اینستاگرام درصدد افزودن قابلیتی برای مخفی کردن هشتگ‌ در پست‌ها است

اگر به دنبال آن هستید تا تعداد تعقیب کننده‌های خود را بدون استفاده از تعداد زیاد هشتگ‌ها افزایش دهید، قابلیت جدید آزمایشی اینستاگرام برای شما بسیار مفید خواهد بود. به وسیله این قابلیت شما می‌توانید هشتگ‌های یک پست را مخفی کنید. Jane Manchun Wong ضمن اعلام این خبر، تصویری نیز از این قابلیت در توییتر به اشتراک گذاشته است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، او چهار هشتگ در پست اضافه کرده است که هیچ کدام نمایش داده نمی‌شود.

وونگ همچنین اعلام کرده که اینستاگرام در حال آزمایش یک ابزار محدودکننده جفرافیایی نیز هست. به وسیله این قابلیت کاربر می‌تواند بازدیدکنندگان پست خود را از نظر جغرافیایی محدود کند. این قابلیت می‌تواند برای شرکت‌ها و برندهایی که برخی محصولات خود را تنها برای یک محدوده جغرافیایی خاص عرضه می‌کنند، مفید باشد.

همانطور که گفته شد مخفی کردن هشتگ‌ها ابزاری مفید برای کسانی خواهد بود که به دنبال افزایش فالوور هستند، اما از تعداد زیاد هشتگ‌ها در زیر پست‌ها و ابراز آشکار این خواسته خجالت می‌کشند. البته این قابلیت به صورت آزمایشی در حال گسترش است و امکان دارد که هیچ وقت در نرم‌افزار اصلی اعمال نشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH