آپدیت اندروید 9 پای برای گوشی هواوی میت 10 پرو منتشر شد

ماه گذشته بود که هواوی نمونه اولیه نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به EMUI 9.0 را به معرض نمایش گذاشت که بر پایه اندروید 9 پای طراحی شده است. انتظار داشتیم برای اولین بار این رابط کاربری جدید را در سری هواوی میت 20 ببینیم که تا دو هفته دیگر معرفی خواهند شد اما چینی‌ها همگان را غافل‌گیر کرده و این به‌روزرسانی را برای کاربران گوشی هواوی میت 10 پرو منتشر کردند.

آن‌طور که در گزارش‌ها آمده، این آپدیت برای مدل‌های به فروش رفته در اروپا با شماره BLA-L09 و BLA-L29 عرضه شده است. این به‌روزرسانی که رابط کاربری EMUI 9.0 را به همراه داشته، اشکال جدیدی از ژست‌های حرکتی را با خود به ارمغان آورده که به منظور جابجایی میان اپ‌ها در حالت مالتی تسکینگ کاربرد دارد. ضمن آن‌که نسخه جدید فناوری GPU توربو (ورژن 2.0) با عملکرد بهبودیافته در این آپدیت گنجانده شده تا کاربران هواوی میت 10 پرو تجربه گیمینگ بهتری داشته باشند. در حالی که این به‌روزرسانی ابزارهایی برای ارتقا سلامت دیجیتال با خود به همراه داشته، رابط کاربری جدید هواوی نیز داشبورد اندروید را در بخش تنظیمات گنجانده است.

از دیگر موارد جدید می‌توان به مدیریت پیشرفته باتری با پشتیبانی از فناوری هوش مصنوعی، سازگاری با نمایشگرهای برش خورده و ناچ استایل، روشنایی آداپتیو یا انطباقی، طراحی جدید اسلایدر تنظیم صدا و البته بهبودهای امنیتی اشاره کرد. این آپدیت دو شماره ساخت BLA-L09C432E4R1P8B108 و BLA-L29C432E4R1P8B108 را برای دو مدل اشاره شده گوشی هواوی میت 10 پرو به ارمغان آورده است. بد نیست بدانید کاربران برای دریافت این پکیج نیاز به حداقل 2.2 گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی دستگاه‌شان دارند.

8 در مورد “آپدیت اندروید 9 پای برای گوشی هواوی میت 10 پرو منتشر شد”

  1. مال من بیش از 3 گیگه که . پدرم دراومده با نت وای فای دانش کنم . هنوز در حال دانلوده . چه خبره این حجم اپدیت؟ از اپل بدتره که . باز اپل هر ماه 600 مگ میخواست. خدا کنه قدرت دوربینش رو بهتر کنه و چیزی بدتر نشه . خیلی میت 10 بیسته . ایفون 7 و اس8 که داشتم اینقدر حال نمیدادن . باتری بیست زیبایی توصیف ناپذیر . سرعت عالی . گرما اصلا ندیدم . خیلی تو اس8 داغی بود و نگران کننده ولی دوربین اس8 عالی بود اما سنسور میت 10 هم کپی اس8 هست فقط فرقش اینه خیلی رویایی و اینستاییه و به درد واقع گرا ها نمیخوره ولی عکس های هنری خوشگلی میگیره. تاکید میکنم خیلی از ایفون 7 و اس8 خنک تره این گوشی

  2. اگر خودمان نسخه را دانلود کنیم و دستی نصب کنیم آیا ممکن است مشکلی به همراه داشته باشد ؟ به عبارت دیگه آیا ممکنه کیفیت عملکرد سیستم پایین تر از نصب به صورت رسمی باشه؟

    1. جواد بالویی

      سلام. به طور معمول وقتی یه رام رسمی رو نصب میکنید، مشکلی پیش نمیاد اما خب گاهی وجود یه سری ایرادات تو رام‌های دانلود شده از منابع خارجی و یا ایراداتی که موقع نصبش پیش میاد، باعث میشه یه سری مشکلات هنگام کار کردن با گوشی پیش بیاد ولی عموما ما مشکلی در این زمینه نمی‌بینیم. هر چند دانلود آپدیت با خود گوشی زحمت کمتری داره و اطمینانش بیشتره

    1. جواد بالویی

      سلام. همون طور که تو متن اشاره شد، این آپدیت در حال حاضر برای برخی کاربرا، اونم تو برخی از کشورهای اروپایی منتشر شده و هنوز برای بقیه مناطق عرضه نشده. به خاطر این‌که این به روزرسانی‌ها از طریق OTA منتشر میشن، همه کاربرا تو سراسر جهان اونو به صورت همزمان دریافت نمی‌کنن و گاها تا چند هفته بینشون تفاوت وجود داره. شمام باید صبر کنید تا این آپدیت برای منطقه ایران هم منتشر بشه.

      1
      1
        1. جواد بالویی

          بستگی به مدل گوشی و کمپانی تولیدکننده داره. معمولا این زمان از یک هفته تا یک ماه متغیره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH