با 6 ایده خلاقانه گوشی پرچم‌دار NEX 2 ویوو آشنا شوید

انتظار می‌رود شرکت ویوو از شرکت‌های تابعه BBK، دومین نسل از سری هندست‌های پرچم‌دار و خلاقانه خود را با نام NEX 2 ویوو فردا (11 دسامبر) رونمایی کند. چندین تیزر تبلیغاتی از این گوشی هوشمند جدید و جذاب منتشر شده است که اطلاعاتی از برخی جزییات آن را در دسترس ما قرار داده است. براساس همین اطلاعات نیز به نظر می‌رسد نام Vivo NEX 2 قطعی باشد!

به علاوه روز گذشته یک ویدیوی کوتاه نیز در حساب رسمی ویوو در شبکه اجتماعی چینی Weibo ارسال شد. در این ویدیو به جنبه نوآورانه بودن این گوشی جدید تاکید شده است. طبق ادعای شرکت، مهندسان ویوو موفق شده‌اند تا حداقل 6 قابلیت خلاقانه و جدید را در این محصول به نمایش بگذارند. هر چند این ویدیو به زبان چینی تهیه شده با این حال ایده‌های جذابی که در دل NEX 2 گنجانده شده است را اجمالا برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

یکی از این موارد وجود دوربین سه‌گانه درست شبیه پرچم‌دار P20 Pro هواوی است. به علاوه این هندست دارای سیستم خنک‌کنندگی مایع است. هوش مصنوعی، فلاش حلقه ستاره‌ای (Star-ring Flash) و ویژگی 3D beauty از دیگر ویژگی‌های پرچم‌دار جدید ویوو است. اما قابلیتی که بیش از همه سبب شده است تا NEX 2 ویوو در کانون توجهات قرار بگیرد، برخورداری این گوشی هوشمند از دو نمایشگر است.

انتظار می‌رود مهندسان ویوو با استفاده از یک صفحه نمایش ثانویه در پشت دستگاه کار گرفتن تصاویر سلفی با دوربین اصلی گوشی را بسیار ساده کرده باشند! از طرف دیگر با به کارگیری این قابلیت، دیگر دوربینی در جلوی گوشی قرار نخواهد داشت و حذف سنسور دوربین سلفی، فضا را برای ایجاد یک نمایشگر کاملا بدون قاب یا با حداقل لبه، بدون ناچ یا هر اضافه دیگری باز کرده است. به علاوه نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز به طرز چشمگیری افزایش خواهد داشت.

انتظار می‌رود نمایشگر دوربین عقب 5.5 اینچی باشد. رنگ بدنه نیز به احتمال زیاد با برخورداری از ویژگی گرادیانت رنگی در دسترس قرار بگیرد. در هر صورت تنها یک روز به رونمایی از این محصول فوق‌العاده ویوو باقی مانده است و به زودی دقیق‌ترین جزییات به همراه تصاویر واقعی آن را برای‌تان منتشر خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید تا روز 11 دسامبر از این محصول خلاقانه ویوو بیشتر بخوانید. برای دیدن ویدیو در حساب رسمی شرکت ویوو نیز می‌توانید از این لینک استفاده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH