آپدیت جدید واتس‌ اپ با قابلیت تصویر در تصویر منتشر شد

به نظر می‌رسد در حال حاضر نسخه اندرویدی واتس‌‌اپ بیشتر مورد توجه توسعه دهندگان این اپلیکیشن پیام‌رسان قرار دارد و به‌روزرسانی‌های خوبی برای این نسخه در حال انتشار است. البته ممکن است در حال حاضر تمام کاربران نتوانند از این قابلیت‌ها استفاده کنند، با این حال اگر از کاربران نسخه بتا باشید، می‌توانید از ویژگی‌های جدید بهره‌مند شوید.

روز گذشته نسخه جدیدی برای واتس‌اپ بتا عرضه شد که قابلیت‌های تازه‌ای را برای کاربران این نسخه به ارمغان آورد. در این به‌روزرسانی یک ژست لمسی برای پاسخ‌دهی به پیام‌ها ایجاد شده است. این قابلیت ماه‌هاست برای کاربران iOS عرضه شده، با این حال کاربران اندروید چند ماهی را می‌بایست در انتظار این ویژگی می‌ماندند.

هم‌چنین در این نسخه یکی دیگر از قابلیت‌های نسخه iOS را مشاهده می‌کنیم. در این نسخه قابلیت PiP یا همان تصویر در تصویر وجود دارد که مدت زمان زیادی است در اختیار کاربران iOS قرار گرفته است. برای استفاده از این قابلیت می‌بایست از نسخه 2.18.301 استفاده کنید.

قابلیت PiP به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند یک ویدیو را از سایت‌هایی نظیر یوتیوب و یا فیسبوک به صورت استریم پخش کنند. به این ترتیب هرگاه لینک یک ویدیو را در واتس‌اپ دریافت کردید، می‌توانید آن را به صورت مستقیم پخش کنید، هم‌چنین می‌توانید تصویر در حال پخش را به صورت شناور در بخشی از نمایشگر قرار داده و به کارهای دیگر از جمله چت کردن بپردازید.

ظاهرا این قابلیت یک باگ جدی دارد. اگر بخواهید از پنجره یک چت خارج شده و به چت دیگر بروید، ویدیو در حال نمایش متوقف می‌شود. از آن‌جا که این ویژگی در نسخه بتا منتشر شده است، می‌توان انتظار داشت که در انتشار عمومی شاهد این مشکل نباشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH