نشانه‌هایی که ثابت می‌کنند نوکیا 9 PureView امسال معرفی می‌شود!

بعد از ماه دسامبر سال 2016 میلادی که کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال مالکیت برند نوکیا را تصاحب کرد، نام این تولیدکننده پرطرفدار دوباره زنده شد. با عبور از تجربه ناموفقی که فنلاندی‌ها با مایکروسافت داشتند، حالا نوکیا در مسیر همواری قرار گرفته و طرفداران این برند منتظر رونمایی از مورد انتظارترین اسمارت‌فون این کمپانی، یعنی گوشی پرچمدار نوکیا 9 PureView هستند. دلایلی وجود دارد که نشان می‌دهد این محصول تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در این خصوص همراه آی‌تی‌رسان باشید.

مجوزهای انحصاری این برند جهانی به سرعت موجب احیای نام نوکیا و فروش بالای موبایل‌های این برند شد. فنلاندی‌ها در ابتدای کار محتاط عمل کرده و بیش‌تر تمرکز خود را بر روی گوشی‌های رده‌پایین، میان‌رده و حتی فیچرفون‌هایی با قابلیت‌های خاص (مانند نوکیا 8110 با قابلیت 4G) گذاشتند و با قیمت‌های رقابتی که در نظر گرفتند، مسیر را برای اوج گرفتن دوباره نوکیا هموار کردند. با این حال هیچ کمپانی مطرحی هم‌چون نوکیای بزرگ به همین جا بسنده نکرده و قطعا نگاهی به بازار گوشی‌های پرچمدار خواهد داشت. برای همین نزدیک یک سال است که اخبار زیادی درباره گوشی پرچمدار نوکیا 9 PureView می‌شنویم و حالا شواهد و مدارک بسیار وجود دارد که نشان از قریب‌الوقوع بودن معرفی این محصول دارند. چند روز پیش رندرهایی از این دیوایس منتشر شد که دوربین اصلی پنچ گانه آن در قاب پشتی خودنمایی می‌کرد.

این یعنی پرچمدار نوکیا قصد رکورد شکنی داشته و از آن‌جایی که منابع فروش موثق در وب‌سایت NokiaPowerUser تایید کردند معرفی نوکیا 9 PureView در سال 2018 انجام خواهد شد، لذا زمان زیادی تا ملاقات با سوگولی مورد انتظار نوکیا باقی نمانده است. این خبر از آن جهت خوشحال‌کننده است که چندی پیش اعلام شده بود این دیوایس ماه ژانویه و یا فوریه سال 2019 معرفی خواهد شد. حال نکته این است که تاکنون پیش نیامده محصولی فوق‌پرچمدار نظیر نوکیا 9 PureView چند هفته قبل از تعطیلات سال نو میلادی معرفی شود. احتمال رونمایی از چنین محصولاتی در ماه‌های نوامبر و دسامبر بسیار پایین بوده و منطقی است که معرفی آن در نمایشگاه‌هایی نظیر CES و یا MWC انجام بپذیرد. تولید نمونه‌های اولیه این دستگاه هم‌اکنون در حال انجام بوده و برخی مشکلات به وجود آمده در پروسه اولیه تولید نیز برطرف شده تا پیش از تولید انبوه و زمان عرضه رسمی هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

جزئیاتی مانند قیمت نهایی و این‌که آیا عکاس حرفه‌ای اچ‌ام‌دی گلوبال به تمام بازارها راه خواهد یافت یا که خیر، چیزهایی هستند که هنوز اطلاعاتی درباره آن‌ها نداریم اما طولی نخواهد کشید که در این خصوص نیز خبرهایی خواهیم شنید. در خبرها، رندرها و تصاویری که تاکنون در شایعات مربوط به گوشی نوکیا 9 PureView دیده‌ایم، وجود یک نمایشگر 5.9 اینچی بدون برش، تراشه اسنپدراگون 845، حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر و دوربین اصلی پنج‌گانه با فلاش LED دوتایی و سنسورهای مربوط به آن در قاب پشتی تایید شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH