دوربین‌های ورزشی

بهترین دوربین‌های ورزشی بازار را بشناسید (مهر ماه ۹۷)

دوربین‌ها از گذشته نه‌چندان دور مورد توجه بوده‌اند و تا حالا نیز مدل‌های مختلفی از آن‌ها معرفی شده. شرکت‌های زیادی به این حوزه وارد شده‌اند و از این رو سالانه شاهد معرفی محصولاتی جذاب و دوست‌داشتنی هستیم که از تکنولوژی‌های نوینی سود می‌جویند. اگر اهل ورزش هستید و می‌خواهید کارهای هیجان‌انگیزی انجام دهید در نتیجه حتما نیاز به یک دوربین ورزشی دارید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین‌ها را معرفی کنیم.


گوپرو Hero7 Black

دوربین‌های ورزشی

بدون تردید یکی از بهترین شرکت‌های فعال در این بخش (و شاید به گفته بعضی برترین کمپانی) گوپرو است. حالا این تولیدکننده دست به ساخت دوربینی کاربردی زده که از هر نظر نیاز کاربران را برطرف می‌سازد. حافظه برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد و چنین مشخصه‌ای مخصوصا در دوربین‌های ورزشی بسیار مهم است و گوپرو نیز چنین موضوعی را از یاد نبرده‌. با کمک کارت میکرو اس‌دی می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داده و از تک‌تک موقعیت‌های به‌یادماندنی فیلم بگیرید. حس‌گر ۱۲ مگاپیکسلی محصول جزئیات زیادی را ثبت می‌نماید و هیچ‌ المانی را از قلم نمی‌اندازد. محیط‌های مختلف با دقت و وضوحی باورنکردنی ذخیره می‌گردند و می‌توانید لحظاتی ورزشی و هیجان‌انگیز را رقم بزنید. امکان فیلم‌برداری با کیفیت بسیار بالای 4K فراهم گشته و به این ترتیب ویدیوها بسیار نزدیک به واقعیت خواهند بود. از سوژه دور هستید؟ اصلا نگران نباشید! با کمک Hero7 Black قادرید تا ۱۰ برابر روی فرد مورد نظر زوم داشته باشید. لرزش‌گیر تصویر نیز فراموش نشده و مطمئن باشید کلیپ‌های بی‌نقصی را ضبط خواهید نمود.

قیمت: ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گارمین VIRB XE

دوربین‌های ورزشی

اگر بخواهیم از یکی از محصولات برتر بازار یاد کنیم، نباید مدل‌های گارمین را از یاد ببریم. این دوربین نیز از چنین قاعده‌ای مستثنی نیست و تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیارتان قرار می‌دهد. وزن کم گجت باعث شده تا حمل و نقل آن راحت‌تر باشد و می‌توانید بدون هیچ مشکلی VIRB XE را در کوله‌پشتی خود یا در دست‌تان بگذارید. فضای ذخیره‌سازی برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به دوربین‌های ورزشی حائز اهمیت است. سازنده هم چنین مسئله‌ای را فراموش نکرده و برای VIRB XE از یک درگاه کارت حافظه بهره برده. از این رو این اجازه را دارید تا به‌لطف میکرو اس‌دی حافظه را تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا دهید. کمپانی تولیدکننده قابلیت‌های زیادی را برای دیوایس خود تدارک دیده تا ویدیوها با کیفیت بالایی ضبط شوند و همین‌طور جزئیات زیادی ثبت گردند. در VIRB XE امکان فیلم‌برداری با رزولوشن فول اچ‌دی فراهم شده و در عین حال قادرید با لنز ۱۲ مگاپیکسلی دوربین از محیط عکاسی کنید. گارمین برای این مدل لرزش‌گیر اپیکال در نظر گرفته تا به سادگی بتوانید در حین حرکت فیلم و عکس بگیرید.

قیمت: ۴ میلیون تومان

YI Lite

مایلید یکی از برترین دوربین‌های ورزشی بازار را با قیمتی وسوسه‌انگیز داشته باشید؟ پس حتما این مدل را در سبد خریدتان بگنجانید. سازنده با بهره‌گیری از المان‌ها و عناصر متعدد هزینه ساخت را تا حد قابل توجهی کاهش داده و به این ترتیب شاهد محصولی مقرون‌به‌صرفه هستیم. با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آن می‌توانید عکس‌های جذابی بگیرید که از سطح جزئیات بالایی برخودار هستند و به‌لطف فوکوس سریع دوربین روی سوژه‌ها هیچ لحظه نابی را از دست نخواهید داد. با این همه، مهم‌ترین دلیل برای خرید یک دوربین ورزشی، کیفیت فیلم‌برداری آن است. برند YI نیز به این موضوع اهمیت داده و با Lite قادرید به ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 4K بپردازید. در این صورت حتی کوچک‌ترین ریزه‌کاری‌ها ثبت می‌شوند و کلیپ‌های هیجان‌انگیز و احتمالا محبوب را خواهید گرفت. مقاومت در برابر آب یکی از ویژگی‌های مهم دوربین‌های ورزشی حرفه‌ای به‌حساب می‌آید و بی‌شک Lite از همین دستگاه‌هاست. با استفاده از محافظ ضدآب محصول می‌توانید در زیر باران و موقعیت‌های مرطوب از دوربین بدون هیچ مشکلی بهره ببرید. خوش‌بختانه درگاه کارت حافظه به چشم می‌خورد و با کمک آن قادر به افزایش فضای ذخیره‌سازی هستید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

پولاروید Cube Plus

دوربین‌های ورزشی

علاقه‌ای به حمل و نقل دوربین‌های ورزشی غول‌پیکر ندارید و تنها به‌دنبال محصولی جمع‌وجور و زیبا هستید؟ پس باید Cube Plus را مدنظر داشته باشید. پولاروید با استفاده از عنصر طراحی، دوربین خود را متمایز از سایر نمونه‌های بازار ساخته و به‌طور کل نظر هر کسی را جلب می‌کند. اما گذشته از هر چیزی، ابعاد و وزن بسیار کم آن مورد توجه است. Cube Plus به راحتی در دست‌های کاربر جای می‌گیرد و می‌توانید به راحتی آن را حمل کنید. این موضوع موجب می‌شود تا در هر موقعیتی امکان استفاده از دوربین پولاروید را داشته باشید و فورا اقدام به ضبط ویدیوها نمایید. گفتنی‌ست امکان فیلم‌برداری با کیفیت فول اچ‌دی فراهم گشته و جزئیات زیادی از محیط ثبت خواهند شد. قابلیت عکس‌برداری نیز توسط سازنده در نظر گرفته شده و فقط با اشاره‌ای Cube Plus تبدیل به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی می‌گردد. از سوژه فاصله دارید؟ به‌لطف دوربین پولاروید مشکلاتی از این قبیل حل شده و می‌توانید تا ۱۰ برابر روی محیط یا سوژه مورد نظر خود زوم کنید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH