سونی

سونی از پلی‌ استیشن کلاسیک به همراه 20 بازی به یادماندنی رونمایی کرد

در پی استقبال کاربران باز‌ی‌های ویدیویی نوستالژیک دهه‌های قبل، شرکت سونی اقدام به رونمایی از یک کنسول بازی کلاسیک نمود با این تفاوت که از پلی‌استیشن اصلی 23 سال قبل کوچک‌تر است. این کنسول به قدری کوچک است ک می‌توان آن را نصف اندازه اولین پلی‌استیشن‌ها در نظر گرفت که تنها قادر به اجرای بازی‌ها با CD-ROM بودند و بیش از 100 میلیون دستگاه از آنها طی آن سال‌ها در دنیا به فروش رسید.

سونی

به جز از اندازه کوچک و خاطره‌انگیز بودن این کنسول جدید، بیش از 20 بازی محبوب و پرطرفدار که تمام گیمر‌های دنیا عاشقانه روز‌‌ها و شب‌های بسیاری را با آنها سرکرده‌اند نیز بر روی این کنسول قرار دارد که سبب شده است جذابیت آن صد‌چندان گردد. بازی‌هایی مانند Final Fantasy VII، Jumping Flash، Ridge Racer Type 4، Wild Arms و همچنین Tekken 3 در این مجموعه به چشم می‌خورند.

شما می‌توانید با استفاده از یک کابل معمولی HDMI کنسول را به تلویزیون خود متصل کنید و به همراه دو دسته کنترل با رنگ‌های همسان از تجدید دیدار با شخصیت‌ها و بازی‌های دوران کودکی خود لذت ببرید. به علاوه به همراه این مجموعه یک کارت حافظه مجازی دریافت می‌کنید تا بتوانید مراحل انجام شده بازی را ذخیره کنید.

این پلی‌استیشن کلاسیک از تاریخ 3 دسامبر برای فروش عرضه خواهد شد و تنها 100 دلار قیمت خواهد داشت. سونی به زودی لیست دیگر بازی‌هایی که به صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت را اعلام می‌کند و ما به محض دریافت اطلاعات بیشتر شما را در جریان جدید‌ترین خبر‌ها در این زمینه قرار خواهیم داد.

سونی

اکنون شما انتخاب‌های زیادی از کنسول‌های بازی کلاسیک در اختیار دارید : نینتندو با NEC کلاسیک، شرکت خاطره انگیز سگا در ماه آوریل مینی درایو مگا (Mega Drive Mini) را رونمایی کرد و شرکت افسانه‌ای آتاری دریافت سفارش برای VCS‌های خود را به منظور تحویل در ماه جولای سال 2019 آغاز نمود. در هر حال با اینکه می‌توانید با استفاده از شبیه‌ساز‌ها تمامی این بازی‌های نوستالژیک را بر روی کامپیوتر یا موبایل‌های خود اجرا کنید ولی فشردن دکمه بزرگ پاور دستگاه و انتظار برای بالا آمدن بازی‌های محبوب دوران کودکی بر روی کنسول‌های خاطره انگیز چیز دیگری است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH