میت ۲۰

۴ دلیل برای آنکه هواوی میت ۲۰ را بخریم!

به‌تازگی هواوی از سری جدید اسمارت فون‌های گران‌قیمت سری میت پرده برداشته و مدل‌های چشم‌نواز و قدرت‌مندی را به بازار عرضه کرده است. یکی از آن‌ها، میت ۲۰ نام دارد که از بسیاری از جهات نقش یک موبایل کامل را ایفا می‌کند و نیازهای کاربران را برطرف می‌سازد. فرقی نمی‌کند که شما یک گیمر باشید یا یک ادمین شبکه‌های اجتماعی، در هر صورت میت ۲۰ گزینه‌ای مناسب برای شما به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید از دلایل خرید این مدل آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


طراحی

میت ۲۰

دیزاین برای تمامی محصولات مخصوصا لوازم دیجیتال از اهمیت زیادی برخودار است و هرساله تولیدکنندگان در تلاش‌اند تا کالاهایی جذاب و خیره‌کننده را به بازار ارایه دهند. اما گاهی اوقات شاهد هیچ خلاقیتی نیستیم. گذشته از این، بی‌شک میت ۲۰ از این دسته از اسمارت فون‌ها نیست و با طراحی جدیدی به بازار عرضه گشته. سازنده با ترکیبی از فلز و شیشه یک دیوایس لاکچری را فراهم نموده که هنگام در دست گرفتن حسی خوشایند را منتقل می‌کند. در قاب جلو نمایشگری زیبا و چشم‌گیر گنجانده شده که حاشیه‌های بسیار باریک اطرافش خودنمایی می‌کند و در واقع بخش بزرگی از جذابیت میت ۲۰ را به‌دوش می‌کشد. نسبت تصویر ۱۸.۷:۹ افزایش خوش‌دستی را برای غول چینی به همراه داشته و به‌راحتی در جیب و مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد. در قاب پشت نیز نسبت به نمونه‌های بازار تحولاتی رخ داده است. سه دوربین و فلاش، همگی در یک قاب مربعی قرار گرفته و ظاهری تازه به پرچم‌دار هوآوی بخشیده‌اند.

نمایشگر

میت ۲۰

همان‌طور که گفتیم نمایشگری گسترده و با کم‌ترین حاشیه‌ها در بخش جلویی میت ۲۰ به کار گرفته شده که کاربران را راضی می‌کند. در نگاه اول، اندازه غول‌آسای دیسپلی نظر گیمرها را جذب می‌کند و علاقه‌مندان به خواندن کتاب و داستان را ترغیب به خرید میت ۲۰ می‌نماید. جدای از این، رزولوشن صفحه‌نمایش نیز مهم است. برای این‌که پیکسل‌ها حتی از فواصل نزدیک دیده نشوند و تصاویر با کیفیت و جزئیات سطح بالایی به نمایش دربیایند، هوآوی از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره گرفته که دقت مناسب تقریبا ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را فراهم می‌آورد. در نتیجه بازی‌ها و فیلم‌ها با جزئیات رضایت‌بخشی پلی شده و گوشه تیزی در المان‌های رابط کاربری به چشم نخواهد خورد. برای این‌که این صفحه ارزش‌مند آسیبی نبیند، تولیدکننده چینی از یک محافظ توان‌مند شرکت گوریلا گلس استفاده نموده که در مقابل عوامل بسیاری از میت ۲۰ مراقبت می‌کند. خوش‌بختانه سازنده از استاندارد HDR10 برای موبایل گران‌قیمت خود سود جسته که سبب افزایش طیف رنگ‌ها گشته و قسمت‌های تاریک تصویر را بهبود می‌بخشد. به این ترتیب جزئیات بیش‌تری در محتواهای مختلف دیده می‌شود.

سخت‌افزار

میت ۲۰

در اصل این سخت‌افزار یک موبایل است که مشخص می‌کند از چه بازی‌ها و اپلیکشین‌هایی می‌توانید استفاده کنید و از طرفی اسمارت فون در چه رده‌ای قرار می‌گیرد. از آن‌جا که میت ۲۰ در گروه پرچم‌داران و گوشی‌های گران‌قیمت شمرده می‌شود، بعید نیست به آخرین تکنولوژی‌ها و قابلیت‌ها مجهز باشد. در واقعیت نیز این‌گونه است و هوآوی از آخرین چیپست خود به‌نام کایرین ۹۸۰ در میت ۲۰ استفاده نموده. این پردازنده با معماری ۷ نانومتری طراحی و تولید گشته و به این ترتیب مصرف کم‌تری دارد و طبیعتا عمر بیش‌تر باتری را رقم خواهد زد. این در حالی‌ست که قدرت تراشه بیش‌تر شده و حالا بدون استثنا می‌توانید تمام بازی‌ها و برنامه‌های فروشگاه گوگل را دانلود و اجرا نمایید. تجربه گیم‌ها و اپ‌های سنگین نیز لذت‌بخش بوده و محتواها بدون کندی و لگ به نمایش در می‌آیند.

مقدار حافظه نیز مورد توجه است. هواوی از یک فضای ذخیره‌سازی عظیم و ۱۲۸ گیگابایتی بهره گرفته که به همراه ۶ گیگابایت رم (البته در گران‌ قیمت‌ترین ورژن) به بازار عرضه می‌شود. به این ترتیب می‌توانید چند اپ و بازی را به‌صورت همزمان اجرا نموده و کارهای خود را سریع‌تر انجام دهید. هم‌چنین امکان استفاده از میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت فراهم گشته است.

دوربین

میت ۲۰

همان‌گونه که بخش‌هایی مثل سخت‌افزار و دیزاین هرساله بهبود پیدا می‌کند، دوربین نیز از این قاعده پیروی نموده و شاهد پیشرفت این بخش از اسمارت فون‌های امروزه هستیم. میت ۲۰ دارای سه لنز در قاب پشت است که هرکدام کاری را انجام می‌دهد. یکی از آن‌ها عکاسی پرتره را فراهم می‌کند و دو دوربین دیگر فضای دید وسیعی را برای‌تان فراهم می‌آورند. در این صورت قادر به عکس‌برداری از افق یک شهر یا یک منظره هستید. به‌لطف برند لایکا کیفیت لنزها تا حد زیادی بهبود یافته و مطمئن باشید دوربین میت ۲۰ حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌کند. فلاش‌های دوگانه نیز در موقعیت‌های تاریک به کمک‌تان آمده و محیط مورد نظر را روشن می‌کنند. امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 4K فراهم گشته و در نتیجه جزئیات بسیاری از فضا یا سوژه ضبط خواهند شد و چیزی از قلم نمی‌افتد.

برای علاقه‌مندان شبکه‌های اجتماعی، هوآوی از یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی در قاب جلوی میت ۲۰ بهره گرفته که عکس‌های باکیفیتی را ثبت می‌کند و با توجه به فن‌آوری اچ‌دی‌آر، سطح جزئیات تصاویر راضی‌کننده خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH