پرچم‌دار اقتصادی آنر V20 با پردازنده کایرین 980 و 8 گیگابایت رم در گیگ‌بنچ رویت شد

گوشی اقتصادی و پرچم‌دار V20 آنر در تاریخ 26 دسامبر (چهار روز دیگر) رونمایی خواهد شد. همانطور که در سال گذشته نسل قبلی این هندست یعنی V10 با پردازنده قدرتمند کایرین 980 هواوی عرضه شده بود، طبق شایعات منتشر شده انتظار می‌رفت در دل این گوشی جدید نیز شاهد پردازنده کایرین 980 باشیم و امروز با انتشار نتیجه گیگ‌بنچ گوشی V20 آنر با شماره مدل PCT-AL10 اطمینان حاصل شد که قطعا مهندسان آنر، پردازنده کایرین 980 را برای این هندست در نظر گرفته‌اند.

V20 آنر

طبق نتایج منتشر شده در گیگ‌بنچ، گوشی V20 آنر موفق شده در تست‌های تک‌هسته و چند هسته امتیازات 3261 و 9792 را کسب نماید. هر چند نام پردازنده کایرین 980 مستقیما در این لیست عنوان نشده است ولی با توجه به سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتزی که به عنوان فرکانس پایه از یک سی‌پی‌یو چهار هسته با کورتکس A55 ایجاد شده است، قطعا با پردازنده کایرین 980 روبه‌رو هستیم!

این چیپست را هشت گیگابایت رم همراهی می‌کند و سیستم عامل اندروید 9 پای نیز بر روی آن نصب است. بعد از گوشی رده بالای مجیک 2 پریمیوم آنر که در ماه اکتبر معرفی شد؛ هندست V20 دومین گوشی شرکت محسوب می‌گردد که مجهز به پردازنده کایرین 980 شده است.

V20 آنر نیز همانند نوا 4 هواوی با نمایشگر 6.4 اینچی IPS LCD رونمایی خواهد شد. در قسمت بالای نمایشگر، سمت چپ نیز برای تعبیه دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی یک سوراخ حفر گردیده است. گوشی V20 آنر از یک باتری 4000 میلی‌آمپری نیز برخوردار خواهد بود که شارژر 22.5 واتی کار شارژ آن را بسیار راحت و سریع خواهد نمود. در قسمت پشت گوشی نیز دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد که دوربین اصلی از سنسور قدرتمند 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی بهره می‌برد. به علاوه این گوشی از قابلیت فیلم‌برداری با سرعت 960 فریم در ثانیه نیز پشتیبانی می‌نماید. همچنین انتظار می‌رود یک دوربین با قابلیت TOF 3D برای ایجاد مدل‌های سه بعدی از اشیا و افراد در فناوری AR نیز در این هندست کار شده باشد!

شایعات همچنین از وجود V20 آنر در دو نسخه با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی خبر داده‌اند که به ترتیب با قیمت‌های حدود 405 دلار و 478 دلار به فروش خواهند رسید. با این حال هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت نسخه 8 گیگابایتی که امروز در گیگ‌بنچ ظاهر شده، در دسترس نیست!

V20 آنر

ناگفته نماند که گوشی V20 آنر مجهز به ویژگی Link Turbo است که با ترکیب سیگنال‌های وای‌فای و LTE سبب بهبود قابلیت دریافت سیگنال و افزایش قدرت اتصال به شبکه خواهد شد. به علاوه برای علاقه‌مندان به مدل‌های خاص باید بگوییم که قرار است یک گوشی در نسخه‌ای ویژه با نام V20 مازراتی آنر نیز تولید شود که باید دید چه سورپرایز‌هایی در آن در نظر گرفته شده است! طبق اعلام قبلی این گوشی در بازار‌های جهانی با نام Honor View 20 عرضه خواهد شد. اولین رونمایی در سطح بین‌المللی نیز برای روز 22 ژانویه 2019 در شهر پاریس فرانسه برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH