هواوی تولید اسمارت‌فون خم‌شدنی و عرضه آن در نمایشگاه MWC 2019 را تایید کرد

دومین غول صنعت اسمارت‌فون جهان در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک گوشی متفاوت در نمایشگاه MWC 2019 بارسلون است. این خبر مستقیما از طرف Richard Yu، مدیر شرکت هواوی در گفتگو با رویترز اعلام شده است. به مانند سامسونگ شرکت چینی نیز به دنبال آن است تا در نمایشگاهی با مخاطب بسیار زیاد، پرده از پیشرفت‌های خود در زمینه اسمارت‌فون‌های خم‌شدنی بردارد.

گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارند که احتمالا از گوشی خم‌شدنی هواوی در ماه اپریل سال جاری رونمایی خواهد شد. از مشخصات بارز این دیوایس می‌توان به شبکه 5G آن و مجهز شدن به مودم Balong 5000 تولیدی شرکت اشاره کرد. هنوز مشخص نیست چینی‌ها در خصوص نام‌گذاری هندست انعطاف‌پذیر خود که در صورت تولید خانواده‌ای جدید در محصولات شرکت خواهد بود، چگونه عمل خواهند کرد. عرضه گوشی خم‌شدنی سامسونگ به صورت محدود و تنها در یک میلیون دستگاه خواهد بود، اما در خصوص هندست هواوی تعداد مشخص اعلام نشده است.

در خصوص شبکه 5G هم باید گفت مشخص نیست که P30 به عنوان پرچم‌دار بعدی چینی‌ها، از این شبکه به صورت کامل پشتیبانی خواهد کرد یا مدل‌هایی خاص ارایه شده و تنها همین مدل‌ها از این شبکه استفاده خواهند کرد. در هر صورت هیچ کدام از دستگاه‌های گفته شده در آمریکا عرضه نخواهند شد؛ نکته‌ای که به هیچ وجه تاثیری در عزم راسخ مدیران هواوی برای گذر از رکورد فروش 208 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال 2018 نگذاشته است.

در حالی که بسیاری از شرکت‌های آماری خبر از کاهش فروش هواوی در سال جاری می‌دهند، اما مدیران شرکت دیدگاه متفاوت خود را دارند و با قدرت برنامه‌های پیش‌بینی شده را دنبال می‌کنند. Richard Yu اعتقاد دارد در اوایل همین سال یا نهایتا تا سال بعد شرکت بیشترین فروش جهانی گوشی‌های هوشمند را خواهد داشت و از این نظر جایگاه سامسونگ را از آن خود خواهد کرد. وی اعتقاد دارد بازی‌های سیاسی و محدودیت‌های آن برای شرکت تاثیری در اعتماد و جذب کاربران ندارد و هواوی راه موفقیت‌های خود را با قوت دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH