بهترین تبلت‌ها

معرفی بهترین تبلت‌های زیر 2 میلیون تومان (مهرماه 97)

گجت‌های زیادی به بازار عرضه شده‌اند که هر کدام کار یا اعمال خاصی را برای‌مان انجام می‌دهند. بعضا با کمک‌شان تماس می‌گیریم، به محل کار یا خانه خود می‌رویم، اوقات فراغت خود را پر می‌کنیم و… تبلت‌ها نیز یکی از همین دیوایس‌ها هستند که به‌لطف آن‌ها قادر به انجام کارهای حرفه‌ای، بازی کردن و اجرای اپلیکیشن‌های مختلف خواهیم بود. اگر می‌خواهید بهترین تبلت‌های زیر 2 میلیون تومان را بشناسید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


لنوو Tab 4 8 4G

بهترین تبلت‌ها

سازندگان بسیاری در حوزه تبلت‌ها فعالیت می‌کنند و محصولات متعددی در این بازار به چشم می‌خورد. با این همه، کالاهای لنوو محبوبیت خاصی دارند و از کیفیت بسیار بالایی سود می‌برند. در واقع می‌توان گفت این شرکت یکی از برندهای شناخته‌شده و نام‌آشنای صنعت تبلت‌ها به حساب می‌آید. Tab 4 8 4G نیز از این قاعده مستثنی نیست و یک دستگاه حرفه‌ای شمرده می‌شود. تولیدکننده این امکان را فراهم نموده تا با نصب سیم‌کارت بتوانید با دوستان و آشنایان خود تماس بگیرید و به تماس‌های آن‌ها پاسخ دهید. هم‌چنین ابعاد و وزن، حمل و نقل Tab 4 8 4G را راحت‌تر از رقبای غول‌پیکر خود می‌کند و می‌توانید تا مدت‌ها تبلت‌تان را در دست بگیرید. خوش‌بختانه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای‌تان در نظر گرفته شده تا اطلاعات ضروری خود را ذخیره کنید. در کنار این، لنوو از درگاه میکرو اس‌دی نیز بهره جسته تا کاربران حرفه‌ای فضای ذخیره‌سازی زیادی در اختیار داشته باشند و از محتواهای گوناگون لذت ببرند. صفحه‌نمایش 8 اینچی محصول یکی از دلایل خرید Tab 4 8 4G به شمار می‌آید و انجام دادن کارها را ساده‌تر می‌سازد.

قیمت: 2 میلیون تومان

سامسونگ گلکسی Tab A 2016 SM-T285 4G

بهترین تبلت‌ها

سامسونگ غول حوزه نمایشگر و اسمارت فون، در بخش تبلت‌ها نیز فعالیت زیادی دارد و در طول سال از مدل‌های جذابی پرده برمی‌دارد. بی‌تردید یکی از دیوایس‌های مقرون‌به‌صرفه کره‌ای‌ها، Tab A 2016 SM-T285 4G است. با ظاهری آشنا به بازار ارایه شده و از طیف وسیعی از ویژگی‌های کاربردی سود می‌برد. دیزاین طرح‌دار قاب پشتی باعث شده تا لک و اثر انگشت از زیبایی تبلت نکاهند و در هر موقعیت و زمانی بتوانید از این گجت سامسونگ استفاده کنید. امکان نصب سیم‌کارت قابلیت معمول موبایل‌ها به حساب می‌آید که وجود آن در تبلت‌ها، کاربران را از همراهی موبایل غول‌پیکر خود بی‌نیاز می‌نماید. برای همین، سازنده چشم‌بادامی این فن‌آوری را برای شما در نظر گرفته تا با خاطری آسوده به تماس‌های خود پاسخ دهید و برای آشنایا‌ن‌تان پیام بفرستید. نمایشگر Tab A 2016 SM-T285 4G به ویژگی دریافت چند لمس به‌طور همزمان مجهز گشته و به این ترتیب کارهای‌تان بسیار سریع‌تر انجام می‌گیرند. ضمنا اجازه اتصال به نسل چهارم اینترنت همراه داده شده و برای مثال می‌توانید خبرهای روز تکنولوژی را در فضای مجازی بخوانید.

قیمت: 1 میلیون و 800 هزار تومان

لنوو Tab 3 7 Plus Dual SIM

بهترین تبلت‌ها

محصولات لنوو طرف‌داران زیادی دارد و به همین علت شاهد عرضه مدل‌های جدید و متنوعی از این شرکت در بازار کشورمان هستیم. اگر بخواهید بدون نگرانی تا مدت‌ها با تبلت خود به بازی کردن یا انجام کارهای شخصی مشغول شوید، حتما Tab 3 7 Plus Dual SIM را در سبد خرید خود قرار دهید. سازنده با کاهش وزن و ابعاد تبلت توانسته دیوایسی کامل را پدید آورد که راحتی را در حین استفاده برای کاربر رقم می‌زند. به سادگی می‌توانید این گجت را در دست بگیرید و به محل کار یا هر جای دیگری ببرید. در واقع حمل و نقل Tab 3 7 Plus Dual SIM تقریبا مثل یک موبایل است و اصلا مزاحمتی برای شما ایجاد نمی‌کند. جدای از این‌، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی دلایل دیگری برای خرید محصول لنوو هستند. اگر هم فضای ذخیره‌سازی کافی نبود، این امکان داده شده تا با بهره‌گیری از میکرو اس‌دی مقدار حافظه را ارتقا دهید. دوربین‌هایی هم در قاب پشت و قاب جلو برای‌تان تدارک دیده شده تا در لحظات ضروری عکس‌های نسبتا رضایت‌بخشی ثبت کنید و همین‌طور ویدیوهای با رزولوشن مطلوب ضبط نمایید.

قیمت: 1 میلیون و 700 هزار تومان

لنوو Tab 7 Essential TB-7304N

اگر مایل به پرداخت مبلغ زیادی برای خرید یک دیوایس هوشمند نیستید و در عین حال انتظارات بسیاری از تبلت آینده خود دارید، این مدل از لنوو را در نظر داشته باشید. تولیدکننده با گردآوری یک‌سری از ویژگی‌های جذاب، محصولی با ارزش خرید بالا را طراحی و ساخته که نظر هر کسی را جلب می‌کند. به‌لطف درگاه نصب سیم‌کارت اجازه تماس گرفتن، پاسخ دادن به تماس‌ها و فرستادن پیامک برای‌تان فراهم شده و با به‌همراه داشتن Tab 7 Essential TB-7304N نیازی به موبایل‌تان ندارید. هم‌چنین حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی تدارک دیده شده تا دیتاهای ضروری کاربر حفظ شوند و در صورت کمبود فضای ذخیره‌سازی هم می‌توانید از میکرو اس‌دی برای ارتقا حافظه بهره بگیرید. در هر صورت، با Tab 7 Essential TB-7304N کارهای روزمره و روتین خود را به سادگی و با سرعت بالا انجام خواهید داد و در این بین با مشکلی روبه‌رو نمی‌شوید. عمر باتری هم با توجه به صفحه ۷ اینچی و پردازنده کم‌مصرف مناسب خواهد بود و قادرید ساعت‌ها از تبلت لنوو بهره ببرید.

قیمت: 1 میلیون و 500 هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH