آی‌فون X اپل هنگام آپدیت شدن به iOS 12.1 آتش گرفت!

فردی به نام راحل محمد که در ایالت واشنگتن آمریکا زندگی می‌کند، هفته قبل در توییتی به اپل اعلام کرد که گوشی آی‌فون X وی در حال آپدیت شدن به iOS 12.1 ناگهان آتش گرفته است. این توییت در وب‌سایت gadget 360 بازتاب پیدا کرده و حالا اطلاعات زیادی درباره این اتفاق منتشر شده است.

مطابق گفته‌های محمد، گوشی آی‌فون X او روز چهارشنبه هفته گذشته در عین وصل بودن به پریز برق، در حال آپدیت شدن به iOS 12.1 بود. محمد اضافه می‌کند که متوجه شد دود خاکستری تیره رنگی از گوشی بلند می‌شود. با این حال فرآیند آپدیت تکمیل شد اما به محض شروع مجدد دستگاه، دوباره از گوشی دود بلند شد و ناگهان آتش گرفت. وی اشاره کرد از کابل لایتنینگ و آداپتور دیواری رسمی و مورد تایید اپل استفاده می‌کرد که از ابتدا در جعبه این محصول موجود بود. البته محمد قبل از منفجر شدن گوشی‌اش آن را از پریز برق جدا کرد. پس از توییت وی، اپل صراحتا تعهد خود نسبت به کاربرانی نظیر محمد را ابراز کرد. کوپرتینویی‌ها پاسخ دادند که منفجر شدن این دستگاه یک رفتار و اتفاق مورد انتظار نبود و اضافه کردند باید برای حل این مشکل از طریق پیام شخصی با محمد در ارتباط باشند.

جالب است بدانید کمی بعد از پاسخ اپل به محمد، کاربر دیگری که او هم گوشی آی‌فون X داشت نسبت به داغ شدن گوشی‌اش پس از آپدیت شدن به iOS 12.1 گله‌مند بود. اپل از این کاربر نیز خواست به صورت خصوصی به این شرکت پیام دهد تا به مشکل وی نیز رسیدگی شود. البته تاکنون هیچ مورد دیگری مشابه با مشکلات به وجود آمده برای این دو کاربر گزارش نشده است و برای همین بعید است مشکل به طراحی آی‌فون X و یا آپدیت آی‌اواس مربوط بوده باشد. برای پیشگیری از چنین رخدادهایی بهتر است همواره از لوازم جانبی، خصوصا شارژر رسمی اپل استفاده کنید. در غیر این صورت بهانه‌ای به دست تولیدکننده خواهید داد تا همه چیز را گردن شما بیندازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH