آن است که اگر ایمیل یا تلفن همراه خود را به حساب اینستاگرامتان متصل نکرده‌اید، امکان استفاده از بخش فراموشی رمز عبور را ندارید.

4- با ارور Couldn’t Refresh Feed مواجه هستید

در این مرحله شرایط کمی متفاوت می‌شود، اگر ارور Couldn’t Refresh Feed داشتید باید مجموعه‌ای از راهکارها را انجام دهید که در مقاله زیر به طور کامل در این خصوص توضیح داده‌ایم.

5- حساب شما دیسیبل شده است

اگر مشکل خروج ناگهانی شما از اینستاگرام به دلیل پیام دیسیبل شدن یا بلاک شدن حسابتان است، باید بگویم سلسله مراحلی برای رفع این ارور وجود دارد. این مراحل به طور کامل در لینک زیر توضیح داده شده که با مراجعه به آن می‌توانید مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام رو حل کنید.

آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده در اینستاگرام

 

514 در مورد “چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟”

  1. سلام پیجم از دیروز مشکل پیدا کرده disabled شدم موقع زدن تیک من ربات نیستم تصویر برام لود نمیشه با vpn هم لود نمیشه اینستا30روز فرصت داده احتمال اینکه تو 30 روز برگرده چقدره؟

    1. سعید صانعی

      سلام، با وی‌پی‌ان و از نسخه وب اسنتاگرام استفاده کنید، به این شکل مشکل باید حل بشه
      ببین در این 30 روز شما فرصت دارید تا به اینستاگرام بگید که ربات نیستید، یعنی باید به همین روش تیک ربات و تشخیص تصویر اقدام کنید، اگر 30 روز بگذره، برگردوندن اکانت دشوار تر میشه

  2. سلام من لینک بازیابی پسورد برام میاد
    ولی میزنم روش به صفحع تغییر رمز منتقل نمیشه
    میشه راهنمایی کنید.

  3. باسلام. وقتی من داخل برنامه اینستا نیستم پیغام واسم میاد که برنامه متوقف شد و وقتی وارد اینستا میشم نوشت شما از سیستم خارج شدی و باز رمز و ایدی باید بزنم که وارد پیچ بشم مخاستم بپرسم مشکل کجا هست ایا از سیستم عامل اندرید هست ؟چون موبایل هم اندریدش پایین و قدیمی سامسونگ جی ۵ هست چند دفعه این مشکل واسم پیش امده ممنون میشم جواب بذی

    1. سعید صانعی

      سلام، بله مشکل از اندروید قدیمی‌تون هست، ورژن جدید اینستاگرام با اندروید ‌های قدیمی مشکل داره
      اگر میتونید نسخه‌های قدیمی اینستاگرام رو در اینترنت پیدا کنید و نصب کنید
      البته راه‌حل بهتر اینه که یک گوشی جدیدتر بخرید

  4. سلام.روزتون بخیر
    اکانت من log out شد چون ویدئو های ورزشی کلاسم رو با ins take پشت سر هم دانلود میکردم بعد پیام دادم و از فیسبوک برام Recovery Code فرستاده شد که تونستم وارد اکانتم بشم ولی هیچ چیزی نشون داده نمیشه . و پیام میاد که coudent refresh feed و میره تو قسمتی که کد تایید رو برای شماره ام ارسال میکنه ولی هیچ کدی برای شماره من ارسال نمیشه . چکار کنم . کارهایی که توقسمت ارور Couldn’t Refresh Feed گفته بودید کردم ولی مشکل من ارسال نشدن کد هست .

    1. سعید صانعی

      سلام، شماره موبایلتون رو درست وارد کردید؟
      با vpn وارد برنامه بشید و تا زمان ارسال کد وی‌پی‌ان رو خاموش نکنید

  5. واااااای مرسی از سایت خوبتون من 5 روز میشه که پیجم از دسترس خارج شده بود هرجا رفتم که درستش کنن گفتن دیگه برنمیگرده خودم اومدم مطالبتون رو مطالعه و همه رو انجام دادم همین الان درست شد خیلی خوووبین خدا خیرتون بده

  6. سلام وقت بخیر،من دراینستا چندتاپیج دارم که میتونستم واردهمه پیج هابشم ولی امروز وقتی وارداینستاشدم یه پیغام دادکه پوشش خبری بازخوانی نمی شودوبعددوباره یه پیغام دیگه میده که اخطارازسیستم…..خارج شدیدممکن است مالک حساب گذرواژه راتغییرداده باشد.ودکمه تاییدمیادش که تاییدربزنی پیج راپاک میکنه ومیره روپیج دیگه ودوباره همین پیغام رامیده.خواهشاکمکم کنید؟؟؟چیکارکنم درست بشه هم اندرویدگوشیم به روزهست وهم برنامه اینستا.خواهش میکنم کمکم کنیدچون پیج کاریم پاک میشه ودسترسی ندارم وپسوردرافراموش کردم؟؟؟؟

    1
    1
    1. سعید صانعی

      سلام، برای رفع مشکل ارور بازخوانی فید، این مقاله رو بخونید

      اما شما میتونید با وارد کردن یوزیرنیم و زدن گزینه فراموشی رمز عبور هم از طریق شماره تماس یا ایمیل، رمزتون رو بازیابی کنید و به حساب دسترسی داشته باشد

  7. سلام، خسته نباشید
    دوست محترم من آیفون ۶ پلاس دارم. هیچ مشکلی با اینستا نداشتم تا وقتی نسخه‌ی meta برام نمایش داده شد. حالا وقت پست گذاشتن به محض زدن هشتگ یا اتساین، کلا از اینستا میوپره بیرون ??خواهش می کنم راهنماییم کنید

  8. سلام من پسورد اینستامو عوض کردم منو انداخت یهو بیرون الانم هی رمز جدیدمو میزنم که برم تو ایسنتام میزنه اینترنت نداری در صورتی که اینترنت دارم هی منو میندازه بیرون

  9. سلام خسته نباشید واسه منم یه دفع log out شدد همه اکانتام بعد چن دقیق دوباره وارد شدم الان مشکلی نداره دلیلش چی بوده اندروید گوشیم 5.0.1هست میترسم اینستا رو بروز کنم کلا بره یعنی به خاطر اندرویده

    1. سعید صانعی

      بله به خاطر اندروید قدیمی شماست، اگر میتونید یه گوشی جدید بخرید، نسخه‌های جدید اینستاگرام با اندروید قدیمی مشکل داره

  10. سلام وقت بخیر
    اکانت من دیروز به دلیل نصب انفالو یاب دیسیبل شده امروز وارد اکانت شدم و مراحل اینکه انستا تشخیص بده ربات نیستم رو انجام دادم و تیک سبز شد و تایید کرد که ربات نیستم بعد شماره تلفنی که حساب رو باهاش ثبت نام کردم رو اورد گفت که برام کد تایید ارسال میشه چند بار کد تاییدی که برام ارسال شد رو وارد کردم هی میگه که غلطه ولی امکان نداره من درست وارد میکنم چند بار انجام دادم این کار رو نشکل چیه ممون میشم راهنمایی کنید؟؟؟

  11. سلام خسته نباشید حساب کاربری اینیستا من لوک اوت شده من همه ی مراحل رو مو به مو انجام دادم تا به مرحله ی ثابت کردن برای اینکه ربات نیستین ومن با vpnهم که میرم عکس میاد ولی فقط قسمت بالاش و نوشته هاش میاد و من به تصاویر دسترسی ندارم .لطفا کمک کنین.!!!!!!!!!!!!!!!!ممنون از زحمات شما

  12. سلام وقتتون بخیر
    اینستا گرام من روlog out کرده بدلیل unusual activity
    و ازم خواسته که همون سوال های تصویری رو حواب بدم
    البته حتما با vpn تصویر بالا میاد
    من جواب میدم به سوالات، و verify رو میزنم بعد next رو که میزنم بهم میگه
    Theres a problem try again later
    میخواستم بدونم چرا هی اینو میگه
    و وقتی که سوالات تصویری رو جواب میدیم و next بزنیم قائدتا باید چه اتفاقی بیفته؟!
    آیا بازم مرحله دیگه ای داره؟! یا مستقیم وارد حساب میشیم؟!

    1. سعید صانعی

      عجیبه نباید در این مرحله ارورر بده، پس از این مرحله به طور مستقیم وارد اکانت میشید و دیگه نباید مشکلی داشته باشد
      همین مراحل رو با وی‌پی‌ان از نسخه وب اینستاگرام یا گوشی یک شخص دیگه تست کنید ببینید درست میشه

  13. سلام وقت بخیر.من وارد اینستام که میشم ارور couldnt refresh feed رو میده بعد یه صفحه میاد که میگه فعالیت های غیرمعمول داشته اکانت بخاطر همین لاگ اوت کردن.اما سوالایی که واسه تشخیص رباته برام باز نمیشه که بخوام ثابت کنم.فقط اون گزیته ای که تیک میزنی ته من ربات نیستم میاد.چیکار کنم؟

    1. سعید صانعی

      سلام برای رفع مشکل Refresh Feed این مقاله رو بخونید به طور کامل توضیح دادیم

      اما در مورد شما باید یگم که از vpn استفاده کنید اون بخش تصاویر ربات‌ها باز میشه

  14. سلام وقتتون بخیر
    من امروز خود به خود اکانت اینستاگرامم پرید و لوگ اوت شد
    هرچی اطلاعات و پسوردم رو وارد میکنم منو ربات تشخیص میده و نوشته تا ۳۰ روز نمیتونیم پیج شمارو برگردونیم
    به نظرتون امکانش هس بخاطر اینکه چند بار اینستاگرام رو پاک کردم چند بار لاگ این رو زدم باشه؟

      1. تمام مسیرهایی ک فرمودین انجام دادم. مشکلم اینه ک رمزم رو تغییر داده و هرچی ایمیل رو وارد میکنم برای ایمیلم پیامی فرستاده نمیشه. الان خریدهام همینجور موندن

        1. سعید صانعی

          ایمیلی که وارد میکنید همون ایمیلی هست که قبلا در حسابتون وارد کردید؟اگر قبلا ایمیل وارد نکردید و شماره تلفنتون رو در حسابتون ثبت کردید، بازیابی رمز از طریق sms رو برید

  15. میثم میثمی

    سلام امید وارم حالتون خوب باشه،من واقعیتش ۳ سال پیش یک پیجی زدم الان می‌خوام واردش بشم پیج موجود هست ولی وقتی رمز رو میزنم چون یادم رفته می‌خوام ریستش کنم نه گزینه ارسال پیامک به شماره تلفن میاره نه ایمیل به من که رمز رو ریست کنم،چیکار کنم ؟؟؟لطفا بگید خیلی اطلاعات مهمی دارم روش

  16. درود
    من هر چی پیج جدید میسازم نخست پیام من ربات نیستم میاد بعد پاسخ دادن به سوال من ربات نیستم پیجم میپره و عنوان پیج هم مینویسه کاربر اینستاگرام و نمیشه واردش شد و کلا حذفش میکنه

  17. سلام من تو اکانتم بودم که یهو ارور داد از حساب خارج شدید احتمالا صاحب اکانت رمزشو عوض کرده درحالی که اکانت خودم بود و رمزشم عوض نکردم الان هرجی میزنم نمیاد بالا…

  18. حسین شهیدی

    سلام من چند وقت هست هر 3 یا 4 روز یک بار 5 تا حسابی که دارم ناگهان خارج میشه و مینویسه(پوشش خبری باز خوانی نمیشود) و باید حساب رو تک به تک وارد کنم درست میشه آپدیت هم کرذم رمز هم تغییر دادم درست نشد چی کار کنم

    1. سعید صانعی

      سلام، برای رفع مشکل ارورر بازخوانی فید باید این مقاله رو بخونید
      اما بهتره کلا به نحوی از اینستاگرام استفاده کنید که به این مشکل بر نخورید، مثلا هنگام اتصال به اینستاگرام به vpn وصل نباشید، یا این که با قابلیت دوال اپ اندروید، دو اینستاگرام در صفحه داشته باشید و با یک اینستاگرام به هر 5 اکانتتون متصل نشید

      1. حسین شهیدی

        من گوشی شیائومی دارم قابلیت دوال اپ نداره که دوتا اپ اینستا نصب کنم و 5 تا حساب اینشتا هم دارم چی کار کنم؟

        1. سعید صانعی

          قابلیت دوال آپ مخصوص اندروید هست، ورژن اندروید گوشیتون چنده؟
          اگر دوال آپ ندارید برخی برنامه‌ها مثل GBinsta رو هم میتونید نصب کنید که شبیه به خود اینستاگرام هست ولی نسخه اصلیش نیست، حساب‌هایی که کمتر اهمیت دارند رو بر روی GBinsta فعال کنید

  19. سلام حالتون خوبه زیاد وارد و خارج شدن از اینستا مشکلی پیش میاد چون من لپ تاپ مشترک دارم بخاطر همین وقتی میخوام از اینستا خارج بشم دکمه لوگ اوت میزنم بعد میخوام وارد بشم پسورد و یورزنیم رو میزنم به نظرتون مشکلی برای پیچ پیش نمیاد یک بار دیدگاه گذاشتم فکر کنم نیومد بخاطر همین دوباره گذاشتم ممنون

    1. سعید صانعی

      سلام، در حالت عادی مشکلی پیش نمیاد ولی سعی کنید هنگام اتصال، vpn روشن نباشه، چون به این شکل هر بار با یک ip متصل می‌شید و ممکنه به همین دلیل اینستا شما رو ربات تشخیص بده

  20. سلام من هفته گذشته خود به خود این مشکل واسم پیش اومد که وقتی وارد پیج میشدم couldn’t refresh feed اومد و اجازه ورود نمی‌داد بعد ازم شماره تلفن وبعد رمز و خواست وقتی زدم و گزینه done و زدم دو تا گزینه کنسل و لاگ اوت اومد وقتی انتخابش کردم کلا خارج شد و چون من دو تا پیج دیگه غیر از این دارم وقتی داخل پیج سالمم هستم میرم اون پایین و اد اکانت و میزنم دوتا گزینه میاره log into existing accounts وقتی میزنم اون پیچ پریدم عکسش میاد وقتی کنار عکس گزینه لاگ این و میزنم ارور میده باید چیکار کنم

  21. سلام من 1 ساعتی هست که اکانتم رو با وب سایت اینستاگرام ساختم و پروفایل گذاشتم و بیو و تبدیلش کردم به اکانت بیزینسی سپس یک نفر من رو فالو کرد( اکانت دوستم بود) البته قبلش با تلفن همراهم لاگین شدم و وقتی نوتیفیکیشن فالو رو باز کردم دیگه اینستاگرام هیچ دسترسی بهم نداد و من هررچی آیدی پیجم رو میزنم (با اکانت های دیگه) میبینم کلا همچین اکانتی نیست.
    با سیستم دوباره چک کردم میگه 30 روز بلاک شدید یه همچین چیزی باید چیکار کنم؟ و به نظرتون چرا همچین اتفاقی افتاد؟ در ضمن همه ی حساب هام تایید کردم مثل شماره و ایمیل

    1. سعید صانعی

      سلام، مورد شما کمی عجیبه، البته ما موارد زیادی رو داشتیم که اینستاگرام بدون دلیل یک حساب رو بسته ولی در خصوص شما شاید مشکل از vpn باشد، اگر از vpn استفاده کردید طی یک مدت کوتاه باچند ip وارد پیج شدید و اون هم شما رو بسته، در غیر این صورت دلیل دیگه‌ای نمیتونه داشته باشه

  22. سلام من توی گوشیم ۴تا پیج دارم از روزی گه اینیستا آبدیت جدیدش رو زده یکی از پیجهام میپره هی رو اسمش میزنم ولی برنامه بسته میشه مشکل از چیه پیج من کانال اطلاع رسانیه شهرمونه وبرام خیلی ارزشمنده.واینکه یه پست مشترک با یه پیج دیگه گذاشتم ممکنه از اون باشه

    1. سعید صانعی

      سلام، شما احتمالا اندرویدتون قدیمی هست، این مشکل برای گوشی‌هایی با اندروید قدیمی به وجود میاد

  23. سلام وقت بخیر من اینستام یهو پرید و اینکه با ایمیل پیجمو زدم صفحه سفید اومد و بعدش تشخیص ربات اما عکسا بالا نمیاد فقط نوشته ای که میگ عکسارو انتخاب کن اومده بعد از اونم ی صفحه اومد ک شمارتو وارد کن کردم ک کد اومد اما باز ی نوشته اومد ک پیچ شما ب دلیل فعالیت های غیر مجاز خارج شدین و اینستاگرام بررسی میکنه بعد از 24 ساعت امتحان کنین

    1. سعید صانعی

      سلام، برای باز شدن عکس‌ها باید vpn خودتون رو روشن کنید، اگر باز هم عکس ها بالا نیومد از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید

  24. سلام.من هر بار که اینستا رو میبندم لاگ اوت میشه بعد که بازش میکنم دوباره باید ایمیل و پسوورد رو وارد کنم و لاگین کنم.برنامه رو حذف و دوباره نصب کردم نشد،گوشیمو ریست فکتو ی هم زدم نشد باز.یه اکانت دیگه ساختم اونم همینجوری بود.لطفا راهنمایی کنید.ممنون

    1. سعید صانعی

      سلام، این مشکل در 90 درصد مواقع برای گوشی‌هایی است که اندرویدشون قدیمی هست، شما حسابتون رو روی یک گوشی جدید تست کنید ببینید باز هم نیاز به لاگین دارد یا خیر

  25. سلام نزدیک چند ساعته که ابنستا گرامم میزنه پوشش خبری باز خوانی نمیشود وزده کاربر اینستا گرام چیکار کنم درس بشع

    1. سعید صانعی

      خوب شما نباید در مدت کوتاهی این تعداد ادم رو انفالو میکردید، الان موقع ورود چه ارورری به شما میده؟

      1. سلام منم همینکارو کردم پیجم نمیاد چیکار کنم تورو خدا راهنمایی کنید خیلی زحمت کشیدم براش

  26. سلام من دو پیج داشتم یهو از یکیش خارج شد الانم میگه صبر کنید دوباره امتحان کنید با چندتا گوشیم رفتم همین میگه
    رمزشم عوض کردم از لینک کمکی هم رفتم بازم وارد پیجم نمیشه
    میگه وجود نداره

    1
    1
  27. سلام خسته نباشین من داخل برنامه بودم که ارور داد و فکر نوشت شما نمیتوانید از برنامه استفاده کنین مجددا یک ماه بعد تلاش کنین بعد اون سوال های تشخیص ربات اومد و منو انداخت بیرون و هیچ جوره نمیتونم وارد شم پسورد هم یادم نیست لینک رو هم به شماره نمیفرسته 🙁

    1. سعید صانعی

      سلام، شما یک روز کاری با اکانتتون نداشته باشید، بعدش با vpn یا از طریق نسخه وب اینستاگرام تست کنید احتمالا سوال تشخیص ربات براتون باز میشه

  28. سلام ببخشید وقتی وارد اینستام شدم دیدم
    کلا پست هام و فالوور و فالووینگ ها پاک شده هیچی بالا نمیاره
    میزنه Couldn’t refresh feed
    بعدشم اینو زده you’ve been logged out زدم روی ok کلا اکانتم پرید چیکار کنم ترو خدا جواب بدید

  29. علی زهتابیان

    سلام ایستا بی دلیل من رو خارج کرد از اکانت ، برای ورود باید در سه جهت از سرم ویدئو بدم ، چکار باید کنم ؟ با تشکر

    1. سعید صانعی

      این در واقع سیستم تشخیص چهره اینستاگرام هست، شما مانند موقعی که قفل تشخیص چهره رو بر روی گوشیتون تعریف میکنید باید به همون روش و نکاتی که اینستاگرام میگه از خودتون ویدیو بگیرید و براشون بفرستید که اون‌ها مطمئن شوند شما خودتون صاحب پیج هستید

  30. پگاه صادقی

    سلام من دو تا اپ اینستا دارم که 5 تا پیج رو گوشیمه دوتاش برای شرکته دوتاش کاریه خودمه یکیش شخصیمه همشون اوکیه ولی نمیتونم با پیج شخصیم پست منتشر کنم یعنی تو پیج میتونم برم استوری بزارم پستای قبلمو و بقیه فرندامو ببینم اما تا میخوام پست بزارم میپره بیرونچرا؟؟ میشه راهنماییم کنید؟؟ من پیجمودوست دارم
    اگه لطف کنید جواب و ایمیل کنید ممنون میشم

    1. سعید صانعی

      سلام، این ایراد مربوط به برنامه اینستاگرام هست، احتمالا پیج شخصیتون روی یک برنامه غیر رسمی فعال هست و اون برنامه ایراد دارد. کش اون برنامه رو پاک کنید و آپدیتش کنید

  31. سلام اکانت اینستاگرام من خود به خود حذف شد هرکاری میکنم نمیاره باید چیکار کنم اکانتم بر گرده؟

  32. درود برشما.حدوا بنده ده روز هست اینستا ندارم وقتی نصب میکنم حدوا یک روز خوب هست بعد رداستارت میشه تا اینستا حذف نکنم یک دقیقه یک بار میشه هم ورژن قدیمی نصب کردم هم جدید اما بازم شده لطفا راهنماییم کنید

  33. سلام خسته نباشید من پیجم رو چند ماهیی بود نداشتم بعد نمیدونم یطوری شد که اوردمش بعد رفتم قسمت ادیت پرفایل ایمیل و شماره تلفن رو ثبت کردم و فرداش همه چی. اوکی بود که اومدم داخل پیج ی صفحه اومد که نشون بده من ربات نیستم من انجام دادم قبول شد بعد گفت شمارع مبایل درستع و درست زدم گفت وایسا ی کد بیاد منتظر بودم چند دیقه نیومد که دوباره رفتم چند سری گفت شمارع اشتباه است ولی درست بود بعد انقد زدم گفت با پلیس فتا تماس گرفتع شد اصن نمیدونم چرا اینطوری شد
    بعد هرچی میرم شمارع و ایمیل بزنم که اکانت هایی که با شمارع تلفن و ایمیل وصل هستند بیاد نمیاد اون پیجم
    بعد دوبارع ایدی میاد ولی میزنم میگه اشتباهه
    ایا امکان هست که پیجم رو یکی گرفتع
    با پیج های دیگه ایدیمو میزنم نمیاد محو شدع کلا ۱۳۴۰تا فالور داشتم??

    1. سعید صانعی

      برای این که بخش احراز هویت درست کار کنه باید کش برنامه رو پاک کنید، درست میشه، اگر نشد از یک گوشی دیگه تست کنید یا با vpn برید

  34. سلام اینستا ی من امروز هی کند شده بود تا اینکه یک پیام اومد که انگار شما یک ربات هستید و صفحه سفید باز میشد تا اینکه ی ارور داد که صاحب پیج رمز و عوض و کلا پیجم حذف کاربری شد و پیج جدید زدم باز هم مشکل داشت و میگف اینستا بعضی از فعالیت هارا محدود کرده

    1. سعید صانعی

      من متوجه نشدم، صاحب پیج شما هستید؟ خودتون رمز رو عوض کردید یا یک فرد دیگه؟ الان بخواید وارد پیجتون بشید چه ارورری میده؟

  35. سلام وقتتون بخیر یهو اینستای من نمیره تو و فعلیت غیر عادی گزارش میکنه در صورتی که کاری نکردم و یا ربات میده یا پسورد جدید میگه بزن که هیچکدوم نشد تا باللخره رباترو با vpn رفتم شد و ابلن وقتی وارد اینستا میشم دیگه اون ارور نمیاد ولی صفحه لود میشه یهو یه صفحه سفید باز میکنه که هیچی نیست و در واقع اصلا تو نمیره ممنونم

    1. سعید صانعی

      مجددا با VPN یا مرورگر تست کنید ببینید باز هم اون صفحه سفید هست یا پیامی درش به نمایش در میاد

  36. سلام من برای پیجم ادمین گرفتم میشناسمش و قابل اعتماده از وقتی که وارد پیجم شد اینستا هی منو از پیج پرت میکنه بیرون هی من یوزرنیم و پسورد میزنم وارد پیج میشم باز میام بیرون دوباره میخام وارد بشه میبینم پریده.میشه راهنماییم کنین؟

    1. مجتبی مسکینی

      سلام این مورد بیشتر برای گوشی های قدیمی اتفاق میفته با اندروید پایین
      روی یه گوشی دیگه تست کنید

  37. طی یکماه اخیر سه بار اینستاگرامم از دسترس خارج شده و هربار مکاتبه کردم در کمتر از 48 ساعت برگشته است. حالا دوباره از دسترس خارج شدم، راه حل چیست؟

    1. سعید صانعی

      راه حل اول اینه که ببینید چرا پیچتون دیسیبل میشه و اون رو رفع کنید، حتما مطالبی که می‌گذارید کپی رایت داره یا برخلاف قوانین اینستاگرام هست که مدام بسته می‌شه
      برای خارج شدن از دیسیبل هم باید فرمی که گفته شده پرکنید و تصویر بفرستید، احتمالا خودتون واردید چون دوبار این کار رو انجام دادید
      ما در بخش اول این مقاله در مورد قوانین اینستاگرام توضیح دادیم

  38. اینستا به من میگه یکدفعه موضوع مشکوکی پیش اومدوماشماراازحسابتون انداختیم بیرون هرچی میکنم نمیتونم به حساب خودم برگردم.باحساب دیگرپیشود

    1
    4
    1. سلام امروز یه پیام اومد که ممکنه کسی وارد حساب شما شده باشه و حساب شما از بخشی از مشهد خارج شده اما اسم حساب گوشی خودم بود
      بعد من رو پیام زدم و گزینه‌ی تغیر پسورد اومد اما بعدش هرچی خواستم پسورد عوض کنم خطا داد و منو ۵دیقه ای میندازه بیرون از حسابم

      یه اکانت دیگه دارم اما اون اکانت کاریمه نمیخوام آسیب بینه

  39. سلام اینستای من لوگ اوت شد بعد از طی مراحلش واسم پیام اومده که کلیک کن تا به حسابت برگردی کلبک کردم میزنه فرستنده پشتیبانی نمیکنه مشکل کجاست ؟ممنون میشم

    1. سعید صانعی

      سلام، کش برنامه رو پاک کنید، ببینید درست میشه؟ اگر نشد با یک گوشی دیگه وارد حسابتون بشید ببینید وارد میشه

      1
      1
  40. سلام
    با هر باز وبستن برنامه اینستاگرام خطای could not refresh feed و سپس خطای you have been logged out please log in back
    البته با google smart lock اکانت بالا میاد
    تشکر.

  41. سلام استاد عزیز
    من سه پیج داشتم که یکیش مشترک بود .داخل پیج اصلیم بودم که از طرف اینستا پیام آمد که یک نفر رمز عوض کرده و من از پیج پرت شدم بیرون .بعد اینستا رو پاک کردم نصب کردم با ایمیل وارد پیجم شدم رمزو زدم پیجم آمد تا مرحله که شماره تلفن تایید کنه کد بفرسته کد نمیاد ممنون میشم راهنماییم کنید؟

  42. سلام وقت بخیر ببخشید من یکماه یپش پیج کنکوری زدم کلی ام هزینه فالور دادم بعد از دو هفته از دسترس خارج شد پیغام داد تایید کنید ربات نیستین درصورتی ک اصلا تصویر نمیومد ک تاییدکنم دوباره پیج زدم امروزم دوباره اینجوری شد خیلی عصابم خورده

    1. سعید صانعی

      سلام، اگر تصویر نمیاد از VPN استفاده کنید یا اینکه از نسخه وب اینستاگرام به حسابتون وارد بشید

  43. سلام همین یک ساعت پیش یک پیغامی اومد که میخواهید اینستای شما همچنان با فیس لوک ادامه پیدا کند یا با شماره همراه من پیجم رو سه سال هست دارم امروز زدم ادامه با شماره همراه وقتی اینکارو کردم حدودا ۳ ساعت گذشته وارد پیج میشم ده دقیقه بعد میزنه log out و منو از پیج بیرون میکنه دوباره رمز خودم رو میزنم وارد میشم و همین اتفاق دوباره میوفته و از پیجم پرت میکنه بیرون مشکل از چیه!!!

    1. مجتبی مسکینی

      سلام این مشکل شما اکثر مواقع روی گوشی‌های قدیمی با اندروید پایین رخ میده
      یعنی مشکل از پیج نیست و از گوشیه
      میتونید روی یه گوشی جدیدتر پیج رو تست کنید
      به زودی مقاله رو آپدیت میکنیم و راهکارهایی رو برای رفع مشکل ارائه می‌دیم اما در کل پیجتون مشکلی نداره

    2. سلام روزتون بخیر
      چنروز پیش اینستاگرام منوازسیستم خارج کرد بعدگفت که تایید کن ربات نیستی منم تائیدکردم الانم میگه تا24ساعت آینده حساب شماروبازگردانی میکنیم ولی نکرده!من بایدچیکارکنم؟

  44. سلام داداش کسی می تونه منو راهنمای کنه اینستام خود به خود خارج از سیستم شد وحتا پستهام هم پاک شدن میزنم میگه تا یه ماه نصب نمیشه میشه یکی کمکم کن فدات اینم ایدی تلگراممه????

  45. سلام
    من پسورد اینستاگرام خودم رو عوض کردم بعد هروقت که می خواهم بروم داخل اینستاگرام اخطار میده و می نویسه از سیستم خارج شدید ممکن است مالک این حساب پسورد آن را عوض کرده و دوباره باید وارد بشم
    چیکار کنم؟

    2
    2
    1. سعید صانعی

      این مورد اکثرا برای گوشی‌هایی که اندرویدشون قدیمی هست پیش میاد، اگر چنتا اکانت اینستا دارید، پسورد همشون رو یکی کنید، اگر نشد، اینستاگرام لایت رو بریزید، اگر باز هم درست نشد، نسخه‌های قدیمی اینستاگرامرو پیدا کنید و اون ها رو نصیب کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH