Backup Plus Hub Desktop

با بهترین هاردهای اکسترنال‌ سیگیت آشنا شوید (آذرماه 97)

اطلاعات بخش اعظمی از زندگی انسان‌های عصر مدرن را تشکیل می‌دهند و تقریبا در همه‌جا حضور دارند. وقتی می‌خواهیم موسیقی‌های مورد علاقه‌مان را دانلود کنیم، باید به مرکز داده‌ای متصل شویم، وقتی می‌خواهیم به وب‌سایت‌های محبوب سر بزنیم باید با سرورهایی ارتباط برقرار کنیم و به این ترتیب در تمام طول روز به دیتاها نیازمندیم. این حجم از اطلاعات باعث شده تا نگه‌داری از آن‌ها به چالشی بزرگی تبدیل شود. برای همین هاردهای اکسترنال عرضه شده‌اند. اگر به‌دنبال چنین دیوایس‌هایی هستید و می‌خواهید بهترین‌ها را داشته باشید، پس با ما همراه باشید.


Backup Plus Hub Desktop

تولیدکنندگان بسیاری در این بازار فعالیت می‌کنند و مدل‌های جذابی در بازار حضور دارد. با این همه سیگیت Backup Plus Hub Desktop را روانه بازار نموده تا به‌طور کامل بتوانید بازی‌ها، برنامه‌ها و فیلم‌ها را ذخیره کنید. این هارد دیسک اکسترنال ۶ ترابایتی به‌طور کامل از دیتاهای شما محافظت می‌کند و به قابلیت‌های بسیاری مجهز است. استفاده از رابط یو‌اس‌بی ۳ موجب افزایش سرعت انتقال دیتاها شده و دیگر نیازی نیست وقت‌تان را هدر دهید. یکی از ویژگی‌های مهم Backup Plus Hub Desktop پشتیبانی از اکثر سیستم‌عامل‌ها به شمار می‌رود. در این صورت طیف وسیعی از کاربران قادر خواهند بود تا از این هارد سود بجویند و اطلاعات خود را از خطر حذف شدن نجات دهند. با توجه به این‌که هارد دیسک اکسترنال مذکور همیشه روی میز قرار خواهد داشت، در نتیجه دیزاین هم برای چنین محصولی مهم است. سیگیت نیز این مهم را فراموش نکرده و از یک طراحی ساده و مدرن برای Backup Plus Hub Desktop بهره برده تا ظاهری جذاب برای هارد اکسترنال فراهم کند.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Backup Plus Portable

Backup Plus Hub Desktop

استفاده از طراحی ساده یکی از شعارهای کمپانی سیگیت به حساب می‌آید و اغلب اوقات شاهد محصولات دوست‌داشتنی و با دیزاین بسیار ساده هستیم که فروش زیادی را در بازارهای جهانی تجربه می‌کنند. این مدل هم جز همین دسته شمرده می‌شود و تا حالا در کشورهای زیادی عرضه شده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. پیش از هر چیزی ظرفیت ۴ ترابایتی دستگاه نظر کاربران را جلب می‌کند و به اصلی‌ترین دلیل برای خرید این Backup Plus Portable تبدیل شده. در نتیجه اگر می‌خواهید اطلاعات عظیمی را ذخیره کنید و به فضایی بزرگ نیازمندید، حتما این مد را مدنظر داشته باشید. تولیدکننده با طراحی مناسب ابعاد و وزنی مطلوب را برای هارد دیسک اکسترنال رقم زده تا امکان حمل و نقل آن را داشته باشید و بدون دردسر آن را به سفر ببرید. اما فقط وزن و ابعاد کافی نیست و باید دیوایس در برابر عوامل گوناگون مقاوم باشد. سیگیت هم به این موضوع توجه نموده و به شما اطمینان می‌دهد که Backup Plus Portable در مقابل لغزش دوام می‌آورد. رابط یو‌اس‌بی ۳ هم به یکی از قابلیت‌های جذاب این هارد مبدل گشته و در زمان کاربر صرفه‌جویی می‌کند. چراکه دیگر لزومی ندارد ساعت‌ها برای انتقال اطلاعات صبر کنید و وقت‌تان را تلف کنید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Backup Plus Ultra Slim

Backup Plus Hub Desktop

طراحی بخش مهمی از لوازم دیجیتال را تشکیل می‌دهد و می‌توان گفت دلیلی برای خرید این دیوایس‌ها به شمار می‌رود. سیگیت نیز دیزاین را اولویت کار خود قرار داده و برای این مدل از یک طراحی ساده بهره می‌برد. هم‌چنین در رنگ‌های متفاوتی هم عرضه شده و در نتیجه Backup Plus Ultra Slim نظر هر کسی را جلب می‌کند. ظرفیت ۲ ترابایتی دستگاه نیاز بیش‌تر کاربران را برطرف می‌کند و با توجه به این‌که قابل‌حمل محسوب می‌شود، قادرید آن را حمل کنید و به‌راحتی با آن سفر کنید. وزن بسیار کم هارد جابه‌جایی آن را ساده‌تر می‌سازد و می‌توانید بدون دردسر آن را در کوله قرار دهید یا در دست‌تان بگیرید. رابط یو‌اس‌بی ۳ نوید سرعت بالای انتقال اطلاعات را می‌دهد و در این صورت وقت‌تان تلف نخواهد شد.

قیمت: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

Backup Plus Ultra Slim

Backup Plus Hub Desktop

سری Backup Plus Ultra Slim یکی از خانواده‌های محبوب هاردهای اکسترنال‌ سیگیت شمرده می‌شوند و در ظرفیت‌های گوناگون به بازار عرضه شده‌اند. این مدل نیز با ظرفیت ۱ ترابایتی می‌تواند نیاز بخشی از کاربران را برطرف سازد و در عین حال دیتاهای ضروری نیز حفظ خواهند شد. وزن و ابعاد مناسب جز ویژگی‌های دوست‌داشتنی Backup Plus Ultra Slim به حساب می‌آید و قادرید آن را به‌راحتی حمل کنید و حتی در سفر هم از هارد بهره بگیرید. خوش‌بختانه این دیوایس از اکثر سیستم‌عامل‌های موجود پشتیبانی می‌کند و در نتیجه طیف گسترده‌ای از کاربران می‌توانند از Backup Plus Ultra Slim استفاده نمایند. گفتنی‌ست رابط یو‌اس‌بی ۳ سرعت بالایی را هنگام انتقال اطلاعات فراهم می‌آورد و به این ترتیب در زمان صرفه‌جویی خواهد شد.

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH