رفع محدودیت‌های اینستاگرام

سیستم یادگیری ماشینی اینستاگرام مانع از ارسال محتوای نامناسب خواهد شد!

امروزه تقریبا در تمام اپ‌های پیام‌رسان یا شبکه‌های اجتماعی افرادی را می‌بینیم که رفتاری هنجارشکنانه از خود بروز می‌دهند. این رفتارها مخالف با اصول اکثریت کاربران بوده و چه خود کاربران و چه صاحبان پلتفرم‌های معروف همواره سعی در جلوگیری از بروز چنین رفتارهایی داشتند. با خبر شدیم اینستاگرام به تازگی از ابزار جدیدی پرده برداشته که محتواهای مضر و رفتارهای نامناسب را هدف قرار داده است.

هدف از این اقدام اینستاگرام، کاهش رفتارها و واکنش‌های منفی در این حوزه، افزایش امنیت و بهبود تجربه کاربری کاربران بوده است. هم‌چنین، این کمپانی از قابلیت جدید مبتنی بر دوربین پرده‌برداری کرد که طبق گفته‌های اینستاگرام، به “گسترش مهربانی” در میان کاربران، حداقل زمانی که از استوری استفاده می‌کنند، کمک خواهد کرد. هر چند که در حال حاضر نیز اینستاگرام قابلیت گزارش رفتارهای قلدرانه را در اختیار دارد، اما این مورد جدید از یادگیری ماشینی برای این منظور استفاده خواهد کرد. به لطف تکنولوژی فوق، اینستاگرام قادر خواهد بود که عکس‌ها و کپشن‌های قلدرانه را تشخیص داده و از همین طریق، محتوای مربوطه را به منظور بررسی، مستقیما به تیم عملیاتی می‌فرستد.

مطابق اعلام اینستاگرام، استفاده از توانایی‌های این سیستم یادگیری ماشینی، قدرت این کمپانی را در تشخیص محتواهای نامناسب را به طور قابل ملاحظه افزایش خواهد داد. این کمپانی هم‌اکنون تکنولوژی مورد نظر را عرضه کرده که تا هفته‌های آینده گسترش بیش‌تری خواهد یافت. هم‌چنین اینستاگرام فیلتر تشخیص کامنت‌های قلدرانه را گسترش داده تا کامنت‌های این چنینی را از ویدیوهای زنده تشخیص داده و سپس پنهان سازد. گسترش این ویژگی برای تمام ویدیوهای زنده در پلتفرم مذکور در سراسر جهان اتفاق افتاده است.

در پایان اینستاگرام از کاربران خود می‌خواهد که مهربانی را گسترش دهند و برای کمک به این کار، قابلیت جدیدی را معرفی کرده که مبتنی بر دوربین است. هنگامی که دوربین دستگاه شما در حالت سلفی باشد، یک قلب بر روی صفحه نمایش ظاهر خواهد شد. در این حالت کاربران تشویق می‌شوند که یکی از دوستان خود را تگ کنند. اگر هم دوربین دستگاه‌تان روی دوربین پشتی باشد، در این حالت کامنت‌هایی مفید و جذاب به زبان‌های مختلف بر روی تصویر شما اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH