معرفی و دانلود نرم‌افزار سروش برای کامپیوتر

نرم‌افزار سروش برای کامپیوتر که قبل از این با مشکلات زیادی همراه بود، حالا بهبود پیدا کرده و نسبت به چند ماه قبل که حتی باز شدن محیط کاربری کاربران نیز با مشکل روبرو میشد حالا در اغلب ساعات به درستی کار کرده و بدون مشکل نسبت به نقل و انتقال پیام کاربران اقدام کند.

اپلیکیشن پیام‌رسان سروش که بزرگترین پیام‌رسان ایرانی محسوب می‌شود در حال حاضر چیزی در حدود 5 میلیون کاربر فعال دارد که به گفته مسئولین این پیام‌رسان داخلی حتی در حال حاضر بیش از 10 میلیون کاربر ثبت شده دارند که آمار استورهای معتبر این موضوع را رد می‌کند.

امکانات اپلیکیشن پیام رسان سروش پیام رسان‌های داخلی نرم افزار سروش برای کامپیوتر

این پیام‌رسان داخلی که در بحبوحه اختلالات دی ماه 96 یکی از جدی‌ترین آزمایش‌های خود را پس داد و با نمره مردودی از این امتحان خارج شد، به یکی از بدترین تجربه‌های کاربران ایرانی تبدیل شد که با تسهیلات میلیاردی از سوی وزارت ارتباطات و همچنین بودجه‌های مختلفی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد، توانست تا حدود زیادی در سرورها و امکانات خود بهبود ایجاد کرده و در حال حاضر از وضعیت اسفناک قبلی خارج شود.

تجربه قبلی ما در آی‌تی‌رسان پیرامون اپلیکیشن و نرم‌افزار سروش نشان داد که عملا امکان استفاده از نرم‌افزار سروش برای کامپیوتر وجود نداشت و حتی برای چند دقیقه نیز ارتباط نرم افزار و سرور اصلی سروش برقرار نمیشد ولی تجربه فعلی ما برای نوشتن این مقاله بسیار متفاوت بوده و پیشرفت‌های بسیار خوبی در نرم‌افزار سروش برای کامپیوتر مشاهده کردیم که عملا باعث شد دید ما نسبت به این پیام‌رسان ایرانی تغییر پیدا کند.

نرم افزار سروش برای کامپیوتر

البته اگر در مورد پیشرفت‌های صورت گرفته در نرم‌افزار سروش برای کامپیوتر می‌گوییم بدین معنی نیست که شما همان کیفیت نرم افزار تلگرام برای کامپیوتر را در نرم‌افزار سروش نیز مشاهده کنید و یا کیفیت ارتباطی سایر پیام‌رسان‌های دارای نسخه ویندوز را در این اپ ایرانی مشاهده کنید، بلکه نرم افزار ویندوز سروش به شدت نسبت به سابقه خود پیشرفته کرده و در بسیاری از ساعات دارای اتصال پایدار با سرورهایش بوده و قطعی ارتباط بسیار اندک است.

نکته دیگر پیرامون این نرم‌افزار سروش ظاهر و طراحی آن است که تقریبا تفاوت چندانی با نسخه‌های اولیه نداشته و قطعا این موضوع در پیام‌رسان‌هایی که تجربه موفقی در زمینه مسنجرها هستند یک اصل غیرقابل تغییر است ولی به نظر می‌رسد که مدیران این پیام‌رسان شبه دولتی بایستی حداقل برای پاک شدن تجربه بسیار بد قبلی دست به یک تغییر بزرگ در ظاهر و طراحی آن می‌زدند.

نرم افزار سروش برای کامپیوتر

از دیگر نکات ضعف در مورد نرم‌افزار سروش برای کامپیوتر کندی اولیه آن است که برای شروع به کار و لود اولیه محیط کاربری در اکثر موارد مدت زمان زیادی را تلف کرده و این موضوع بدین معنی نیست که شما باید ساعت‌ها برای لود شدن صفحه صبر کنید، بلکه وقتی با دیگر نرم‌افزار مشابه مقایسه می‌کنیم به یک تاخیر قابل حس و لمس می‌رسیم که هیچ فرد منطقی و منصفی آن را تکذیب نمی‌کند.

یکی از نکات مثبت نرم‌افزار سروش برای کامپیوتر ارزان بودن ترافیکی است که اپراتورهای مختلف برای آن در نظر می‌گیرند و این موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران برای نقل و انتقال فایل‌های حجیم خود از این برنامه استفاده کرده و از این نظر می‌توان در مقابل پیام‌رسان‌های خارجی به عنوان یک مزیت یاد کرد.

البته قابل ذکر است که متاسفانه در حال حاضر نیز علی‌رغم سرعت بالای نقل و انتقال فایل‌های موفق، اما در بعضی از مواقع کندی‌ها و تاخیرهایی را در شروع انتقال یا قطعی در میان ارسال شاهد هستیم که در عمل باعث می‌شود همه مزیت‌های اپلیکیشن و پیام‌رسان سروش از بین رفته و دوباره به سمت و سوی دیگر پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی برویم.

نرم افزار سروش برای کامپیوتر

نرم‌افزار سروش برای ویندوز دارای ویژگی‌های خوبی است که نسبت به نرم‌افزارهای بله، گپ، آی گپ و … برتری‌هایی دارد که البته در پوشش پیچیدگی‌هایی که برای دسترسی به آن‌ها وجود دارد غیر قابل استفاده شده و یقینا بسیاری از کاربران حتی از وجود بسیاری از امکانات آن خبر ندارند. دلیل این اتفاق صرفا عدم وجود رابط کاربری مناسب در سروش است که برای کاربران تازه کار و غیرحرفه‌ای مبهم است.

همچنین گفتنی است که در حالی از سروش به عنوان جایگزین تلگرام نام برده می‌شود که بایستی حداقل در یکی دو سال اولیه فعالیت همانند پیام‌رسان ایتا شکل و شمایل تلگرام را تداعی کرده و کاربران برای استفاده از آن نیاز به تغییر عادات خود نباشند و به طور مثال نحوه نمایش پیام‌ها، نحوه ارسال پیام‌ها و بسیاری دیگر از امکانات سروش چیزی نیست که بسیاری از کاربران حوصله یادگیری و خو گرفتن به آن را داشته باشند!

نرم افزار سروش برای کامپیوتر

نکته آخر در مورد نرم‌افزار سروش برای کامپیوتر این است که شما برای استفاده از این پیام‌رسان لزوما نیاز به فعال بودن شماره در تلفن همراه ندارید و به راحتی پس از دانلود نسخه ویندوز این پیام‌رسان می‌توانید ارتباطات خود را آغاز کرده و با صبر و حوصله‌ای که به خرج می‌دهید یک کاربر به کاربران این مسنجر ایرانی و داخلی بیفزایید.

برای نصب نرم‌افزار سروش برای کامپیوتر کافیست روی آیکون زیر کلیک کرده و سپس نسخه نصبی را اجرا کنید و مراحل نصب را طی نموده و سپس شماره سیم کارت خود را وارد نمایید، پیامکی به شماره همراه‌تان ارسال می‌شود که باید در نرم‌افزار وارد کرده و وارد محیط کاربری خود شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH