شیائومی می میکس 3

شیائومی می میکس 3 با طراحی کشویی و چهار دوربین معرفی شد!

شیائومی می میکس 3 ساعاتی پیش به صورت رسمی معرفی شد. این اسمارت‌فون فاقد برش نمایشگر بوده و سنسورهای بخش جلویی، به یک بخش مجزا منتقل شده است. هم‌چنین مجموع دوربین‌های مورد استفاده در این هندست به 4 عدد رسیده!

در بخش جلویی می میکس 3 هیچ سنسوری قرار نگرفته، بنابراین شیائومی توانسته است فضایی بالغ بر 93.4 درصد از پنل جلویی را به نمایشگر 6.39 اینچی این اسمارت‌فون اختصاص دهد. نمایشگر مورد استفاده در این تلفن همراه دارای نسبت تصویر 19.5 به 9 بوده و وضوح آن 2340 در 1080 و از نوع AMOLED است.

این کمپانی امکان استفاده از افکت‌های صوتی متنوعی را هنگام باز کردن بخش کشویی فراهم کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به صدای شمشیر اشاره کرد؛ البته امیدواریم استفاده از این افکت‌ها پس از مدتی آزار دهنده نباشد. هم‌چنین شیائومی اعلام کرده است که امکان سفارشی سازی بخش کشویی وجود دارد و کاربر می‌تواند عملکردهای متنوعی را برای آن در نظر بگیرد و یا از آن به عنوان یک کلید میان‌بر استفاده کند.

در بخش کشویی می‌توانیم دو سنسور 2 و 24 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم که امکان ثبت تصاویر با کیفیت در طول روز و هم‌چنین محیط‌های کم‌نور را به ارمغان می‌آورد. از جمله دیگر قابلیت‌های این دوربین می‌توان به توانایی ثبت تصاویر پرتره اشاره کرد.

در بخش دوربین اصلی دو سنسور 12 مگاپیکسلی قرار گرفته که سنسور اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و اندازه پیکسلی 1.4 میکرون است. سنسور تله‌فوتو نیز از گشودگی دیافراگم f/2.4 و ابعاد پیکسلی 1 میکرون استفاده می‌کند.

شیائومی می‌ میکس 3 توانسته امتیاز کلی 103 را در DxOMark به دست آورد. امتیاز کسب شده در بخش فیلم‌برداری 93 و در بخش عکس‌برداری 108 بوده است که این اسمارت‌فون را هم‌رده با پرچم‌دارانی نظیر گلکسی نوت 9 و اچ‌تی‌سی U12 پلاس قرار می‌دهد. با این حال این رقم پایین‌تر از گوشی‌هایی چون هواوی P20 پرو و آی‌فون XS است.

شیائومی برای بهبود تصویربرداری در این اسمارت‌فون از تکنیک عکس‌برداری پی در پی استفاده می‌کند، این موضوع سبب بهبود تصاویر ثبت شده توسط این اسمارت‌فون شده است. در تصاویر بالا می‌توانیم تصاویر به ثبت رسیده در طول شب به وسیله می میکس 3 را در مقایسه با هواوی P20 پرو مشاهده کنیم.

این شرکت امکان ثبت ویدیو آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه را فراهم کرده است، با این حال مشخص نیست که این ویژگی یک بهبود نرم افزاری است و یا سنسور دوربین واقعا توانایی ثبت تصاویر با نرخ 960 فریم بر ثانیه را داراست.

در قلب شیائومی می‌ میکس 3 چیپست اسنپدارگون 845 قرار گرفته که با 10 گیگابایت (!) رم همراهی می‌شود. این اسمارت‌فون در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. نیرو دهنده این مجموعه سخت افزاری یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی است که به فناوری +Quick Charge 4 نیز مجهز شده است. از دیگر مشخصات قابل توجه این هندست می‌توان به شارژ بی‌سیم سریع 10 وات، GPS دو فرکانس، بلوتوث 5، NFC، پورت USB نوع C و اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در پشت گوشی اشاره کرد. متاسفانه این هندست از جک صوتی 3.5 میلی متری پشتیبانی نمی‌کند.

شیائومی می‌ میکس 3 در رنگ‌های آبی، سبز و مشکی عرضه خواهد شد. این هندست در سه نسخه عرضه می‌شود که ارزان‌ترین نسخه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 475 دلار عرضه خواهد شد. دومین نسخه به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و 518 دلار قیمت خواهد داشت و سومین نسخه شیائومی می میکس 3 از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و با قیمت 576 دلار عرضه خواهد شد. تمامی مدل‌ها با یک پد شارژ بی‌سیم 10 واتی عرضه خواهند شد.

این شرکت هم‌چنین یک نسخه مخصوص به نام Forbidden City (شهر ممنوعه) را برای عرضه آماده کرده که به 10 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این مدل 720 دلار قیمت خواهد داشت.

ما نیز هم‌چون شما منتظر عرضه نخستین اسمارت‌فون 5G دنیا بودیم، با این حال شیائومی اعلام کرده است که نسخه مجهز به فناوری 5G را در اوایل سال 2019 معرفی خواهد کرد.

1 در مورد “شیائومی می میکس 3 با طراحی کشویی و چهار دوربین معرفی شد!”

  1. هر گوشی بخرید غیر از میان رده های سامسونگ
    میان رده های سامسونگ بدترین گوشیهای دنیا هستن
    هرکی داره و داشته بالاترین ضررو کرده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH