شکایت سونی از یک مرد کالیفرنیایی به جرم فروش کنسول‌های PS4 هک شده

کمپانی سونی از یک مرد کالیفرنیایی به اتهام فروش آنلاین کنسول‌های PS4 هک شده شکایت کرد. در دادخواست مورد نظر ادعا شده که مدافع، آقای اریک اسکیلز (Eric Scales)، نسخه‌هایی هک شده از کنسول پلی‌استیشن 4 را به فروش رساند که بازی‌های به سرقت رفته از طریق حراجی‌های وب‌سایت eBay در آن پیش بارگذاری شده بودند.

هم‌چنین در این دادخواهی به یک وب‌سایت نیز اشاره شده که ظاهرا به متهم تعلق داشته و جایی بوده که وی سرویس‌های هک و جیلبریک شده را به مردم ارایه می‌داد. این دادخواست که ابتدا در وب‌سایت TorrentFreak مشاهده شده، آقای اسکیلز را به بازاریابی، فروش و عرضه کنسول‌های PS4 هک شده‌ای متهم می‌کند که هارد درایو آن‌ها شامل بازی‌های ویدیویی به سرقت رفته پلی‌استیشن 4 بود. این دادخواست پس از انتشار فرم‌ور نسخه‌های جیلبریک شده این کنسول در اوایل سال جاری مطرح شد. به علاوه، در این دادخواهی نیز اشاره شده که سونی ادعا می‌کند متهم در آن‌جا به کاربران اعلام کرده که “بازی‌ها را خریداری نکنند”.

به هر حال در این اقامه دعوی به دو مورد “تخلف از قانون کپی رایت هزاره دیجیتال” و “نقض قوانین کپی رایت” اشاره شده است. سونی در این پرونده خواهان عکس‌العملی در برابر متهم است که وی را مجبور به توقف همه فعالیت‌های غیرمجازش کند. در حقیقت سونی توقف فروش و حذف پست‌های مربوط به تمام کنسول‌های جیلبریک شده PS4، هارد درایو و بازی‌های به سرقت رفته‌ای را می‌خواهد که ممکن است دانلود شده باشند. به علاوه، سونی در این دادخواست جبران ضررهای مالی را نیز طلب کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH