انتشار تصویر نمونه‌ اولیه اسمارت‌فون وان‌پلاس 7 با مکانیسم کشویی و طراحی بدون‌ حاشیه

ماه گذشته انتشار تصویری اسرارآمیز از نمونه‌اولیه یک هندست به ظاهر احتمالی پنل پشتی پرچم‌دار آینده وان‌پلاس اشاره کرد. از آن زمان به بعد اطلاعات بسیار محدودی منتشر شد. اما امروز تصویر جدیدی به نمایش گذاشته شده که ظاهرا نمای جلویی نمونه‌اولیه وان‌پلاس 7 را در کنار اسمارت‌فون وان‌پلاس 6T نشان می‌دهد.

پیش از تحلیل این تصویر بایستی خاطرنشان کرد که یک فرد مسلط بر فتوشاپ به آسانی می‌تواند چنین تصاویری را ایجاد نماید. لذا اکیدا توصیه می‌شود که اطلاعاتی از این‌دست را چندان جدی نگیرید. حاشیه فوقانی نمایشگر احتمالا چشمگیرترین مشخصه طراحی هندست به‌شمار می‌آید. طراحی فوق‌العاده باریک این قسمت قابل‌انکار نیست. با این‌حال به لطف فناوری‌های کنونی، پیاده‌سازی چنین سبکی از طراحی به لحاظ فنی امکان‌پذیر است. در واقع کمپانی والد وان‌پلاس یعنی اوپو پیش‌تر با عرضه اسمارت‌فون اوپو فایند X این سبک طراحی را پیاده‌سازی کرد. با توجه به این‌که 2 برند مذکور غالبا فناوری‌های خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند؛ لذا تولید اسمارت‌فون وان‌پلاس با این طراحی غیرممکن نیست.

این موضوع ما را به سمت بررسی مشخصه احتمالی بعدی یعنی مکانیسم کشویی سوق خواهد داد. همان‌طور که به‌وضوح مشاهده می‌شود؛ کیس محافظ مربوط به نمونه‌اولیه اسمارت‌فون وان‌پلاس 7 با برش‌هایی برای دوربین جلویی و حسگرهای مجاورت به نمایش گذاشته شده؛ در حالی‌که فضای زیرین آن خالی مانده است. این موضوع نشان می‌دهد که دستگاه داخل کیس مجددا همانند گوشی اوپو فایند X از یک ماژول کشویی بهره می‌گیرد.

اکنون احتمالا بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که این هندست همان اوپو فایند X به‌همراه یک پس‌زمینه وان‌پلاس است. با این وجود برخی تفاوت‌های کلیدی نیز به چشم می‌خورند. به‌عنوان مثال دکمه پاور به‌همراه کلید Alert Slider مخصوص وان‌پلاس در سمت راست فریم دستگاه قرار دارند. بعلاوه شبکه بلندگوی بالای نمایشگر در مقایسه با اوپو فایند X کشیده‌تر بوده و به میزان قابل‌توجهی عریض‌تر است. در واقع اندازه شبکه بلندگو از وجود اسپیکرهای استریو در این هندست حکایت دارد.

چنان‌چه وان‌پلاس از برنامه‌ریزی زمانی معمول خود تبعیت نماید؛ در این‌صورت اسمارت‌فون وان‌پلاس 7 بایستی در ماه مه و به‌همراه دستگاه 5G کمپانی معرفی شود. این پدیده بدان معناست که تا آغاز انتشار جزئیات بیش‌تر پیرامون هندست مذکور احتمالا زمان چندانی باقی نمانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH