آنر مشغول کار بر روی یک ساعت هوشمند جدید مبتنی بر پلتفرم مدیاتک است

طی چند ماه گذشته برند آنر حقیقتا دوران پرمشغله‌ای را پشت سر گذاشته است. در حال حاضر اسمارت‌فون‌های مقرون‌به‌صرفه آنر 8C و آنر 8X بر بازار هندوستان حکم‌رانی می‌کنند. در عین‌حال محصولات کمپانی طی جشنواره‌های خرید متنوع در ایام تعطیلات نیز فروش سرسام‌آوری را تجربه نموده‌اند. بعلاوه با معرفی دستگاه‌هایی نظیر آنر مجیک 2 و احتمالا آنر ویو 20 فرآیند کسب شهرت فوق‌العاده این برند چینی در حوزه نوآوری و بازارهای پیشرفته‌تر نیز آغاز می‌شود.

یقینا حجم عمده‌ای از این محصولات روانه بازار خواهند شد و حداقل تا آن‌جا که به روابط میان هواوی و شرکای بزرگ آن مربوط می‌شود؛ این محصولات مطمئنا به هندست‌ها محدود نخواهند بود. آنر اخیرا از واچ مجیک خود رونمایی کرد که این گجت کم‌ وبیش برادر دوقلو و ضعیف‌تر هواوی واچ GT محسوب می‌شود. اکنون با توجه به شواهد موجود در گواهی SIG بلوتوث، یک آنر واچ جدید در شبکه ورایزن رویت شده است. متاسفانه سند عمومی در رابطه با این گجت‌اسرارآمیز با شماره مدل ELF-G10 اطلاعات سخت‌افزاری چندانی را ارایه نمی‌دهد. با این‌حال صریحا از این گجت تحت عنوان اسمارت‌واچ و در قالب سبک متفاوتی از یک ابزار پوشیدنی مشابه آنر باند 4 یاد می‌کند. موجودیت این دستگاه هوشمند کماکان قطعی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا سند مذکور صراحتا به قابلیت پشتیبانی از استاندارد بلوتوث 4 با مصرف انرژی پایین اشاره نموده است.

آنر واچ مجیک با رنگ مشکی آتشفشانی

بخش دیگری از اطلاعات جالب‌توجه در خصوص ساعت این است که گجت مذکور بر مبنای پلتفرم مدیاتک طراحی خواهد شد. اگرچه یقینا این اقدام بی‌سابقه نیست؛ اما انتخاب چنین چیپستی در مقایسه با تولیدات کوالکام بسیار غیرمعمول خواهد بود. اکنون پلتفرم‌های کوالکام بر بازار ابزارهای پوشیدنی حکم‌رانی می‌کنند. همان‌طور که گفته شد، هواوی و به تبع آن آنر در هر 2 حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار آزمایشاتی را بر روی گجت‌های پوشیدنی جدید خود اجرا نموده‌اند. به‌عنوان مثال واچ GT از طراحی نوآورانه چیپست دوگانه استفاده می‌کند. این مجموعه شامل یک تراشه سفارشی فوق کم مصرف جهت اجرای اکثر اعمال ابتدایی ساعت و یک پکیج قدرتمندتر است که تنها در صورت لزوم به‌کار گرفته می‌شود. از نظر نرم‌افزاری اکنون هر 2 کمپانی سیستم‌عامل LiteOS خود برای ساعت‌ها را در اختیار دارند. آنر با ارزیابی یک پلتفرم طراحی متفاوت احتمالا به‌دنبال بهینه‌سازی هرچه بیش‌تر مصرف باتری در گجت پوشیدنی جدید خود است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH