change Android wallpaper

نحوه تغییر دادن تصویر پس‌زمینه اندروید به صورت خودکار

تغییر تصاویر پس‌زمینه دستگاه اندرویدی شما یکی از ساده‌ترین و مؤثرترین روش‌های منحصربه‌فرد کردن گوشی است. فراتر از اصول اولیه، تعداد انگشت‌شماری ترفندهای اصلاح تصویر پس‌زمینه وجود دارد که ممکن است شما از آن‌ها بی‌خبر باشید.

برنامه‌های محبوبی در این زمینه عرضه شده‌اند که به شما اجازه می‌دهند تا تصویر پس‌زمینه تلفن همراه خود را به صورت خودکار تنظیم کنید.

یک راه تنظیم تصویر پس‌زمینه این است که آن را در یک برنامه زمان‌بندی شده تغییر دهید. انجام این کار به این معنی است که شما مجبور نیستید آن را به صورت دستی مرتب کنید و به جای آن هر بار که قفل دستگاه را باز می‌کنید با تصویر تازه‌ای مواجه خواهید شد.

همچنین، روش‌های متعددی برای این منظور وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. در ادامه این مطلب بیشتر در خصوص این روش‌ها اطلاعاتی را ارایه می‌دهیم، با ما همراه باشید.

Wallpaper Changer

نصب یک برنامه اختصاصی شاید ساده‌ترین راه تغییر تصویر پس‌زمینه دستگاه اندرویدی شما باشد. نام این برنامه کاملاً بیانگر کاری است که انجام می‌دهد. گرچه برنامه‌های مختلفی برای این منظور در گوگل پلی وجود دارد اما Wallpaper Changer، در واقع شناخته‌شده‌ترین برنامه برای این کار است.

برای شروع کافی است پس از نصب، به قسمت تنظیمات برنامه بروید. در این قسمت شما می‌توانید تعداد معینی از دقیقه، ساعت یا روز را به عنوان بازه زمانی موردنظر خود انتخاب کنید و همچنین تنظیم کنید که برنامه چگونه اندازه تصاویر را تغییر دهد و یا آن‌ها را کراپ کند. علاوه‌بر این، شما می‌توانید تعیین کنید که تصاویر به صورت چرخشی و رندوم برای نمایش انتخاب شوند.

چند تنظیم دیگر برای استفاده بهتر از این برنامه وجود دارد؛ شما می‌توانید تصاویر زنده این برنامه را به عنوان تصویر زمینه بر روی دستگاه خود انتخاب کنید. برای انجام این کار یک قسمت خالی از صفحه اصلی را لمس کرده و نگه دارید و سپس گروهی از تصاویر را از طریق برگه آلبوم‌ها گردآوری نمایید.

اگر شما این برنامه را به نسخه حرفه‌ای آن ارتقا دهید، می‌توانید چندین آلبوم مختلف را مدیریت کنید.

IFTTT

راه دیگری که می‌توانید از آن برای تغییر دوره‌ای تصاویر پس‌زمینه دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید، سرویس IFTTT است. IFTTT، در واقع برنامه‌ها و سرویس‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند و یکی از اقداماتی که از آن پشتیبانی می‌کند، تغییر تصاویر پس‌زمینه در دستگاه‌های اندرویدی متصل به آن است.

هنگامی که شما IFTTT را راه‌اندازی کرده و اقدام به تعیین دستور تغییر خودکار تصاویر پس‌زمینه می‌کنید، به راحتی می‌توانید انواع تریگرها را انتخاب نمایید.

این تریگر می‌تواند یک عکس جدید در یک پوشه دراپ‌باکس، یک تصویر لایک شده در اینستاگرام، یک عکس جدید از خوراک RSS و یا هر تصویر دیگری باشد.

Microsoft Launcher

این نرم‌افزار حاوی تصاویر پس‌زمینه وب‌سایت بینگ است که به صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شوند. اگر شما یک کامپیوتر ویندوزی دارید، ممکن است در حال حاضر از این تصاویر پس‌زمینه زیبا بر روی صفحه قفل کامپیوتر خود استفاده کرده باشید.

این برنامه یک تجربه پویا را در اختیار شما قرار می‌دهد که چندین مرحله فراتر از تغییر خودکار تصاویر پس‌زمینه است. هرچه بیشتر از این نرم‌افزار استفاده می‌کنید، کیفیت آن بهتر می‌شود. علاوه‌بر این، Microsoft Launcher برای صرفه‌جویی در مصرف باتری و حافظه بهینه‌سازی شده است.

Wallpapers by Google

گروه تصاویر موردعلاقه خود را انتخاب کنید و سپس به صورت روزانه، تصاویر پس‌زمینه خیره‌کننده‌ای را از گوگل دریافت کنید. اگر شما اندروید نوقا و یا نسخه جدیدتری از این سیستم عامل را در اختیار دارید به راحتی می‌توانید یکی از تصاویر را در صفحه اصلی و دیگری را در صفحه قفل خود داشته باشید.

با توجه به تصاویری که روزانه از منابع مختلف مانند گوگل ارث (Google Earth)، گوگل پلاس (Google+) و یا سایر منابع دیگر منتشر می‌شوند، می‌توان گفت انتخاب تصاویر پس‌زمینه به طور مداوم در حال گسترش است.

شما چگونه تصاویر پس‌زمینه تلفن همراه خود را به صورت خودکار تغییر می‌دهید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH