شیائومی

با بهترین اسپیکرهای قابل‌حمل شیائومی آشنا شوید

صدا در زندگی نقش مهمی را ایفا می‌کند و در این بین موزیک‌ها مورد توجه بسیاری از مردم هستند. در واقع این دسته از صداها به ما آرامش می‌دهند، میزان هیجان کاربر را افزایش می‌دهند و بعضا باعث گریه می‌شوند. از این رو، وسایل گوناگونی برای پخش موسیقی‌ها به بازار عرضه گشته‌اند که یکی از آن‌ها اسپیکر قابل‌حمل نام دارد. شیائومی نیز به تولید چنین دستگاه‌هایی می‌پردازد و تا حالا از مدل‌های جذابی پرده برداشته. اگر می‌خواهید با برترین بلندگوهای قابل‌حمل این شرکت آشنا شوید، پس با ما همراه باشید.


Square Box 2

شیائومی

وجود دیزاینی زیبا برای هر گجتی ضروری است و به‌خاطر همین موضوع شیائومی Square Box 2 را با یک طراحی ساده و در عین حال جذاب روانه بازار کرده. از طرفی این اسپیکر در رنگ‌های متفاوتی نیز عرضه گشته و می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان بلندگوی بلوتوثی آینده‌تان را خریداری نمایید. کیفیت پخش صدا در Square Box 2 مثال‌زدنی و واضح است و تمام ریزه‌کاری‌های موزیک‌ها را خواهید شنید. در ضمن میزان باس هم در سطح مناسبی قرار دارد و تقریبا هر کاربری را راضی می‌کند. ورودی میکروفون هم فراهم آمده تا به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. جدای از فن‌آوری بلوتوث، این امکان داده شده تا با کمک درگاه یو‌اس‌بی، فلش‌مموری خود را به دیوایس شیائومی متصل نموده و موزیک‌های دل‌خواه‌تان را گوش دهید. برای رفع نیازهای یوزر، یک باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپری در Square Box 2 تعبیه گشته تا شما بتوانید ساعت‌ها پلی‌لیست‌تان را پخش کنید.

قیمت: ۴۰۰ هزار تومان

NDZ-03-GA

شیائومی

برای یک اسپیکر قابل‌حمل ابعاد و وزن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای همین سازندگان این دستگاه‌ها سعی می‌کنند محصولی سبک و جمع‌و‌جور تولید نمایند. NDZ-03-GA هم از چنین قانونی پیروی می‌کند و یوزر به‌راحتی قادر به حمل آن است. اسپیکر چینی بدون دردسر در فضاهای کوچک قرار می‌گیرد. با این حال، کیفیت پخش صدا مهم‌ترین دلیل برای خرید یک بلندگو شمرده می‌شود و خوش‌بختانه شیائومی به چنین مسئله توجه نموده. NDZ-03-GA موسیقی‌ها را به‌صورت شفاف و واضح پخش می‌کند و مطمئن باشید تمام جزئیات آهنگ‌ها را خواهید شنید. عمر بالا جز ویژگی‌های دوست‌داشتنی مدل مذکور به حساب می‌آید و این را مدیون باتری پرظرفیت دیوایس هستیم. هم‌چنین میکروفونی هم برای‌تان در نظر گرفته شده تا به تماس‌های‌تان پاسخ دهید و از طریق اسپیکر از احوال دوستان و آشنایان باخبر گردید!

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

Square Box

شیائومی

نسل اول سری Square Box یکی از بهترین اسپیکر‌های قابل‌حمل شیائومی شمرده می‌شود که تا حالا فروش زیادی را تجربه کرده. کیفیت پخش صدا در این مدل در سطح بالایی قرار دارد و طیف گسترده‌ای از کاربران را راضی می‌کند. به‌طور کلی موسیقی‌ها با جزئیات بسیار پخش می‌شوند و از شفافیت خوبی برخوردار هستند. بدنه مقاوم Square Box به شما اجازه این را می‌دهد تا بدون نگرانی دیوایس شیائومی را به سفر ببرید و از آن در مهمانی‌ها و گردش‌ها استفاده کنید. باتری گجت نیز از ظرفیت مناسبی بهره می‌گیرد و Square Box تا ساعت‌ها روشن می‌ماند و به پخش موزیک می‌پردازد.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

FXR4044CN

شیائومی

طراحی چشم‌گیر یکی از ویژگی‌های مهم این مدل شمرده می‌شود و نظر هر کسی را جلب می‌کند. بدنه از آلیاژ آلومینیوم تولید شده و به این ترتیب جذابیت بیش‌تری پیدا کرده و همین‌طور مقاومتش هم تا حد قابل توجهی افزایش یافته. می‌توان گفت وزن کم و ابعاد مناسب دلایلی برای خرید FXR4044CN به حساب می‌آیند که استفاده از دستگاه را راحت‌تر می‌کنند. برای مثال گجت شیائومی به‌سادگی در فضاهای کوچک و حتی کف دست قرار می‌گیرد و مزاحمتی برای یوزر ایجاد نمی‌کند. با این همه، کیفیت بالای پخش صدا قابلیت کلیدی FXR4044CN است که به لطف استانداردها و تکنولوژی‌های مختلف محقق شده. موزیک‌های دل‌خواه‌تان به‌صورت شفاف و با کم‌ترین نویز به گوش می‌رسند و باس مجموعه هم رضایت‌بخش است. یک باتری با ظرفیت مطلوب هم در FXR4044CN گنجانده شده و در این صورت قادرید تا ساعت‌ها به موسیقی‌های مورد علاقه‌تان گوش دهید.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

Millet

شیائومی

اگر بخواهیم یکی از بهترین اسپیکرهای قابل‌حمل شیائومی را نام ببریم، نباید از Millet غافل شویم. این مدل با ابعاد بسیار کوچک و وزن سبک خود به گجتی محبوب و دوست‌داشتنی تبدیل شده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. پیش از هر چیزی دیزاین چشم‌گیر دستگاه‌ آدم را میخکوب می‌کند و برای همین به انتخاب اول خیلی از کاربران تبدیل شده. Millet در سه رنگ مختلف طلایی، نقر‌ه‌ای و خاکستری به‌فروش می‌رسد و به این ترتیب می‌توانید بلندگوی بلوتوثی آینده‌تان را براساس سلیقه‌ خود خریداری نمایید. هم‌چنین بدنه آلومینیومی مقاومت Millet را افزایش داده و در عین حال جذابیتش را بیش‌تر کرده. کیفیت پخش صدا را فراموش نکنیم. شیائومی با استفاده از فن‌آوری‌های گوناگون سعی نموده صدایی واضح و بلند برای Millet فراهم کند و تا حد زیادی در این امر موفق شده. باتری برای بلندگوهای قابل‌حمل بسیار مهم است و اسپیکر کوچک چینی نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده یک باتری با ظرفیت راضی‌کننده را در Millet قرار داده که تا ساعت‌ها به شنیدن موسیقی‌های مورد علاقه‌تان بپردازید.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH