گارمین

بهترین گجت‌های پوشیدنی گارمین را بشناسید (آذرماه 97)

دیوایس‌های بسیاری در بازار وجود دار ند که هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت‌های خاصی هستند. به‌لطف برخی سرگرم می‌شویم و با کمک بعضی از همین دستگاه‌ها می‌توانیم از آخرین اخبار و اتفاقات روز اطلاع یابیم. در این بین بعضی‌ها نیز وضعیت سلامتی‌مان را به ما گوشزد می‌کنند که گجت‌های پوشیدنی نام دارند. این دیوایس‌ها در انواع و اندازه‌های گوناگونی به‌چشم می‌خورند و تولیدکنندگان زیادی به چنین حوزه‌ای وارد شده‌اند. اگر شما هم به‌دنبال چنین دستگاه‌هایی هستید و می‌خواهید بهترین‌ها را داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


FENIX5X 010-01733-03

گارمین

طراحی بخش مهمی از یک گجت پوشیدنی را تشکیل می‌دهد و خوش‌بختانه گارمین به این موضوع توجه زیادی دارد. قاب دایره‌ای شکل، بدنه فلزی و پلاستیکی جز ویژگی‌های جذاب FENIX5X 010-01733-03 به حساب می‌آید و به‌لطف وجود لایه یاقوتی روی صفحه، نمایشگر دستگاه برای همیشه سالم می‌ماند. اندازه دیسپلی اکثر کاربران را راضی می‌کند و به‌راحتی قادرید محتواها و متون را مشاهده نمایید. گفتنی‌ست صفحه از نوع رنگی بوده و میزبان میلیون‌ها رنگ مختلف شده که کار کردن با رابط کاربری FENIX5X 010-01733-03 را لذت‌بخش‌تر می‌کند. این ساعت هوشمند با پلت‌فرم‌های اپل و گوگل سازگاری دارد و طیف گسترده‌ای از یوزرها می‌توانند از این مدل بهره بگیرند. برای این‌که اطلاعات همه‌جانبه‌ای را از وضعیت سلامتی خود ثبت کنید و به‌سادگی از اپلیکیشن‌های اسمارت واچ سود بجویید، تولیدکننده از حافظه‌ای ۱۶ گیگابایتی استفاده نموده که نیاز تمامی کاربران را پوشش می‌دهد و از طرفی کم‌تر مواقعی با خطای کمبود حافظه مواجه می‌شوید. سنسورهای متعدد FENIX5X 010-01733-03 را فراموش نکنیم. بی‌تردید شمارش‌گر ضربان قلب یکی از حس‌گرهای محبوب ساعت‌های هوشمند شمرده می‌شود که در این دستگاه هم وجود دارد و امکان سنجش سلامتی خود در هر لحظه را دارید. گذشته از این، کیفیت خواب، گام‌های برداشته شده، کالری مصرفی و ارتفاع توسط FENIX5X 010-01733-03 مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

VIVOACTIVE 3 BLACK/STAINLESS

گارمین

مثل دیگر مدل‌های گارمین، این ساعت هوشمند نیز از دیزاین جذابی سود می‌برد که نظر هر کسی را جلب می‌کند و برای همین VIVOACTIVE 3 BLACK/STAINLESS به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شده. بند سیلیکونی گجت ضدحساسیت بوده و استفاده از اسمارت واچ را راحت‌تر می‌کند. به این ترتیب می‌توانید مدت زمان زیادی این دیوایس را به مچ خود ببندید و در هر ثانیه از وضعیت سلامتی‌تان اطلاع یابید. بدنه پلی‌کربنات وزن کمی را برای VIVOACTIVE 3 BLACK/STAINLESS رقم زده و این یکی از عوامل محبوبیت ساعت گارمین شمرده می‌شود. به همین سبب کاربران بدون تحمل هیچ آسیبی و حتی در رخت‌خواب قادر به بهره‌گیری از گجت پوشیدنی مذکور هستند. نمایشگری با کیفیت بالا برای این مدل در نظر گرفته شده که از میزان روشنایی کم‌نظیری سود می‌گیرد و این امکان داده شده تا در زیر نور خورشید قادر به کار کردن با ساعت هوشمند باشید. VIVOACTIVE 3 BLACK/STAINLESS با سیستم‌عامل‌های گوگل و اپل سازگاری کامل دارد و با اکثر گوشی‌های موجود و پرطرف‌دار بازار ارتباط برقرار می‌کند. هم‌چنین سنسورهای گجت هم دلیلی محکم برای خرید این مدل به حساب می‌آیند. گارمین با استفاده از طیف وسیعی از سنسورها VIVOACTIVE 3 BLACK/STAINLESS را به گزینه‌ای مطلوب برای ورزشکاران و عاشقان ورزش مبدل نموده و برای مثال می‌توانید در هر موقعیتی از فشار خون خود آگاه شوید.

قیمت: ۴ میلیون تومان

VIVO SPORT

گارمین

با این‌که ساعت‌های هوشمند گجت‌های فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شوند، اما نباید قابلیت‌های مچ‌بندهای هوشمند را فراموش کرد. گارمین نیز چندین سال است که در این بازار فعالیت دارد و تا حالا مدل‌های مختلفی را معرفی نموده. این دستگاه با وزن و ابعاد مناسب انتخابی مطلوب برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش به شمار می‌آید و می‌توانید تا ساعت‌ها از vivosport بهره ببرید. بند سیلیکونی دیوایس راحتی در استفاده را به ارمغان می‌آورد و به‌عنوان مثال هنگام ورزش کردن اصلا متوجه وجود اسمارت بند نخواهید شد. گارمین با به‌کارگیری تکنولوژی جی‌پی‌اس در این مدل و در اختیار گذاشتن نقشه‌های مختلف vivosport را به گزینه اول بسیاری از کاربران تبدیل کرده که عاشق گشت‌ و‌ گذار هستند و به‌طور مداوم به شهرهای جدیدی سفر می‌کنند. گفتنی‌ست vivosport در برابر آب شیرین مقاومت بالایی دارد و می‌توانید از آن در کنار استخر و دریا و حتی زیر باران استفاده نمایید.

قیمت: ۳ میلیون تومان

VIVOMOVE HR BLACK WITH ROSEGOLD HARDWARE

گارمین

بیش‌تر ساعت‌های گارمین ظاهری اسپرت دارند و طبیعتا آن را نمی‌توان در مراسم‌های رسمی پوشید. اما این سازنده خلاق از یک‌سری اسمارت واچ‌هایی پرده برداشته که با طراحی مدرنی به بازار عرضه شده‌اند. قاب دایره‌، فولاد و سیلیکون ترکیبی خاص برای VIVOMOVE HR BLACK WITH ROSEGOLD HARDWARE رقم زده‌اند و می‌توانید از این مدل در مراسم‌های مختلف استفاده کنید. هم‌چنین دیزاین مهندسی‌شده وزنی مناسب را برای این ساعت به ارمغان آورده و قادرید از آن حتی در هنگام خواب بهره بجویید. نمایشگر اولد دستگاه روشنایی بالا را برای VIVOMOVE HR BLACK WITH ROSEGOLD HARDWARE فراهم نموده که خواندن محتواها را در زیر نور خورشید ممکن می‌سازد. در نهایت، اسمارت واچ گارمین قادر است گام‌های برداشته شده، ارتفاع، شتاب، کالری مصرفی و ضربان قلب را اندازه‌گیری کند تا اطلاعات کاملی در مورد وضعیت سلامتی‌تان به‌دست آورید.

قیمت: ۳ میلیون تومان

1 در مورد “بهترین گجت‌های پوشیدنی گارمین را بشناسید (آذرماه 97)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH