انتشار تصویری از گوشی سامسونگ گلکسی S10 لایت با حواشی یکسان و فوق‌العاده باریک

اگرچه اسمارت‌فون‌های گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس نمایانگر برترین هندست‌های تولیدی سامسونگ در سال 2019 خواهند بود؛ اما به احتمال فراوان گوشی گلکسی S10 لایت نیز عنوان پرفروش‌ترین مدل این سری را کسب خواهد کرد. با وجود این‌که هندست مذکور احتمالا فاقد پنل نمایشگر با لبه‌های خمیده است؛ اما یک تصویر جدید نشان می‌دهد که نمایشگر گلکسی S10 لایت کماکان دارای طراحی جالب‌توجهی خواهد بود.

تصویری از طرح مفهومی اسمارت‌فون گلکسی S10 لایت بر اساس یک فیلم افشا شده محرمانه

با توجه به یک تصویر که ظاهرا از فیلم محرمانه مربوط به گلکسی S10 لایت استخراج شده است؛ به‌نظر می‌رسد که سال آینده این اسمارت‌فون با حواشی کاملا یکسان و فوق‌العاده باریک معرفی خواهد شد. در صورت تحقق این امر، اسمارت‌فون اقتصادی مذکور نه‌تنها پرچم‌داران اخیر را برای هزینه‌های بالای طراحی به تکاپو وا خواهد داشت؛ بلکه از رقیب اصلی خود یعنی آی‌فون XR اپل نیز پیشی خواهد گرفت. فراتر از همه آی‌فون XR با وجود نمایشگر LCD خود از حواشی نسبتا ضخیم‌تری برخوردار است.

گلکسی S10 لایت همانند هندست‌های ممتاز گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس از یک نمایشگر سوپر آمولد با رزولوشن QHD پلاس بهره خواهد برد. با این‌حال نسخه لایت در عوض به‌کارگیری نسبت ابعاد 19:9 پرچم‌داران اصلی از رویکرد سری گلکسی S9 تبعیت نموده و از نسبت ابعاد اندکی کوچک‌تر 18.5:9 استفاده خواهد کرد.

تصویری از گوشی سامسونگ گلکسی S10 لایت با حواشی یکسان و فوق‌العاده باریک

علاوه بر جزئیات نسبتا محدود ذکر شده، تفاوت دیگر گلکسی S10 با سایر مدل‌ها به حضور تنها 2 دوربین در پشت دستگاه مربوط می‌شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی S10 دارای 3 دوربین و گلکسی S10 پلاس مجهز به 4 دوربین خواهند بود. بعلاوه علیرغم بهره‌گیری دستگاه‌های بزرگ‌تر از 128 گیگابایت حافظه‌داخلی، گلکسی S10 لایت با 64 گیگابایت حافظه‌داخلی ارایه خواهد شد. صرف‌نظر از این موارد انتظار می‌رود که هندست مذکور در سایر مشخصه‌ها با 2 مدل دیگر یکسان باشد.

در محتمل‌ترین سناریو، گلکسی S10 لایت همراه با گلکسی S10 و S10 پلاس در جریان کنگره جهانی موبایل 2019 در ماه فوریه رسما معرفی خواهد شد. به‌دنبال این رویداد، فروش هندست‌های مذکور بایستی در ماه مارس آغاز شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH