اپل احتمالا در آینده نزدیک کلیه مدل‌های آی‌فون را با نمایشگر اولد تولید خواهد کرد

از زمان معرفی گوشی آی‌فون X در سال 2017، وابستگی اپل به نمایشگرهای اولد برای جدیدترین دستگاه‌های ساخت کمپانی رشدی فزآینده داشته است. یک گزارش جدید که توسط نشریه وال استریت ژورنال منتشر شده نشان می‌دهد که غول کوپرتینویی احتمالا در سال 2020 تماما به سراغ این فناوری خواهد رفت.

نمایشگر اولد اپل آی‌فون XS

بر اساس اطلاعات امروز اکنون یکی از تامین‌کنندگان نمایشگرهای موردنیاز اپل با نام Japan Display مشغول تدارک جزئیات یک برنامه احتمالی در خصوص زما‌‌ن‌بندی اقدامات خود است. 2 سرمایه‌گذار جدید این برنامه با تخصیص سرمایه ترکیبی 30 درصدی در زمینه ارتقا فرآیند کنترل و تولید مشارکت می‌کنند. این موضوع به پیشرفت کمپانی در آینده و بدون نیاز به کسب‌وکار اپل کمک شایانی خواهد کرد.

در حال حاضر پنل‌های LCD آی‌فون حدودا نیمی از درآمدهای Japan Display را تامین می‌کنند. پیش‌تر کمپانی از برنامه‌های خود برای آغاز تولید پنل‌های اولد طی سال جاری پرده برداشت؛ اما اپل هنوز هیچ‌گونه سفارشی را برای این پنل‌ها ارایه نداده است. در واقع اکنون اپل برای تامین پنل‌های مذکور به کمپانی‌های سامسونگ و ال‌جی تکیه کرده است.

به‌نظر می‌رسد که در سال 2020 اپل علاوه بر به‌کارگیری پنل‌های اولد از طراحی ناچ‌دار بحث‌برانگیز خود صرف‌نظر نموده و آن‌را با پنل‌های حفره‌دار و فناوری یکپارچه با نمایشگر جایگزین خواهد کرد. علاوه بر این براساس شایعات، آی‌فون‌های سری 2020 با بهره‌گیری از مودم اینتل برای نخستین بار از فناوری 5G پشتیبانی می‌کنند. با این‌حال هنوز مشخص نیست که مودم 5G منحصرا در 2 مدل گران‌قیمت‌تر به‌کار گرفته خواهد شد یا خیر.

معرفی نخستین اسمارت‌فون تاشوی اپل آخرین سناریوی محتمل برای سال 2020 به‌شمار می‌رود. چندین پتنت اخیرا منتشر شده از بررسی چنین ایده‌ای توسط اپل حکایت دارد. این در حالیست که یکی از مدیران اجرایی سامسونگ نیز اخیرا اعلام کرد که کمپانی رقیب غول کره‌ای بر روی چنین دستگاهی کار کرده است. متاسفانه برای تحقق این موضوع هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت و اپل می‌تواند از تولید چنین دستگاهی کاملا صرف‌نظر نموده یا عرضه آن‌را به زمان دیگری موکول نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH