به‌روزرسانی MIUI 10 برای شیائومی ردمی 4 و ردمی 4A منتشر شد

شیائومی ساعاتی پیش انتشار به‌روزرسانی MIUI 10 را برای دو اسمارت‌فون ردمی 4 و ردمی 4A آغاز کرد. این به‌روزرسانی مربوط به نسخه جهانی و پایدار بوده و ارتباطی به نسخه مخصوص به چین ندارد.

شیائومی ردمی 4 در ماه مه سال 2017 روانه بازار شد و ردمی 4A نیز عمری بیش از دو سال دارد. با این حال این کمپانی چینی نشان داد که عملکرد قابل قبولی در ارایه به‌روزرسانی‌های رابط کاربری برای هندست‌های پیشین خود دارد.

متاسفانه در این فایل به‌روزرسانی خبری از نسخه جدید اندروید نبوده و MIUI 10 مورد استفاده در هر دو مدل بر پایه اندروید 7.1.2 نوقا توسعه یافته است. وصله امنیتی ارایه شده به همراه این به‌روزرسانی در ردمی 4A مربوط به ماه جولای سال 2018 است، با این حال در ردمی 4 از وصله امینتی ماه اکتبر استفاده شده است که نسخه جدیدتری محسوب می‌شود.

به‌روزرسانی MIUI 10 در این دو مدل شامل اضافه شدن ژست‌های لمسی، بازطراحی منوی نوتیفیکشن‌ها، پنل ولوم جدید، بهبود عملکرد چند وظیفه‌ای و سیستم صوتی طبیعی می‌شود. به‌روزرسانی مربوط به ردمی 4، 316 مگابایت حجم دارد و پس از نصب شماره ساخت به MIUI 10.1.1.0.NAMMFI تغییر پیدا می‌کند. شیائومی ردمی 4A نیز یک به‌روزرسانی 268 مگابایتی را دریافت می‌کند که پس از نصب شماره ساخت به MIUI 10.1.1.0.NCCMIFI ارتقا می‌یابد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH