جدیدترین آپدیت اینستاگرام با معرفی قابلیت جدید Nametags منتشر شد

اینستاگرام به تازگی آپدیت جدیدی را برای نرم‌افزار شبکه اجتماعی خود منتشر کرده که به موجب قابلیت جدید تعبیه شده در آن، اکنون می‌توان دوستان و آشنایان را راحت‌تر در این پلت‌فرم پیدا کرد. قابلیت مورد نظر Nametags نام داشته و به کمک آن می‌توانید تنها با یک اسکن ساده، دوستانتان را در اینستاگرام فالو کنید.

پس از آپدیت کردن برنامه اینستاگرام به جدیدترین نسخه، هنگامی که در منوی پروفایل خود حاضر باشید و روی بخش سه خط، واقع در گوشه بالایی و سمت راست صفحه لمس کنید، یک آپشن جدید را خواهید دید که با نام Nametags مشخص شده است. پس از لمس این گزینه، نام کاربری پروفایل شما به نمایش در خواهد آمد که می‌توانید ظاهر آن را با ایموجی‌ها، استیکرها و حتی عکس سلفی خودتان تغییر دهید. در همین بخش می‌توانید نوشته پایین صفحه را لمس کنید تا نِیم‌تگ‌های دیگر دوستانتان را اسکن نمایید. با این کار یک پیوند به پروفایل شخص مورد نظر ایجاد خواهد شد تا بتوانید به راحتی آن را فالو کنید.

اگر از اسنپ‌چت استفاده کرده باشید، قطعا این قابلیت برای شما آشنا خواهد بود؛ زیرا در برنامه اسنپ‌چت نیز قابلیتی با همین نحوه عملکرد وجود دارد که آن را با نام Snap Codes می‌شناسیم. شاید بعضی‌ها نگران مسائل امنیتی و افشای اطلاعات شخصی حساب‌شان باشند اما اصلا جای هیچ نگرانی نیست. در حقیقت با اسکن نِیم‌تگ‌های دیگران تنها اطلاعات کمی مانند نام حساب کاربری وی به نمایش در خواهد آمد و هیچ اطلاعات دیگری در معرض دید عموم قرار نخواهد گرفت.

در کنار این ویژگی، اینستاگرام قابلیت دیگری در جدیدترین نسخه اپلیکیشن خود گنجانده که با نام school communities (جوامع مدرسه‌) شناخته شده و با هدف جلب توجه جامعه فعلی و سابق دانش‌آموزان دبیرستانی طراحی شده است. قابلیت فوق به کاربران اجازه می‌دهد که از مدرسه تا فارغ‌التحصیلی و خلاصه هر چیز و هر جایی که بخشی از نظام آموزشی باشد را به پروفایل خود اضافه کنند. زمانی که شما یک مدرسه را به این بخش اضافه کنید، بخشی از دایرکتوری دانشگاه در اینستاگرام خواهید شد. به این ترتیب شما و دیگر دوستانتان پس از انجام این کار می‌توانید پروفایل‌های شکل گرفته بر اساس کلاس خود را جست‌وجو کنید.

البته این کمپانی درخصوص این‌که کدام دانشگاه‌ها در تست‌های اولیه این طرح حاضر هستند، هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده اما اعلام کرده که دبیرستان‌های ایالات متحده هم‌اکنون در این طرح مشارکت داده شده‌اند. هم‌چنین اینستاگرام این قول را داده که در آینده بر تعداد مدارس و دانشگاه‌های تحت پوشش در شهرهای مختلف افزوده خواهد شد. در حال حاضر نسخه جدید اینستاگرام قابلیت Nametags را برای همه کاربران فعال کرده اما قابلیت school communities طی هفته‌های آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای دانلود جدیدترین نسخه اندرویدی اینستاگرام می‌توانید از این لینک کمک بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH