فوجی‌فیلم

با بهترین دوربین‌های چاپ‌ سریع فوجی‌فیلم آشنا شوید (آذرماه 97)

دوربین‌ها چندین سال است که همدم و ثبت‌کننده خاطرات ما هستند و با کمک آن‌ها لحظات خاص را به تصویر می‌کشیم. اما این موضوع تنها در طی چند سال تغییر کرده. در حال حاضر دوربین‌ها در همه‌جا به‌چشم می‌خورند و تقریبا هر گجتی به یک لنز کوچک مجهز است. به این ترتیب می‌توانیم در هر موقعیت عکس بگیریم و آن را سریعا در شبکه‌های اجتماعی نشر دهیم. در ادامه می‌خواهیم با گروه جذابی از دوربین‌ها آشنا شویم که عکس‌ها را فورا بر روی کاغذ چاپ می‌کنند. پس با ما همراه باشید.


Instax Square SQ10

فوجی‌فیلم

فوجی‌فیلم تا حالا محصولات بسیاری را تولید کرده که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. این مدل هم با ظاهری حرفه‌ای برای کاربران حرفه‌ای تولید گشته که هم‌چنین می‌تواند گزینه مناسبی برای عکس‌برداری‌های مهم باشد. دقت بالای حس‌گر یکی از مشخصه‌های مهم دوربین‌های خوب به حساب می‌آید و خوش‌بختانه Instax Square SQ10 از سنسوری بادقت سود می‌برد. به این ترتیب سوژه‌ها و محیط‌ها با جزئیات زیادی ثبت خواهند شد و چیزی از قلم نخواهد افتاد. از صحنه مورد نظر دور هستید؟ مشکلی نیست. Instax Square SQ10 این امکان را می‌دهد تا روی سوژه تا ۳ برابر بزرگ‌نمایی داشته باشید. تکنولوژی فوکوس خودکار در وقت کاربر صرفه‌جویی می‌کند و دیگر لزومی ندارد به‌طور مداوم و دستی روی محیط فوکوس کنید. فلاش غول‌آسایی هم برای‌تان فراهم شده تا بتوانید در فضاهای تاریک نیز به عکاسی مشغول شوید و در شرایط نوری ضعیف تصاویر باورنکردنی بگیرید. فوجی‌فیلم صفحه‌نمایشی را هم برای کنترل روی عکاسی در اختیارتان قرار داده که با تکنولوژی ال‌سی‌دی ساخته شده و با اندازه ۳ اینچی راحتی در استفاده را به ارمغان می‌آورد.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Instax wide 300

فوجی‌فیلم

دیزاین برای تمام دیوایس‌ها و مخصوصا لوازم دیجیتال مصرفی از اهمیت زیادی برخودار است و به همین علت فوجی‌فیلم از یک طراحی جذاب برای Instax wide 300 بهره برده. این دیزاین به کاربر حس اطمینانی القا می‌کند که با کمک این دوربین تصاویری با کیفیت بالا ثبت خواهند شد. فلاش بزرگ دوربین این امکان را به شما می‌دهد تا در شرایط نوری ضعیف و حتی هنگام شب عکس‌های شگفت‌انگیزی بگیرید و هیچ‌وقت متوقف نشوید. با استفاده از فن‌آوری‌های نوین Instax wide 300 قادر است به‌طور آنی تصاویر را در کاغذ چاپ کند. در نتیجه لحظات خاص و خاطرات‌تان روی کاغذ نقش می‌بندد و به‌صورت کلی استفاده از این دوربین چاپ سریع تجربه‌ای لذت‌بخش را ارایه می‌دهد. دقت بالای حس‌گر Instax wide 300 باعث می‌شود تا جزئیات محیط و سوژه‌ها ثبت شود و چیزی را از دست ندهید. تکنولوژی فوکوس خودکار هم در نظر گرفته شده تا در وقت صرفه‌جویی شود و دیگر لزومی ندارد خودتان به‌طور دستی عمل فوکوس را انجام دهید. در آخر می‌توان گفت که Instax wide 300 گزینه‌ای مناسب برای جشن‌ها و مهمانی‌ها به حساب می‌آید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

Instax mini 70

فوجی‌فیلم

همان‌طور که گفتیم تولیدکنندگان و کاربران به طراحی اهمیت زیادی می‌دهند و در حقیقت دلیلی برای خرید یک دیوایس به شمار می‌آید. فوجی‌فیلم هم به این موضوع توجه نموده و از این رو مدل Instax mini 70 را با طراحی مدرنی روانه بازار کرده است. این دوربین چاپ سریع از دیزاینی ساده و در عین حال جوان‌پسند بهره‌ می‌گیرد و خلاصه نظر هر کسی را جلب خواهد کرد. گفتنی‌ست تولیدکننده مدل پیش‌رو را در رنگ‌های گوناگونی ارایه نموده تا شما براساس سلیقه خود دوربین آینده خود را برگزینید. دقت سنسور Instax mini 70 عکس‌های با کیفیت بالا را رقم خواهد زد و جزئیات بسیاری ثبت می‌شوند. ضمنا فلاش بزرگ محصول هم عکاسی را در هنگام شب و در شرایط نوری ضعیف ممکن می‌سازد و به این ترتیب محدود نخواهید شد و می‌توانید در هر موقعیتی عکس بگیرید. با کمک فن‌آوری‌های مختلف Instax mini 70 این امکان را دارد تا در مدت زمان کمی تصاویر ثبت شده را روی کاغذ چاپ کند. خوش‌بختانه قابلیت زمان‌سنج خودکار هم در نظر گرفته شده تا بتوانید به ثبت عکس‌های دسته‌جمعی بپردازید. فوکوس اتوماتیک هم به‌چشم می‌خورد که در وقت کاربر صرفه‌جویی می‌کند و کار عکاسی را راحت‌تر می‌سازد. وزن کم هم یکی از ویژگی‌های جذاب Instax Mini 8 به حساب می‌آید و بدون نگرانی می‌توانید ساعت‌ها این دوربین را به‌دست بگیرید و تصاویر فوق‌العاده‌ای را رقم بزنید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

Instax Mini 8

فوجی‌فیلم

فوجی‌فیلم به طراحی توجه ویژه‌ای دارد و بر همین اساس مدل‌های چشم‌گیری را به بازار عرضه کرده. اما این مدل به‌کلی با دیگر محصولات فوجی‌فیلم تفاوت دارد. ویژگی متمایز Instax Mini 8 با دوربین‌های چاپ سریع دیگر، طراحی مدرن و جوان‌پسند آن است. تولیدکننده از یک دیزاین دوست‌داشتنی در کنار رنگ‌های جذاب بهره برده تا Instax Mini 8 به گزینه‌ای مطلوب برای اکثر کاربران تبدیل شود. وزن و ابعاد مناسب دوربین استفاده از آن را ساده‌تر می‌کند و می‌توانید ساعت‌ها آن را در دست بگیرید و به عکاسی مشغول شوید. گفتنی‌ست قابلیت فوکوس اتوماتیک هم تدارک دیده شده و در وقت‌تان صرفه‌جویی می‌کند. چراکه دیگر لزومی ندارد خودتان به‌طور دستی روی سوژه عمل فوکوس را انجام دهید. می‌خواهید تصاویر خاصی را ثبت کنید؟ خوش‌بختانه Instax Mini 8 این اجازه را می‌دهد تا افکت‌های مختلفی را بر روی عکس‌ها قرار دهید.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH