قدرتمندترین گوشی‌های دنیا تا ماه سپتامبر 2018

بنچمارک معروف آنتوتو لیست 10 گوشی برتر ماه سپتامبر در بخش عملکرد را منتشر کرد که گوشی شیائومی بلک شارک در صدر آن جای گرفته است. این رنکینگ بر پایه متوسط عملکرد مدل‌های هر دستگاه در نرم‌افزار بنچمارک آنتوتو بوده و فقط گوشی‌های اندرویدی را در بر می‌گیرد. همراه آی‌تی‌رسان باشید تا با قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی حال حاضر جهان آشنا شویم.

شاید تعجبی نداشته باشد که همه 10 گوشی نخست این لیست از تراشه اسنپدراگون 845 شرکت کوالکام نیرو می‌گیرند. همان‌گونه که اعلام کردیم، امتیازهای درج شده برای هر گوشی، در واقع میانگینی از امتیازهای به دست آمده توسط هر مدل گوشی در نرم‌افزار بنچمارک آنتوتو بوده است. بنابراین مدل‌هایی را می‌توان پیدا کرد که هم امتیاز بالاتر و هم امتیاز پایین‌تری از ارقام درج شده در این لیست کسب کرده‌اند.

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک هم‌چنان در صدر این لیست واقع شده و چند ماهی است که آن را در رتبه نخست آنتوتو می‌بینیم. غول مخوف شیائومی با متوسط امتیاز 293,009 این جایگاه را در اختیار خود دارد که اندکی بالاتر از میانگین امتیاز ثبت شده برای این گوشی در ماه گذشته بوده است. این امتیاز به خوبی می‌تواند نشان‌دهنده قدرت یک گوشی نیرو گرفته از چیپست اسنپدراگون 845 باشد که در دل خود 8 گیگابایت رم نیز در اختیار دارد. همه این موارد در کنار وجود یک سیستم خنک‌کننده مایع می‌تواند نویدبخش عملکردی روان و بدون لگ در گوشی شیائومی بلک شارک باشد.

رده دوم لیست جدید آنتوتو نیز نسبت به ماه گذشته تغییر نکرده و هم‌چنان گوشی میزو 16 را در این جایگاه می‌بینیم. متوسط امتیاز این دیوایس نیز با اندکی افزایش نسبت به ماه گذشته، به 292,000 رسیده است. بد نیست بدانید گوشی میزو 16 پلاس که نسخه برتری از این دیوایس به شمار می‌رود، امتیازهای بالاتری نسبت به مدل مذکور دارد اما به دلیل آن‌که نمونه‌های کافی برای درج امتیاز آن در دسترس نبود، لذا از درج نام آن در لیست خودداری شده است. رتبه‌های سوم و چهارم نیز به ترتیب با متوسط امتیازهای 291,217 و 290,827 در اختیار گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون و اسمارتیزان Nut R1 قرار دارد.

گوشی زیبای ویوو نکس که حقیقتا یک محصول انقلابی بود، با متوسط امتیاز 287,971 جایگاه شایسته پنجم را به خود اختصاص داد. نسخه جدید و مجهز به حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر از گوشی شیائومی Mi 8 نیز در جمع برترین‌ها قرار داشته و توانسته با متوسط امتیاز 286,636 جلوتر از برادرش شیائومی Mi اکسپلورر قرار بگیرد که امتیاز درج شده برای آن برابر با 286,143 بوده است. هر دو مدل ذکر شده در این لیست نسخه‌هایی مجهز به 8 گیگابایت رم بودند. رتبه‌های هفتم تا دهم نیز در اختیار سه گوشی وان‌پلاس 6، اوپو فاید ایکس و نسخه استاندارد گوشی شیائومی Mi 8 قرار دارد که امتیازهای 286,006، 284,695 و 283,117 به ترتیب برای آن‌ها ثبت شده است.

2 در مورد “قدرتمندترین گوشی‌های دنیا تا ماه سپتامبر 2018”

  1. این گوشیهای مزخرف چیه آوردین!!!!! گوشی تو ایران خواستی بخری یا هواوی یا سامسونگ غیر از این دو گوشی مناسب ایران نیست

    1. جواد بالویی

      دوست عزیز ما این اسامی رو از خودمون درنیاوردیم. تمام مطالب ما منبع خارجی داره و این اطلاعات هم از دیتابیس بنچمارک آنتوتو گرفته شده که معتبرترین بنچماک در دنیاست. اگرچه گوشی‌های سامسونگ و هواوی به خاطر عرضه رسمی و داشتن گارانتی معتبرتر تو ایران انتخاب مطمئن‌تر و عقلانی‌تری هستن (لزومی بر بهتر بودن نیست)، اما از نظر مقرون به‌صرفه بودن و ارزش خرید به پای گوشی‌هایی مثل مدل‌های شیائومی نمیرسن. ضمنا این مطلب فقط به قدرت و توانایی اشاره داشته و هیچ ربطی به اینکه تو کشور ما مناسب‌تر هست یا نیست نداره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH