بهترین زمان تعویض باتری آی‌فون برای جلوگیری از زیان!

تعویض باتری آی‌فون یکی از مهم‌ترین کارهایی است که صاحبان این گوشی‌های گران قیمت باید انجام دهند و در صورت سهل انگاری در این موضوع عملا منجر به ضررهای سنگینی خواهند شد که شاید پشیمانی بدی را به همراه داشته باشد.

یکی از توصیه‌هایی که معمولا توسط کارشناسان به کاربران انجام می‌شود این است که با مراجعه به تنظیمات گوشی از عمر مفید باتری و وضعیت آن با خبر شوند که در صورت نیاز به اعمال تغییرات، این اقدام در اسرع وقت صورت گرفته و از ضررهای بعدی جلوگیری شود.

عموما جنس باتری لیتیوم یونی به گونه‌ایست که پس از مدتی دچار کاهش کیفیت شده و عملا به سمت از دست دادن کارایی خود می‌رود و همان طور که گلایه‌های مختلفی از کاهش شارژدهی گوشی‌های هوشمند شنیده‌اید منجر به عملکرد ضعیف باتری می‌گردد. بعضا دیده می‌شود که این کاهش شارژدهی در گوشی‌های هوشمند منجر به تصمیماتی از سوی کاربران می‌شود که قطعا نه تنها کمکی به بهبود وضعیت نکرده بلکه به ماهیت خود گوشی نیز ضربه می‌زند.

آی‌فون XS تعویض باتری آی‌فون

قابلیت نمایش بهترین زمان تعویض باتری آی‌فون در سیستم عامل آی‌او‌اس 11.3 به بعد به این تلفن همراه اضافه شده و عملا کار صاحبان این دستگاه‌ها را راحت کرده است. برای مشاهده اطلاعات گفته شده می‌توانید به بخش تنطیمات آی‌فون رفته و سپس به گزینه باتری وارد شوید و Battery Health را لمس نمایید.

این قابلیت در گوشی‌های آی‌فون 6 به بعد وجود داشته و صاحبان این گوشی‌ها به راحتی می‌توانند با مراجعه به بخش اشاره شده از این قابلیت بسیار خوب بهره‌مند شوند.

در صورتی که تصویر زیر را مشاهده کردید، بدین معنی است که همه چیز برای کار با آی‌فون مهیاست و مشکلی از بابت باتری ندارید! البته فراموش نکنید که شاید این یک فرصت عالی برای محافظت هر چه بهتر از باتری و رعایت نکات توصیه شده پیرامون حفاظت از باتری‌های آی‌فون برای شماست!

تعویض باتری آی‌فون

ولی اگر با تصویری مشابه تصویر زیر روبرو شدید باید پول‌هایتان را جمع کرده و به فکر خرید یک باتری جدید البته از نوع اورجینال باشید تا بیش از این متحمل ضرر نشده و هزینه‌های سنگین‌تری را نپردازید! البته گفتنی است که نشانه‌های دیگری برای خرابی باتری و نیازمند تعویض بودن آن می‌توان ذکر کرد که از جمله این موارد خاموشی ناگهانی آی‌فون و خالی شدن زودتر از موعد شارژ باتری است!

تعویض باتری آی‌فون

در آخر باید تاکید کنیم که تعویض باتری آی‌فون را جدی بگیرید و برای هزینه‌های مربوط به این اقدام خساست به خرج ندهید چرا که یکی از اجزای مهم و حیاتی در عملکرد سایر بخش‌های دستگاه تلفن همراه شما محسوب می‎شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH