اندروید پای برای نوکیا 5 هم عرضه شد!

نوکیا 5 با پردازنده اسنپدراگون 430، دو گیگابایت رم و سال عرضه 2017 گزینه ایده‌آلی در میان اسمارت‌فون‌ها نیست، اما همه این دلایل باعث نشده است که HMD از انتشار به‌روزرسانی اندروید پای برای این دستگاه صرف نظر کند. باید با تمجید از شرکت در این زمینه، اعتراف کرد تعداد آمار و ارقام گوشی‌های تولیدی این شرکت که به آخرین نسخه‌های اندروید به‌روزرسانی شده‌اند، از دست خارج شده است.

Juho Sarvikas، مدیر اجرایی شرکت HMD، با اعلام این خبر در حساب رسمی توییتر خود، بیان کرده که گوشی‌های نوکیا در گذر زمان بهتر می‌شوند. گفتنی است نسخه جدیدتر این اسمارت‌فون، با نام نوکیا 5.1 که جزیی از برنامه اندروید وان بود، هنوز به‌روزرسانی نشده و با همان اندروید اوریو کار می‌کند. ولی با این روند نوکیا، دارندگان این گوشی به هیچ وجه نباید در این زمینه نگران باشند، چرا که به زودی شاهد عرضه آپدیت این گوشی نیز خواهند بود.

برنامه کامل به‌روزرسانی اسمارت‌فون‌های HMD به تازگی توسط شرکت منتشر شد که در آن نام هندست‌هایی چون نوکیا 3.1، مدل پلاس، نوکیا 6 و نوکیا 2.1 برای سه ماهه اول سال 2019 دیده می‌شود. در خصوص نوکیا 5 باید به این نکته اشاره کنیم که این اسمارت‌فون از جمله گوشی‌های تولیدی شرکت فنلاندی است که در آمریکا عرضه نشده و احتمالا خبر عرضه به‌روزرسانی اندروید پای برای آن موجب آه و حسرت بیشتر آمریکایی‌ها خواهد شد.

1 در مورد “اندروید پای برای نوکیا 5 هم عرضه شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH