گلکسی S10 پلاس با وجود 2 دوربین سلفی از یک نمایشگر حفره‌دار متفاوت بهره خواهد برد

تاکنون چندین بار اعلام شده که کلیه مدل‌های سه‌گانه گلکسی S10 از نمایشگرهای جدید Infinity-O سامسونگ استفاده خواهند کرد. اما به گفته یک خبرچین معروف با نام Ice Universe، هندست بزرگ‌تر گلکسی S10 پلاس به برشی منحصربه‌فردتر بر روی نمایشگر خود احتیاج خواهد داشت.

تصویر مربوط به طرح مفهومی نسخه معمولی گلکسی S10

در صورت صحت اطلاعات پیش‌تر فاش شده، گلکسی S10 پلاس طی سال آینده به‌همراه 2 دوربین سلفی معرفی خواهد شد. حسگر اول از نوع معمولی بوده و دومین سنسور نیز از عکاسی با زاویه‌دید گسترده پشتیبانی خواهد کرد. طبیعتا این موضوع بدان معناست که یکی از دوربین‌ها از دیگری بزرگ‌تر خواهد بود و احتمالا به برش‌هایی با اندازه‌های متفاوت احتیاج خواهیم داشت. به همین دلیل و با توجه به امیدواری جهت حفظ طراحی آراسته‌تر دستگاه گفته می‌شود که سامسونگ در نمایشگر گلکسی S10 پلاس از یک حفره دایروی شکل بهره می‌گیرد که این حفره از هر 2 حسگر دوربین‌های جلویی دستگاه میزبانی می‌کند.

صرف‌نظر از وجود برش متفاوت و 2 دوربین سلفی در گلکسی S10 پلاس، شایعات از حضور پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه حکایت دارند. بعلاوه ادعا شده که این هندست با یک باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپرساعتی و نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بسیار چشمگیر 93.4 درصدی عرضه خواهد شد. با این‌حال شایان به ذکر است که این مدل خاص اکثر مشخصات خود را با سایر مدل‌های گلکسی S10 به اشتراک خواهد گذاشت.

از نظر مشخصات داخلی هر 3 مدل اسمارت‌فون گلکسی S10 مجهز به تراشه جدید اگزینوس 9820 یا اسنپ‌دراگون 8150 خواهند بود. همچنین این هندست‌ها بایستی به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 9 پای به‌همراه رابط کاربری جدید One UI سامسونگ در دسترس مشتریان قرار گیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH