HMD تاخیر در رونمایی از نوکیا 9 PureView را به علت مشکل دوربین تایید کرد!

در اوایل این هفته گوشی نوکیا 8.1 توسط HMD Global رونمایی شد، در ادامه شرکت در مورد وضعیت گذشته، حال و آینده صحبت‌هایی مطرح کرد. آنها اعلام نمودند که HMD موفق شده است تا به امروز بیش از 70 میلیون دستگاه گوشی نوکیا را به فروش برساند و در حالا حاضر تمرکز خود را تنها به ساخت و تولید گوشی‌های پرچم‌دار اختصاص داده است و با توجه به گزارشی که اخیرا منتشر شده بود به نظر می‌رسد صحبت از گوشی نوکیا 9 PureView است!

نوکیا 9 PureView

Britta Gerbracht، مدیر روابط عمومی شرکت در مصاحبه خود با رسانه‌های آلمانی تایید کرد که انتظار می‌رود در اوایل سال 2019 یک گوشی‌هوشمند رده بالا را عرضه کنند. البته او طی صحبت‌های خود چندین بار رونمایی از گوشی نوکیا 9 را رد کرده و ادعا نمود تاخیری در رونمایی از این هندست پیش آمده است.

براساس گفته‌های او، HMD Global قصد دارد بر روی کیفیت پرچم‌دار جدید متمرکز شود و در این مورد خاص، شرکت هنوز از وضعیت دوربین پشتی دستگاه رضایت ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفته شده تا زمان معرفی و عرضه آن به تاخیر بیافتد.

فروش گوشی‌های پرچم‌دار قبلی شرکت، شامل نوکیا 8 و نوکیا 8 Sirocco بسیار پایین و ناامید کننده بود. با این حال شرکت با درک این مسئله و تلاش برای رفع نقاط ضعف پرچم‌داران خود تصمیم دارد بار دیگر امپراتوری ویران نوکیا را با تکیه بر کیفیت مثال‌زدنی، بازسازی نماید و در این مسیر با توجه به ویژگی‌های برجسته‌ای که در مورد نوکیا 9 PureView شنیده می‌شود می‌توان امیدوار بود که HMD Global بتواند تغییر بزرگی را ایجاد نماید.

هر چند انتظار می‌رود تلاش‌های شرکت در هندست‌های پرچم‌دار سال‌های بعد یعنی 2020 و 2021 خود را به طور کامل نشان دهد! بنابراین چندان هم نباید جای تعجب داشته باشد که نماینده شرکت، رونمایی از نوکیا 9 PureView را در آینده نزدیک تایید نکرده است. اما اگر اخبار و شایعاتی که تا به امروز به گوش رسیده است، صحت داشته باشند، باید منتظر مراسم رونمایی در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه، بعد از نمایشگاه CES و قبل از رویداد MWC باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH