اینستاگرام خرید اینترنتی کالاهای تبلیغاتی را برای شما راحت‌تر از گذشته کرده است!

اینستاگرام هم‌چنان مشغول به‌روز کردن اپلیکیشن خود بوده و این روزها تمرکز زیادی بر روی ارایه قابلیت‌های مرتبط با خرید و فروش داشته است. دیروز این کمپانی به‌روزرسانی جدیدی منتشر کرده که به موجب آن، خرید کالاهای موجود در پست‌های تبلیغاتی علی‌الخصوص محصولات موجود در پست‌های ویدیویی آسان‌تر از گذشته شده است.

آپدیت جدید اینستاگرام سه قابلیت جدید در زمینه کسب‌وکار به همراه داشته که عبارتند از: امکان خرید کالاهای موجود در ویدیوهای بخش فید، ذخیره آیتم‌های دلخواه در قسمتی اختصاصی به نام “shopping collection” در بخش پست‌های ذخیره شده و مدیریت آسان‌تر و خرید پروفایل کسب‌وکارهای مبتنی بر فروش محصولات. این ویژگی‌ها به اینستاگرام نشان می‌دهند که باید یک تجربه کامل‌تر را شکل دهد؛ جایی که کاربران می‌توانند بخش اعظمی از خریدهای خود را همزمان با آغاز تعطیلات پایان سال از طریق همین پلتفرم انجام دهند.

به نظر می‌رسد که بخش جدید “shopping collection” در قسمت پست‌های ذخیره شده بیش‌تر شبیه به یک فروشگاه آنلاین باشد. در واقع در این بخش پست‌ها تماما در ردیف‌های منظمی مرتب شده‌اند. بنابراین می‌توانید به سادگی در میان آن‌ها اسکرول کرده و موارد دلخواه خود را برای خرید بیابید. ضمن آن‌که این کار را می‌توانید از طریق ابزار معمول بوک‌مارک نیز انجام دهید.

باید توجه داشت که تنها برخی پست‌های خاص به عنوان پست‌های خرید و فروش در نظر گرفته می‌شوند. در واقع فقط برندهای مشهور صفحات کسب‌وکاری دارند که اجازه فروش محصولاتشان از طریق پروفایل آن‌ها فراهم شده است. اینستاگرام اخیرا به صاحبان صفحات کسب‌وکار اجازه داده که محصولاتشان را در استوری‌های خود تگ کنند. حالا این قابلیت فراهم شده که این افراد بتوانند محصولات خود را بر روی ویدیوهای بخش فید نیز تگ کنند.

در واقع از این پس کاربران هنگام مشاهده یک آیتم خاص و در صورت علاقه به خرید و یا کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد آن (چه در بخش فید و چه در بخش استوری‌ها)، می‌توانند با کلیک بر روی آیتم مورد نظرشان به هدف خود برسند. تمام پست‌های مبتنی بر خرید و فروش در پروفایل‌های کسب‌وکاری که تغییرات کوچکی در طراحی آن‌ها ایجاد شده است نیز تحت یک بخش جدید که با دکمه “shop” مشخص شده، گردآوری و سامان‌دهی خواهند شد. به این ترتیب کاربران می‌توانند یک صفحه کسب‌و‌کار را مانند چیزی ببینند که بیشتر شبیه به یک فروشگاه اینترنتی بوده و همه چیز برای خریدن در دسترس قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH