انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای گوشی پرچمدار نوکیا 8 به تاخیر افتاد!

مطابق برنامه‌ریزی‌های اچ‌ام‌دی گلوبال، دو گوشی نوکیا 8 و نوکیا 8 سیروکو محصولات بعدی این کمپانی خواهند بود که به‌روزرسانی اندروید 9 پای را دریافت خواهند کرد. اگرچه قرار بود این دو دستگاه در ماه نوامبر این آپدیت را دریافت کنند، اما چنین اتفاقی به انجام نرسید. ظاهرا وجود برخی مشکلات حل نشده در بسته نهایی، موجب بروز تاخیر در انتشار این به‌روزرسانی برای پرچمداران کنونی نوکیا شده است.

نوکیا 8
نوکیا 8

مدیر اجرایی محصولات کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال یعنی Juho Sarvikas به تازگی توییتی منتشر کرده و علت تاخیر در عرضه این به‌روزرسانی را اعلام کرده است. مطابق توییت منتشر شده، اگرچه فنلاندی‌ها در حال کار بر روی آماده‌سازی پکیج حاوی سیستم‌عامل اندروید 9 پای برای گوشی نوکیا 8 هستند، اما وجود برخی مشکلات حل نشده در بسته نهایی موجب بروز چنین تاخیری شده است. وی اضافه کرد که رفع مشکلات موجود نیازمند صرف زمان چند روزه خواهد بود. با این حال پیش‌بینی می‌کنیم در چند روز آینده شاهد عرضه آپدیت فوق برای گوشی بازنشسته نوکیا 8 باشیم. اگر چه در این توییت هیچ اشاره‌ای به انتشار به‌روزرسانی اندروید 9 برای گوشی نوکیا 8 سیروکو نشده، اما احتمالا این بسته چند روز پس از انتشار برای گوشی نوکیا 8، در دسترس کاربران این مدل نیز قرار خواهد گرفت.

بد نیست بدانید نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید قابلیت‌هایی مانند نوار ناوبری جدید، منوی “برنامه‌های اخیر” بازطراحی شده، آداپتیو باتری (مدیریت هوشمندتر مصرف باتری)، روشنایی آداپتیو و نرم‌افزار سنجش سلامت دیجیتال را به همراه خواهد داشت. شایان ذکر است که گوشی نوکیا 8 در شهریور ماه سال 1396 معرفی شده و اندروید 7.1.1 نوقا را در ابتدا اجرا می‌کرد. این محصول جز اولین دستگاه‌های به‌روز شده به اندروید 8.1 اوریو بوده و حالا قرار است دومین به‌روزرسانی جامع سیستم‌عامل خود را ظرف چند روز آینده دریافت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH