گلکسی A50 سامسونگ به‌زودی معرفی می‌شود

بر اساس شنیده‌ها سامسونگ در سال جاری از ۹ گوشی میان‌رده رونمایی خواهد کرد. در این بین ظاهرا گلکسی A50 اولین اسمارت‌فونی خواهد بود که به بازار وارد می‌شود. تاییدیه بلوتوث این هندست گمانه‌زنی در این خصوص را بیشتر کرده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گلکسی A50 با اسم رمز SM-A505FN دارای بلوتوث 5 خواهد بود.

مشخصات کلیدی دیگری در این تاییدیه نیامده است، اما اطلاعات منتشر شده پیش از این بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این اسمارت‌فون را فاش کرده‌اند. صفحه نمایش گلکسی A50 از نوع نمایشگرهای Infinity-V سامسونگ خواهد بود. سامسونگ تصمیم گرفته برای گوشی میان‌رده خود از چیپست تولیدی شرکت یعنی اگزینوس 9610 استفاده کند. این پردازنده قدرتی معادل اسنپدراگون 610 که در گلکسی A9 مورد استفاده قرار گرفته، خواهد داشت. 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی تیم پردازشی هندست را تشکیل می‌دهند.

گفته می‌شود این اسمارت‌فون دوربینی سه‌گانه همانند گلکسی A7 خواهد داشت؛ به عبارت دیگر لنز اصلی 24 مگاپیکسلی به همراه یک لنز واید انگل و یک لنز برای عمق تصویر. البته باید گفت کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین گلکسی A7 کاربران را راضی نکرده بود و حال باید منتظر ماند و دید آیا شرکت کره‌ای تغییراتی در این دوربین ایجاد خواهد کرد.

حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش، باتری 4000 میلی‌آمپری و اندروید پای از دیگر ویژگی‌های گلکسی A50 هستند. به احتمال فراوان شاهد رونمایی از این گوشی در نمایشگاه MWC 2019 باشیم. در خصوص قیمت دیوایس اطلاعات خاصی در دسترس نیست و باید منتظر ماه مارس و ورود رسمی هندست به بازار باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH