ویوو در حال کار بر روی نسخه ارزان‌قیمت NEX Dual Display Edition با پردازنده اسنپ‌دراگون 710 است

شرکت ویوو اخیرا از گوشی فوق‌العاده جذاب NEX Dual Display Edition رونمایی کرد. هندستی رده‌بالا که مشکل وجود ناچ را با حذف همیشگی دوربین سلفی، به طور کامل حل نمود. مهندسان خوش‌فکر شرکت برای پرکردن خلا دوربین سلفی از یک نمایشگر ثانویه در پشت گوشی استفاده کرده‌اند. بنابراین شما می‌توانید با کمک دوربین اصلی گوشی، عکس‌های سلفی بسیار باکیفیت‌تری بگیرید!

ویوو

در حال حاضر به نظر می‌رسد شرکت در تلاش برای تولید یک نسخه ارزان قیمت‌تر از این هندست است چیزی شبیه کاری که اوایل سال 2018 با مدل‌های NEX S و NEX A به انجام رساند. NEX A با دو نمایشگر و پردازنده اسنپ‌دراگون 710 کوالکام و 8 گیگابایت رم که از دوربین‌های ارزان‌قیمت‌تری نیز با وضوح تصویر 13 + 12 + 2 مگاپیکسل برخوردار خواهد بود.

این گوشی جدید همچنین دارای یک باتری 3425 میلی‌آمپری است. اندازه ابعاد آن نیز 157.19 در 75.3 در 8.09 میلیمتر و وزن آن 200.19 گرم خواهد بود. این تمام اطلاعاتی بود که فعلا در دسترس است و هنوز از زمان رونمایی احتمالی آن نیز چیزی به بیرون درز نکرده است اما به نظر می‌رسد خیلی زود باید شاهد معرفی آن باشیم به خصوص اینکه TENAA فروش آن را در چین تایید کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH