اطلاعاتی در رابطه با نحوه عرضه سری گلکسی M سامسونگ

ماهیت وجودی اسمارت‌فون‌های جدید و اقتصادی سری گلکسی M سامسونگ پیش‌تر آشکار شده و انتظار می‌رود ظرف هفته‌های آینده شاهد رونمایی از گوشی‌های گلکسی M10، گلکسی M20 و گلکسی M30 باشیم. به گفته نشریه رویترز، مدل‌های جدید در پایان ماه جاری و پیش از عرضه جهانی ابتدا در بازارهای هندوستان ارایه خواهند شد. فروش بالای تولیدکننده چینی اسمارت‌فون یعنی شیائومی باعث شده تا سامسونگ سهم خود از بازار هندوستان را از دست بدهد. سامسونگ با عرضه سری گلکسی M امیدوار است تا دوباره به میدان رقابت بازگردد. هندست‌های این سری به‌عنوان جایگزین سری گلکسی J تولید خواهند شد.

اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی J8 2018

عرضه گوشی‌های جدید در هندوستان تنها از طریق وب‌سایت اختصاصی سامسونگ و فروشگاه آمازون انجام خواهند شد. این هندست‌ها در محدوده 10 هزار تا 20 هزار روپیه (معادل 142 تا 284 دلار آمریکا) قیمت‌گذاری شده و به‌همراه باتری‌هایی غول‌پیکر با قابلیت شارژ سریع عرضه می‌شوند. بر اساس شایعات هندست پایین‌رده گلکسی M10 از یک نمایشگر 5.6 اینچی LCD و تراشه اگزینوس 7870 بهره می‌گیرد. همچنین گزارش شده که این دستگاه دارای 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه‌داخلی و یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی است. همچنین گوشی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه میزبانی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که اسمارت‌فون گلکسی M20 با یک نمایشگر 6.1 اینچی LCD، تراشه اگزینوس 7885، 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار شود. همچنین بر اساس گزارشات این هندست از پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه شامل حسگرهای 12 و 5 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. بعلاوه یک باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپرساعتی انرژی موردنیاز گلکسی M20 را تامین می‌کند.

تولید گوشی‌های سری گلکسی M به پایان رسیده و مصرف‌کنندگان هزاره هندی منتظر آغاز عرضه این هندست‌ها هستند.” آسیم وارسی؛ سامسونگ هند

هندوستان با بیش از 1 میلیارد مشترک بی‌سیم دومین بازار بزرگ اسمارت‌فون در جهان به‌شمار می‌آید. 350 میلیون نفر از افراد مقیم این کشور کماکان به‌دنبال خریداری یک اسمارت‌فون هستند. شیائومی با مدل قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه خود توانسته در اقتصاد روبه توسعه کشور هند سرمایه‌گذاری کند. داده‌های ارایه شده از سوی موسسه تحقیقاتی Counterpart نشان می‌دهند که طی 2 فصل از 3 فصل ابتدایی سال گذشته سهم سامسونگ (بزرگ‌ترین تولیدکننده اسمارت‌فون در جهان) از بازار هندوستان در مقایسه با شیائومی کم‌تر بوده است. داده‌های 3 ماهه چهارم سال 2018 هنوز منتشر نشده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH