هواوی به مناسبت شکستن رکورد فروش 200 میلیون گوشی، نسخه‌های ویژه میت 20 پرو و نوا 4 را به فروش می‌گذارد

طی هدف‌گذاری هواوی، قرار بود آنها تا پایان سال 2018 به رکورد فروش 200 میلیون گوشی دست‌یابند و این دستاورد به رغم تحریم‌های آمریکا و عدم عرضه محصولات هواوی در ایالات متحده که آنها را تهدید علیه امنیت ملی خوانده بود، به دست آمد. کارایی و کیفیت گوشی‌های هر دو سری P20 و میت 20 توسط کاربران و تحلیلگران صنعت موبایل مورد استقبال و تایید قرار گرفت.

هواوی

نکته جالبی که در این بررسی‌ها مشاهده شد، علاقه شدید خانم‌ها به محصولات هواوی است به طوری که طی آمار‌های منتشر شده در مرحله اول عرضه این محصولات که بالغ بر 16 میلیون دستگاه را شامل می‌شد، نیمی از گوشی‌های هواوی را زنان خریداری کردند! هواوی همچنین اعلام نموده که بیش از 5 میلیون واحد هم در سری دوم در ماه اکتبر به فروش رسیده است. همچنین شرکت انتظار دارد تنها از خط تولید میت 20 بیش از بیست‌ میلیون دستگاه را به فروش برساند.

اکنون نیز به مناسبت رسیدن به رکورد 200 میلیون دستگاه فروخته شده، شرکت هواوی، جشنی را با معرفی یک نسخه ویژه از گوشی میت 20 پرو ترتیب داده است. هی گانگ، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند هواوی، این نسخه خاص را از طریق صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی Weibo رونمایی کرد. این هندست خاص و بسیار لوکس با زمرد سبز روکش شده است و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی (همانند گران‌ترین گوشی پرچم‌دار فعلی شرکت) دارد. همچنین هواوی یک نسخه یادبود را هم از مدل نوا 4 با رنگ Secret Red تولید کرده است.

در پشت هر دو گوشی، لوگویی مبنی بر عرضه 200 میلیون گوشی توسط هواوی در سال 2018، به چشم می‌خورد. هنوز قیمتی بر روی این دو هندست گذاشته نشده است ولی مراسم فروش این دو مدل در کشور چین برگزار خواهد شد. تاریخ و زمان مراسم به وقت محلی، ساعت 10:08 روز یک ژانویه اعلام شده است. از آنجاییکه بسیاری از شرکت‌های چینی با پرداخت بخشی از مبلغ خرید گوشی‌های هواوی به کارکنان‌شان، بر علیه اقدامات آمریکا علیه هواوی، دست به اقدام متقابل زده‌اند، باید دید آیا کارمند خوش‌شانسی پیدا می‌شود که بتواند یکی از این دو مدل را از آن خود کند یا خیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH