نشان تجاری جدید سامسونگ گلکسی M توسط فهرست وب‌سایت Bluetooth SIG رسما تایید شد

سامسونگ در آینده‌ای نزدیک و به‌عنوان بخشی از یک تحول سازمانی بزرگ، گوشی‌های سری گلکسی J خود را با محصولات جدید و رده پایین گلکسی M جایگزین خواهد کرد. اگرچه این موضوع هنوز از سوی سامسونگ اعلام نشده است؛ اما ظاهرا فهرست جدید وب‌سایت Bluetooth SIG (به نقل از سایت GalaxyClub) شمای نام‌گذاری مذکور را موردتایید قرار داده است.

سامسونگ گلکسی J7 2018

پس از دستیابی به شواهد متعدد دیگر اکنون نشان تجاری گلکسی M10 در کنار اسمارت‌فونی با شماره مدل سامسونگ SM-M105F قرار گرفته است. به‌جز قابلیت پشتیبانی از 2 سیم‌کارت به اطلاعات چندان دیگری در خصوص این اسمارت‌فون اشاره نشده است. اما اطلاعات قبلی نشان دادند که گلکسی M10 مدل پایین‌رده آینده کمپانی خواهد بود.

به بیان دقیق‌تر انتظار می‌رود این اسمارت‌فون با یک نمایشگر 5.6 اینچی LCD و ساختار آلومینیومی تولید شود. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها هندست مذکور از تراشه 8 هسته‌ای اگزینوس 7870 ساخت سامسونگ به‌همراه 3 گیگابایت رم و احتمالا 32 گیگابایت حافظه‌داخلی بهره خواهد برد. دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی نیز پیکره‌بندی سخت‌افزاری دستگاه را تکمیل می‌کنند. انتظار می‌رود گوشی گلکسی M10 در اوایل ماه ژانویه و همراه با اسمارت‌فون‌های گلکسی M20 و گلکسی M30 رسما معرفی شود. قیمت‌گذاری این هندست‌ها هنوز مشخص نشده است؛ اما بر اساس پیش‌بینی‌ها فرآیند فروش تا پایان ماه آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH