آپدیت MIUI 10.1.2 برای گوشی Mi 8 SE شیائومی منتشر شد

به تازگی شرکت شیائومی اقدام به انتشار آپدیت‌های جدیدی برای گوشی‌هایش کرده است. هفته گذشته تمام پرچم‌داران سری Mi 8 شیائومی آپدیت MIUI 10.1.2 را دریافت کردند که علاوه بر نسخه پایدار MIUI که مبتنی بر سفارشی سازی کامل اندروید 9 پای است، قابلیت فیلم‌برداری با سرعت 960 فریم بر ثانیه، حالت سوپر‌نایت و چندین ویژگی دیگر را به همراه آورد.

Mi 8 SE

امروز نیز برای گوشی Mi 8 SE شیائومی این به‌روزرسانی را در دسترس قرار داد که با شماره نسخه MIUI v10.2.1.0 OEBCNFK و حجم 832 مگابایت امکان دانلودش فعلا در داخل چین میسر است ولی به زودی در سطح جهان نیز منتشر خواهد شد. گوشی مدل Mi 8 SE به همراه چند مدل دیگر شامل Mi 8 Explorer Edition،  Mi Band 3و چند دستگاه دیگر در 31 مه 2018 در شهر شنژن چین رونمایی شدند. این گوشی‌ هوشمند به عنوان “بهترین خرید” در بین تمام مدل‌های سری Mi 8 شیائومی، از لحاظ قیمت و مشخصات، معرفی شده است. براساس گزارشات منتشر شده آپدیت فعلی قابلیت‌های زیر را با خود به همراه آورده است.

  • قفل صفحه، نوار وضعیت و نوار اعلان‌ها

اکنون نوار وضعیت از نمایش آیکون اعلان‌ها پشتیبانی می‌کند. برای فعال‌سازی آن باید از بخش تنظیمات و گزینه Notification Status Bar اقدام کنید تا آیکون‌های اعلان در نوار وضعیت به نمایش درآید.

  • دوربین

در حال حاضر دوربین از حالت Group Preference پشتیبانی می‌کند و مشکل عکس برداری خودکار در حالت پیوسته و همچنین اشکال Flashback دوربین نیز رفع شده است.

  • آلبوم تصاویر

قابلیت ویرایش و اصلاح تصویر نیز به گوشی افزوده شده است.

هندست Mi 8 SE شیائومی اولین گوشی هوشمند دنیا است که از پردازنده شبه پرچم‌دار (Quasi-flagship processor) اسنپ‌دراگون 710 کوالکام استفاده می‌کند که به همراه آن 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. عملکرد پردازنده اسنپ‌دراگون 710 حدودا 20 درصد بالاتر از پردازنده اسنپ‌دراگون 660 است. همچنین صفحه‌نمایش 5.88 اینچی امولد آن که ساخت شرکت سامسونگ است وضوح تصویری برابر با 2244 در 1080 پیکسل را ارایه می‌دهد. با اینکه اندازه نمایشگر گوشی 5.88 اینچ است ولی سایز گوشی را می‌توان با دستگاه‌های متداول 5.2 اینچی مقایسه کرد.

Mi 8 SE

از لحاظ دوربین نیز گوشی Mi 8 SE شیائومی، در قسمت پشت مجهز به دوربین دوگانه با بهر‌مندی از فناوری هوش‌مصنوعی است. این دوربین نیز با وضوح تصویر 12 و 5 مگاپیکسل پیکربندی شده است. اما نکته جالب توجه در این هندست این است که برخلاف اغلب گوشی‌های هوشمند، دوربین سلفی Mi 8 SE در قسمت جلو، با وضوح تصویر 20 مگاپیکسلی، از دوربین‌ پشت گوشی بسیار قدرتمند‌تر است!

سنسور اصلی نیز IMX363 سونی است و همانند گوشی Mi 8 شیائومی هر واحد از سطح با 1.4 میلیون پیکسل پوشش داده شده است. هوش مصنوعی دوربین برای شناسایی صحنه و محیط عکس‌برداری آموزش داده شده است و می‌تواند تا 206 صحنه مختلف را تشخیص دهد و تنظیمات دوربین را برای ثبت بهترین عکس آماده کند. این گوشی از سیستم عامل اندروید اوریو و یک باتری 3120 میلی‌آمپری برخوردار است. گوشی Mi 8 SE شیائومی با حداقل قیمت 270 دلاری قابل خرید است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH