افشای مشخصات سخت‌افزاری اسمارت‌فون شیائومی پوکو F2 توسط فهرست گیک‌بنچ

اسمارت‌فونی با نام شیائومی پوکو F2 در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شده است. نام این اسمارت‌فون نشان می‌دهد که هندست جدید می‌تواند جانشین گوشی پرچم‌دار محبوب و اقتصادی کمپانی شیائومی یعنی پوکوفون F1 باشد. طبق روال معمول، فهرست گیک‌بنچ پوکو F2 بیانگر اطلاعات کلیدی پردازنده، رم و سیستم‌عامل دستگاه است.

فهرست گیک‌بنچ اسمارت‌فون پوکو F2 نشان می‌دهد که این هندست از تراشه اسنپ‌دراگون 845 و 6 گیگابایت رم بهره خواهد برد. نسخه اولیه پوکوفون F1 نیز از تراشه و حافظه رم مشابهی استفاده می‌کند. پوکو F2 با سیستم‌عامل اندروید 9 پای در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این گوشی در تست بنچ‌مارک پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازات 2321 و 7564 را ثبت کرد.

با توجه به این‌که پردازنده و میزان رم پوکو F2 مشابه مدل نسل قبلی است؛ لذا به‌نظر می‌رسد این هندست به‌همراه پیشرفت‌هایی در بخش نمایشگر، دوربین و باتری عرضه خواهد شد. پوکو F1 مجهز به ناچ عریض‌تری است که از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و یک حسگر IR جهت تشخیص چهره در فضاهای کم‌نور میزبانی می‌کند. احتمالا پوکو F2 از یک نمایشگر پیشرفته‌تر با ناچ باریک‌تر بهره‌مند می‌شود.

گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی در مقوله کسب محبوبیت در خارج از مرزهای چین ناکام بوده‌اند. به همین دلیل گزارش شده که کمپانی برند فرعی پوکوفون را با هدف فروش گوشی‌های پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه راه‌اندازی نموده است. اسمارت‌فون پوکو F1 با ساختار پلی‌کربناتی خود، ارزان‌قیمت‌ترین هندست مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 845 به‌شمار می‌آید.

اخیرا شیائومی به‌روزرسانی اندروید 9 پای همراه با رابط کاربری MIUI 10 را برای گوشی پوکو F1 منتشر کرد. این هندست دارای یک نمایشگر 6.18 اینچی از نوع IPS LCD است که از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 18.7:9 پشتیبانی می‌کند. از جنبه عکاسی، پوکو F1 مجهز به پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل حسگرهای 12 و 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه است. بعلاوه قسمت پشتی گوشی از یک اسکنر اثرانگشت میزبانی نموده و این دستگاه از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری Quick Charge +4 برخوردار است.

پوکو F1 با برچسب قیمتی بسیار وسوسه‌کننده 19999 روپیه (حدودا 286 دلاری) به فروش می‌رسد. بعلاوه مدل Armoured Edition این هندست با ساختار پشتی از جنس کولار، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی اخیرا روانه بازار شد. در حال حاضر این هندست با برچسب قیمتی 23999 روپیه (حدودا 343 دلار) فروخته می‌شود.

به منظور آگاهی از اطلاعات بیش‌تر پیرامون اسمارت‌فون پوکو F2 ناچارا بایستی تا زمان انتشار جزئیات تاییدکننده وجود آن منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH