ایسوس

با بهترین تبلت‌های ایسوس آشنا شوید

گجت‌های بسیاری در بازار به‌چشم می‌خورند که هر کدام‌شان قابلیت‌های خاص خود را دارند. با کمک برخی می‌توانیم عکس‌های جذابی بگیریم و فالوورهای‌مان را در شبکه‌های اجتماعی بیش‌تر کنیم و به‌لطف بعضی قادریم با دوستان و آشنایان خود تماس صوتی برقرار کرده یا به‌صورت مجازی در کلاس‌ها و کنفراس‌ها شرکت نماییم. تبلت‌ها نیز جز دیوایس‌های هوشمند شمرده می‌شوند و با کمک‌شان می‌توانیم طیف گسترده‌ای از کارها را انجام دهیم. اگر به‌دنبال خرید یکی از همین دستگاه‌ها هستید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


Transformer Mini T103HA

ایسوس

دیزاین برای تمام کالاهای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است و ایسوس نیز به این موضوع توجه نموده و برای Transformer Mini T103HA از یک طراحی ساده و جذاب سود جسته که نظر هر کسی را جلب می‌کند. تولیدکننده پردازنده اینتل اتم را به کار گرفته تا بتوانید طیف وسیعی از اعمال را بدون لگ و کندی انجام دهید و حتی به اجرای بازی‌های پرطرف‌دار بپردازید. حافظه در کنار چیپست نقشی مهم را ایفا می‌کند و در حقیقت دلیلی برای خرید یک تبلت محسوب می‌شود. ایسوس این را از یاد نبرده و در Transformer Mini T103HA از یک فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت در کنار ۴ گیگابایت رم بهره گرفته. به این ترتیب قادرید عکس‌ها، ویدیوها و برنامه‌های مورد علاقه‌تان را ذخیره نموده و برای همیشه آن‌ها را حفظ کنید. شرکت تایوانی نمایشگری تقریبا ۱۰ اینچی را برای‌تان تدارک دیده که انجام کارها را ساده‌تر می‌سازد و تماشای فیلم‌ها در این صفحه غول‌پیکر جذاب‌تر است. بهره‌گیری از سیستم‌عاملی توان‌مند برای هر دیوایس هوشمند امری ضروری است و از این رو ایسوس از جدیدترین پلت‌فرم مایکروسافت در Transformer Mini T103HA استفاده کرده که قابلیت‌های زیادی را فراهم می‌آورد. برای مثال قادرید برنامه‌های مخصوص ویندوز را اجرا کرده و به نصب اپلیکیشن‌های حرفه‌ای بپردازید. گفتنی‌ست عمر باتری مطلوب و کاربران را راضی می‌کند.

قیمت: ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

ذن‌پد 3 8.0 Z581KL 4G – B

ایسوس

بدنه باریک، سبک و خوش‌ساخت باعث محبوبیت بالای این تبلت شده و به کاربر این امکان را می‌دهد تا آن را به‌راحتی حمل کرده و به‌عنوان مثال تبلت ایسوس را به مسافرت ببرد. قابلیت نصب سیم‌کارت یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی 3 8.0 Z581KL 4G – B شمرده می‌شود و می‌توانید با دوستان و آشناهای‌تان تماس صوتی و تصویری بگیرید. پردازنده‌ای از سری ۶۰۰ کوالکام قلب تپنده این تبلت را تشکیل داده و قادرید برنامه‌های روزمره را بدون لگ و کندی اجرا کنید و حتی به تجربه گیم‌های سبک بپردازید. ۴ گیگابایت رم برای یوزر تدارک دیده شده تا بتوانید چند اپلیکیشن را به‌طور همزمان باز کرده و کارهای خود را سریع‌تر انجام دهید. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به شما اجازه ذخیره اپ‌‌های مختلف و محتواهای گوناگون را می‌دهد و در صورت کمبود حافظه نیز قادرید از میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت استفاده کنید. صفحه‌نمایش ۸ اینچی با رزولوشن مناسب فراهم آمده تا دیدن فیلم‌ها هیجان‌انگیزتر گشته و بازی‌ها با جذابیت بیش‌تر به‌نمایش گذاشته شوند. تولیدکننده از یک باتری ۴۶۸۰ میلی‌آمپری سود جسته که برای استفاده معمولی مناسب است و حتی تا چند ساعت با استفاده ترکیبی دوام می‌آورد.

قیمت: ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

ذن‌پد 10 Z301ML

ایسوس

صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی جز قابلیت‌های جذاب این تبلت به حساب می‌آید. این دیسپلی از رزولوشن رضایت‌بخشی برخوردار است و از تکنولوژی‌های مختلفی برای بهبود کیفیت تصویر بهره می‌برد. امکان نصب سیم‌کارت فراهم شده تا با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و همچنین از اینترنت نسل چهارم استفاده نمایید. پردازنده‌ای از مدیاتک تدارک دیده شده تا بتوانید اپلیکیشن‌های روزمره را بدون لگ و کندی اجرا کنید. ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در کنار چیپست به‌چشم می‌خورند که نیاز برخی از کاربران را برطرف می‌سازند. ولی در صورت کمبود فضای ذخیره‌سازی نیز قادرید از میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت سود بجویید. ایسوس ذن‌پد 10 Z301ML را به یک باتری با ظرفیت قابل‌قبول مجهز کرده که ساعت‌ها با استفاده ترکیبی دوام می‌آورد. تولیدکننده بلندگوهای قدرت‌مندی را در اختیارتان گذاشته که موزیک‌ها را با بلندی مناسب و وضوح مطلوب پخش می‌کند و مطمئن باشید چیزی را از دست نمی‌دهید.

قیمت: ۳ میلیون تومان

ذن‌پد 8.0 Z380KNL 4G

ایسوس

ایسوس مثل مدل‌های قبل، از یک دیزاین ساده برای 8.0 Z380KNL 4G بهره گرفته که نظر هر کسی را جلب می‌کند و در این رنج قیمتی بسیار خوب تلقی می‌شود. قابلیت نصب سیم‌کارت فراهم شده و قادرید با یک اشاره با دوستان و همکاران خود ارتباط برقرار کرده و همین‌طور از اینترنت نسل چهارم استفاده کنید. پردازنده‌ای اقتصادی از شرکت کوالکام در نظر گرفته شده تا مشکلی در هنگام اجرای اپلیکیشن‌های روزمره نداشته باشید و بدون دردسر به انجام کارهای خود بپردازید. ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی فراهم گشته و به شما امکان ذخیره‌سازی برنامه‌های ضروری، بعضی از عکس‌ها و ویدیوها را می‌دهد. در صورت کمبود حافظه نیز قادرید از میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت سود ببرید. صفحه‌نمایش ۸ اینچی دستگاه نیاز شما را برطرف می‌کند و به‌لطف باتری دیوایس تا حداکثر ۶ ساعت می‌توانید از تبلت ایسوس استفاده کنید.

قیمت: ۲ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH