تکنولوژی درخواست سفارش با استفاده از تلفن همراه به آسانسور هم رسید!

اپلیکیشن آسانسورچی

یه زمانی بود که همه برای خوردن غذا فقط میتونستیم بیرون بریم .شاید خاطرات خوشی که از بیرون رفتنا داشتیم توو ذهن همه باشه .اما مادر خونه میدونه که اگر زمانی نتونست غذا درست کنه چه خوب میشه اگر بشه راحت غذا رو براش بیارن . یه زمانی برای به اینکه جایی بریم حتما باید تاکسی میگرفتیم شاید واژه دربست شما رو یاد اون دوران بندازه که یه ماشین رو در اختیار میگرفتید تا به مقصد برسین اونم با هزار پرس و جو .

با پیشرفت تکنولوژی کارهامون خیلی راحتتر شدن اما خوب گاهی این تکنولوژی ها هم دچار مشکل میشن مثلا بالا رفتن از طبقات به لطف آسانسور راحت شده به همین واسطه تونستیم برجهای بلندتری بسازیم و توشون زندگی کنیم .

حالا اگر این تکنولوژی نقص پیدا کنه چی؟ معمولا توی خیلی از برجها چندین آسانسور میگذارن برای اطمینان و راحتی در رفت و آمد .اما اگر یه مرکز درمانی رو تصور کنید که مراجعین و بیماران زیادی در حال استفاده از اون هستند . یا اداره ای پر رفت و آمد رو تصور کنید که برای آسانسور ها صف کشیدند .

اگر آسانسور خراب بشه چی ؟ شما نیاز به تعمیر آسانسور خواهید داشت و با موجی از نارضایتی ها مواجه میشیم که همه عصبی و ناراحت مجبور به استفاده از پله ها میشن که خیلی انرژی بر و در مواردی ناممکن میشه.

مشکلات تعمیر آسانسور در راه حل سنتی

به صورت سنتی باید مسئول ساختمان یا بخش فنی ساختمان به اوضاع رسیدگی کنه .

اونم به این صورت که شماره تعمیرکارآسانسور ی که قبلا اومده رو داشته باشه .

اگر شماره تعمیر کار آسانسور رو نداشت چی ؟ باید زنگ بزنه از اطلاعات بپرسه .

اگر شماره ای که به فرد میدن مربوط به مکانی دور باشه چی؟ اگر پاسخگو نبودند ؟

راحتتر از این کار اینه که از اینترنت استفاده کنیم یه جستجوی ساده شماره های مختلفی رو در اختیارمون میگذاره .

یکی از شماره ها رو انتخاب میکنیم به نسبت مکان نزدیکتر نسبت به بقیه که مشخص نیست چقدر هم حق انتخاب داشته باشیم .

با شماره تماس میگیریم . اگر پاسخگو نبودند چطور؟

به فرض اینکه مشکلی تا اینجا نباشه ، مطمئنا چنین فردی حجم زیادی از کارها رو داره .

فرض کنید در شهر پر جمعیتی هم باشه که رفتن از جایی به جای دیگه زمانبر باشه.

اگر خوش شانس باشید ،کار در بهترین حالت در انتهای روز انجام میشه.

 حالا مشکل تعمیر آسانسور حل شده

اما چه خوب میشد در لحظه میتونستیم همه این کارها رو انجام بدیم . به لطف پیشرفت تکنولوژی این هم ممکن شده .

امکان این هست که در لحظه نزدیکترین فرد ممکن که آماده انجام کار هست رو پیدا کنید  و این اطمینان رو دارید که تعمیر کار آسانسور ماهر و کاربلدی هست .

و این اطمینان رو دارید که بدون فوت وقت تعمیرکار آسانسور به شما میرسه. همچنین در انتظار تعمیر کار آسانسور پر مشغله نخواهید بود که ممکنه نتونه کارهاش رو مدیریت کنه .

در ضمن شما از قبل هزینه تعمیر آسانسور پرداختیتون رو میدونید و اطمینان دارید در این زمینه با صداقت مواجه میشین. علاوه بر سرعت صداقت و شفافیت هم خیلی مهمه. تمام این کارها با اپلیکیشن آسانسورچی ممکن میشه .آسانسورچی اقدام به طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن برای خدمات آسانسور نموده است.

شما میتونید به راحتی از بازارهای معروف اون رو جستجو کرده و نصب کنید . حالا شمارتون رو وارد میکنید و منتظر کد تایید میمونید . کد برای شما به صورت پیامک ارسال میشه . کد را وارد میکنید و حالا وارد اپلیکیشن میشید .روی نقشه مکانتون رو انتخاب میکنید .نوع ایرادتون رو انتخاب میکنید و قیمت هر خدمتی رو همینجا مشاهده میکنید .

سپس به مرحله بعد میرید منتظر میمونید تا سیستم نزدیکترین تعمیر کار رو به شما اختصاص بده. اطلاعات شخص مثل شماره تماسش در اختیارتون قرار میکیره. که میتونید باهاش هماهنگ بشین . حالا منتظر میمونید تا تعمیر کار آسانسور برسه. به همین راحتی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH