مدل‌های مختلف سونی اکسپریا XA3 تاییدیه‌های خود را دریافت کردند

عملکرد سونی در بخش گوشی‌های هوشمند در چند سال گذشته جالب توجه نبوده است. این شرکت هنوز هم دست به تولید پرچم‌دارانی چون اکسپریا XZ3 با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 می‌زند، در حالی که موفقیت اسمارت‌فون‌های میان‌رده به مراتب بیشتر است. انتظار می‌رود ژاپنی‌ها در نمایشگاه CES 2019 خط تولید خانواده میان‌رده اکسپریا XA را به‌روزرسانی کنند. در همین راستا خبری منتشر شده که در آن آمده بود برخی از مدل‌های این سری تاییدیه‌های خود را از EEC دریافت کردند.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، مدل‌هایی با اسامی I4113، I4213 و I4313 در کمیسیون اقتصادی اوراسیا یا همان EEC دیده شده‌اند. با توجه به نام‌گذاری این محصولات، به نظر می‌رسد هندست‌های ذکر شده جزیی از خانواده اکسپریا XA3 باشند. اگر به یاد داشته باشید، شماره مدل H4213 به اکسپریا XA2 اولترا تعلق داشت و شماره مدل H4113 به اکسپریا XA2. با توجه به این که سونی در نام‌گذاری دستگاه‌های خود هر ساله یک حرف از حروف زبان انگلیسی پیش می‌رود ( حرف G در 2017، حرف H در 2018 و احتمالا I در 2019) این مدل‌ها احتمالا نسخه‌های مختلف هندست اکسپریا XA3 هستند.

از اکسپریا XA2 در نمایشگاه CES 2018 رونمایی شد و می‌توان انتظار داشت سری جدید این محصولات در ژانویه و نمایشگاه CES 2019 به صورت رسمی معرفی شوند. در این میان ابهاماتی در خصوص شماره مدل I4313 وجود دارد و هویت این اسمارت‌فون هنوز کاملا مشخص نیست. به جز رندرهایی که چندی پیش توسط onleaks از اکسپریا XA3 منتشر شده، اطلاع دیگری در خصوص طراحی و قابلیت‌های آن در دسترس نیست. گفتنی است در چند ماه آینده باید منتظر رونمایی از پرچم‌دار اکسپریا XZ4 نیز باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH