انتشار به‌روزرسانی مایکروسافت اسکایپ با قابلیت ارسال SMS و اشتراک‌گذاری فایل در OneDrive

مایکروسافت به‌روزرسانی بزرگ و جدیدی را برای اپلیکیشن اسکایپ منتشر کرده است و این مجموعه چندین ویژگی جدید و اصلاحاتی را به برنامه اضافه می‌کند. اضافه شدن گزینه‌ای جهت دریافت پیام‌های کوتاه (SMS) مهم‌ترین تغییر مشهود در اسکایپ به‌شمار می‌آید. اما این قابلیت تنها در صورت دسترسی شما به یک شماره اسکایپی و تنظیم Caller ID فعال خواهد بود.

قابلیت اشتراک‌گذاری مستقیم فایل‌های گفتگوهای اسکایپی با OneDrive یک مشخصه مهم و جدید دیگر محسوب می‌شود. این گزینه به لطف طراحی یک افزونه جدید امکا‌ن‌پذیر شده و در فرآیند چت از طریق لمس دکمه افزونه “+” قابل‌دسترس است.

یکی دیگر از تغییرات برنامه به طراحی یک پنل دفترچه تلفن جدید مربوط می‌شود. این مشخصه بایستی امکان کنترل بیش‌تر را برای کاربران اسکایپی فراهم نموده و گزینه‌های اضافی برای سفارشی‌سازی دفترچه تلفن را در اختیار آن‌ها قرار دهد. شما حتی می‌توانید شماره تلفن موجود در پروفایل دوستان خود را به دفترچه تلفن فعلی اضافه نمایید.

همچنین اکنون اسکایپ به منظور امکان برقراری ارتباط با افراد احتمالا آشنا (People You May Know)، فهرست آن‌ها را در پنجره چت نمایش می‌دهد. ژست جدیدا معرفی شده به کاربران اسکایپی امکان خواهد داد تا با فشردن طولانی آیکون اپلیکیشن به‌سادگی و با سرعتی بالاتر مکالمه خود را آغاز کنند. در واقع ژست جدید به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به چت‌های اخیر خود مراجعه نموده، تماس جدیدی را آغاز یا حتی وضعیت حضور خود را تغییر دهند.

اکنون اسکایپ هنگام دانلود خودکار عکس‌ها توسط اپلیکیشن امکان انتخاب شبکه وای‌فای یا موبایل را فراهم کرده و شما می‌توانید گزینه دانلود خودکار را کاملا غیرفعال نمایید.

پیش از ارزیابی جدیدترین نسخه اپلیکیشن اسکایپ بایستی خاطرنشان کرد که قابلیت SMS تنها در ایالات‌متحده قابل‌دسترس خواهد بود. همچنین برخی اصلاحات نظیر میان‌برهای برنامه نیز تنها بر روی دستگاه‌های اندرویدی قابل‌استفاده هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH