نوکیا 8.1 در گیک‌بنچ رویت شد؛ یک گوشی پرچمدارنما با سخت‌افزار قدرتمند!

بسیاری از طرفداران کمپانی محبوب نوکیا منتظر چهارشنبه آینده و رونمایی رسمی از گوشی نوکیا 8.1 هستند. در حالی که همگان این گوشی را آماده معرفی دانسته و جلوی آن عبارت “upcoming” درج می‌کنند، ما آن را به نوعی معرفی شده و آشنا تلقی می‌کنیم؛ زیرا با حضور این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ، تقریبا چیزی برای پنهان ماندن درباره آن باقی نمانده است.

همان‌گونه که در تصویر فوق مشخص است، محصول جدید فنلاندی‌ها به چیپست مدرن و قدرتمند اسنپدراگون 710 مجهز شده و توانسته در بخش تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ به ترتیب امتیازهای 1,820 و 5,766 را کسب کند. اگر چه در تست فوق از نسخه ارزان‌تر این گوشی (که از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد) استفاده شده است، اما در گزارشات اخیر بارها شاهد تایید این مطلب بودیم که نسخه‌ای دیگر از گوشی نوکیا 8.1 با مقدار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

جدای از این سخت‌افزار بسیار قدرتمند، انتظار داریم نسخه خام و بدون دستکاری اندروید 9 پای (به دلیل آن‌که این گوشی عضوی از پروژه اندروید وان محسوب می‌شود) از ابتدا بر روی گوشی نوکیا 8.1 قرار داشته باشد. وجود نمایشگر 6.18 اینچی و باتری 3,500 میلی‌آمپر ساعتی نیز از دیگر موارد قابل ذکر درباره این دستگاه به شمار می‌روند. طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی، کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال قرار است چهار روز دیگر (5 دسامبر برابر با 14 آذر) از این هندست رونمایی کند. اگرچه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت نوکیا 8.1 منتشر نشده، اما پیش‌بینی شده که فروش آن از اواسط ماه دسامبر آغاز شود تا کاربران برای خرید تعطیلات کریسمس یک گزینه عالی پیش رو داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH