لنوو

بهترین تبلت‌های لنوو را بشناسید (مهرماه ۹۷)

گجت‌های بسیاری به بازار عرضه شده‌اند و کارهای مختلفی انجام می‌دهند. اما اگر بخواهید اعمال حرفه‌ای‌‌تان در دیوایسی قدرت‌مند و در عین حال قابل‌حمل صورت گیرد، باید به فکر خرید یک تبلت باشید. با کمک این دسته از محصولات می‌توانید طیف وسیعی از کارها را انجام دهید که پیش از این فقط در لپ‌تاپ و کامپیوتر قابل انجام بودند. در عین حال تبلت‌ها وزن نسبتا کمی دارند و قادر به حمل آن‌ها به موقعیت‌های مختلف هستید. اگر مایل به خرید یکی از بهترین این دستگاه‌ها هستید، در ادامه با ما همراه باشید.


Tab 4 10 Plus LTE ZA2T0000US

لنوو

می‌خواهید یکی از برترین تبلت‌های شرکت لنوو را داشته باشید؟ پس حتما این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. تولیدکننده قابلیت نصب سیم‌کارت را فراهم کرده تا کاربران بتوانند با دوستان و آشنایان تماس بگیرند و پیامک بفرستند. هم‌چنین برای این‌که امنیت در سطح بالاتری قرار گیرد و هرکسی نتواند به اطلاعات ضروری‌تان دسترسی پیدا کند، سازنده در Tab 4 10 Plus LTE ZA2T0000US از یک حس‌گر اثر انگشت سود برده. پردازنده‌ای از شرکت کوآلکام به کار گرفته شده و به شما امکان نصب بسیاری از برنامه‌ها را می‌دهد. هم‌چنین رم ۳ گیگابایتی عمل مالتی‌تسکینگ تقریبا بدون لگ و کندی را برای شما به ارمغان می‌آورد و می‌توانید کارهای‌تان را سریع‌تر انجام دهید. ۱۶ گیگابایت هم برای ذخیره دیتاهای گوناگون کاربر تدارک دیده شده که در صورت مواجه شدن با خطای کمبود حافظه، می‌توانید از کارت میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت برای ارتقا بهره بگیرید. صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی انجام کارهای حرفه‌ای را ممکن می‌سازد و با توجه به رزولوشن آن جزئیات زیادی در تصاویر خواهید دید.

قیمت: ۴ میلیون تومان

TAB 2 A10-70F WiFi 16GB

لنوو

اگر به‌دنبال تبلتی عظیم‌الجثه و با کیفیتی رضایت‌بخش هستید، حتما این مدل را مدنظر داشته باشید. کمپانی با استفاده از پنلی ۱۰ اینچی نیاز کاربران حرفه‌ای را برطرف ساخته و می‌توانید اعمال مختلف را راحت‌تر در این نمایشگر بزرگ انجام دهید. از طرفی، رزولوشن دیسپلی نیز حائز اهمیت است. لنوو برای این‌که با مشکلی در هنگام خوانایی متون مواجه نشوید و محتواها با جزئیات بالایی به نمایش دربیایند، TAB 2 A10-70F WiFi 16GB را با نمایشگر فول اچ‌دی عرضه کرده. دوربین هم از یاد نرفته و تولیدکننده از یک لنز با کیفیت ۸ مگاپیکسل (که مقدار مطلوبی برای یک تبلت به حساب می‌آید) بهره برده. به این ترتیب می‌توانید بدون مراجعه به موبایل‌تان از محیط عکس بگیرید و به ضبط ویدیو مشغول شوید. باتری ۷ هزار میلی‌آمپری تبلت با توجه به مصرف بسیار کم پردازنده عمر نسبتا خوبی دارد. گذشته از این، در بخش طراحی لنوو از پلاستیک مات به‌جای براق استفاده کرده تا بدنه لک و اثر انگشت را جذب نکند و فورا زیبایی خود را از دست ندهد.

قیمت: ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Tab 4 8 4G

لنوو

تبلت‌ها محصولات جالبی به حساب می‌آیند. هم صفحه‌ای بزرگ در اختیارتان قرار می‌دهند و هم می‌توانید آن‌ها را به راحتی در دست بگیرید و جابه‌جا کنید. مدل Tab 4 8 4G لنوو نیز از این قاعده مستثنی نیست و به آسانی در دست‌ کاربر قرار خواهد گرفت. این موضوع را مدیون ابعاد مناسب دیوایس هستیم و از طرفی به‌لطف وزن تبلت مشکلی در استفاده طولانی‌مدت از آن نخواهید داشت. تولیدکننده قابلیت نصب سیم‌کارت را برای‌تان در نظر گرفته تا بدون حضور اسمارت فون خود با دوستان صحبت کنید و پیامک بفرستید. هم‌چنین با کمک پردازنده شرکت آمریکایی کوآلکام مشکلی در انجام کارهای معمول و روزمره خود نخواهید داشت و در اعمالی چون گشتن در شبکه‌های اجتماعی، جست‌و‌جو در اینترنت و عکاسی با لگ یا کندی مواجه نمی‌شوید. ضمنا لنوو از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده تا به ذخیره اطلاعات ضروری‌تان بپردازید و خوش‌بختانه در صورت کمبود حافظه، امکان ارتقا آن با بهره‌گیری از میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت فراهم گشته است. نمایشگر ۸ اینچی محتواها را به‌صورت جذاب‌تری به نمایش می‌گذارد و انجام برخی از کارها راحت‌تر خواهد شد.

قیمت: ۲ میلیون تومان

Tab 3 7 4G Dual SIM 16GB

لنوو

محصولات بازار با اهداف متفاوتی ساخته می‌شوند و این تبلت لنوو نیز با هدف خاصی ارایه گشته. مایل به خرید دیوایسی با قابلیت نصب سیم‌کارت هستید؟ می‌خواهید از هر دو سیم‌کارت خود بهره ببرید؟ در نتیجه به فکر خریدن Tab 3 7 4G Dual SIM 16GB باشید. با کمک این تبلت می‌توانید به‌صورت هم‌زمان از دو سیم‌کارت استفاده کنید و به راحتی با دیگران تماس بگیرید و به آن‌ها پیامک بفرستید. در واقع با خریداری گجت لنوو از اسمارت‌فون‌تان بی‌نیاز خواهید شد. گذشته از این، قادرید به اینترنت همراه پرسرعت وصل شوید و بدون اتلاف وقت در اینترنت به جست‌و‌جو بپردازید. تولیدکننده ۱۶ گیگابایت حافظه برای شما تدارک دیده تا اطلاعات خود را ذخیره کنید و از محتواهای مورد علاقه خود لذت ببرید. با خطای کمبود حافظه مواجه شده‌اید؟ مشکلی نیست! Tab 3 7 4G Dual SIM 16GB این امکان را به شما می‌دهد تا ۳۲ گیگابایت از میکرو اس‌دی برای ارتقا فضای ذخیره‌سازی بهره بجویید. صفحه‌نمایش تبلت حمل و نقل آن را آسان‌تر کرده و همین‌طور بسیاری از کارها در این نمایشگر ۷ اینچی راحت‌تر انجام می‌شوند.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH